Beverly o gece korku ile uyumuştu. Tıkırtılar yaklaşık iki dakika sürmüştü. Fakat o odasının kapısını kilitleyip saatlerdir başka tıkırtı duymamak için dua ederek geçirmiş, sabaha karşı yorgun düşerek uyuyakalmıştı.
Dünkü tıkırtıların bir hırsızlık teşebbüsü olmamasını umdu. Ama sanmıyordu çünkü yatmadan önce kapılarını 4-5 kez kilitliyordu. Bir korkak için az olduğunu bile düşündü. Merdivenlerden hızla indi ve her odayı teker teker kontrol edip bir eşyanın alınıp alınmadığından iyice emin oldu, derin bir soluk verdi.
Rahatlamıştı.
Dünkü olanlar yeniden aklına geliyor ve içini derin bir hüzün kaplıyordu.
"Benden başka kimseyi annesi ile tanıştırmamış." dedi dudaklarını ısırırken. Kapı zilinin çalmasıyla uzandığı yerden doğruldu. Gelenin Bill olabileceği düşüncesiyle kapıya adımladı. Umarım gelen odur, diye geçirdi yüreğinden. O olacak olursa tüm korkuları boynuna sarıldığında dinecekti.
Kapıyı usulca aralarken kimsenin olmadığını gördü. Birkaç adım dışarı çıktı ve çevresine bakındı. Kimseyi görmedi. Kapısının yanındaki kolonun kenarına bırakılmış kutu gözlerine ilişti ve kutuyu alır almaz oyalanmaksızın içeri girdi. Gözlerindeki tedirginlik ve korkuyu kimsenin görmediğinden emin olmak istiyordu. Dün geceki seslerden sonra kapının kilidinin zorlanmış ve anahtar girişinin hasar görmüş olduğunu fark etti.
İşin tuhaf yanı bunun Bill olduğu yönündeydi. Korkunç yanı ise bunun Bill'in olmama olasılığıydı.
Salondaki koltuğa kendini bıraktı ve kutunun kapağını araladı. Bir dergiye benzer bir şey vardı ve bir saniye, bu sadece aptal bir dergiydi!
'American Cinematographer' dergisinin bu ay ki sayısıydı. Peki neden? Bu dergi sinema ve tiyatro ile ilgili bir dergiydi. Beverly, Bill'in böyle şeylerle ilgilendiğini düşünmüyordu.
Bill hiç böyle konulardan söz etmiyordu. O daha çok kitap okumayı, klasik müzik ve opera dinlemeyi seviyordu. İnsan içine çıkmaktan hoşlanmıyor, sırf kalabalık diye tiyatro ve sinemaya dahi gitmiyordu. O kendini insanlardan soyutlamıştı.
Beverly anımsamaya çalışıyordu. Bill'in bilmediği bir yanını hatırlayıp bu dergi ile çağrıştırmak için çabalıyordu. Derginin ilk sayfalarından itibaren okumaya başlamıştı ve kendisine neden bu derginin geldiğini anlamaya çalışıyordu. Sayfalara serpiştirilmiş resimlerden bir anlam çıkarmayı deniyordu fakat hiçbir anlam ifade etmeyen şeyler onu zorluyordu.
Ona önemli gelen ve bir mesaj çıkardığı cümlelerin altını çiziyor ve bunları bir yere not alıyordu.
-08.00-
Dergiyi incelemekten bunalmış ve bir kenara bırakmıştı. Tek yaptığı şey kanepeye kıvrılıp magazin izlemekti.
Yanakları yemekle dolmuş ve doymak bilmiyordu.Ekranda gördüğü şey yutkunmasını engelledi.
"Siktir!" Diyebildi sadece. Çatalına doladığı domates soslu spaghetti yi bıraktı ve televizyonun sesini açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bubblegum || Skarsgård -TAMAMLANDI-
Fanfic❝ Gün geçtikçe büyüyorsun Beverly, bende yaşlanıyorum. Gün geçtikçe güzelleşiyorsun ve sen güzelleştikçe seni daha fazla koruma altına almam gerekiyor.❞ +18 smut sahneler bulunuyor. Rahatsız olanların okumaması önerilir.