~Κεφάλαιο 16ο~

116 7 0
                                    

Zayn’s POV

«Σε ευχαριστώ για όλα Zayn. Εμ..αν θέλεις το βραδάκι μπορείς να έρθεις να δούμε καμιά ταινία μαζί.», είπε και πριν προλάβει να γυρίσει φίλησα πεταχτά τα χείλη της. «Θα σε δω το βραδάκι λοιπόν..Καλή ξεκούραση», της είπα και περίμενα να μπει στο τεράστιο κτήριο πρώτα πριν μπω στο αυτοκίνητο. Ήταν πραγματικά δύσκολο να πιστέψω όλα όσα έγιναν. Πλέον μπορώ να λέω ότι η γλυκιά μου Rose είναι η κοπέλα μου. Επιτέλους ξεκολλήσαμε από αυτή τη ζώνη, την άβολη ζώνη του ‘’κολλητού’’.

Το σπίτι είχε μείνει άδειο μια ολόκληρη βδομάδα. Άνοιξα τα παντζούρια και τα παράθυρα για να μπει καθαρός αέρας. Μίλησα για λίγο στο τηλέφωνο με τους γονείς μου και ύστερα μπήκα στο ντους. Ο ύπνος φάνηκε μια πολύ καλή ιδέα. Το κρεβάτι μου ήταν πιο μαλακό από αυτό του ξενοδοχείου και είχα αποκοιμηθεί μέσα σε λίγα λεπτά. Το τηλέφωνό μου όμως είχε άλλα σχέδια καθώς άρχισε να χτυπάει σαν τρελό. Μετά την όγδοη κλήση το σήκωσα χωρίς να κοιτάξω ποιος είναι. «Ναι;», απάντησα νυσταγμένα. «Zayn! Επιτέλους! Τι κάνεις αδερφέ;», ακούστηκε η φωνή του Liam. «Liam..καλά είμαι. Κοιμόμουν μέχρι τη στιγμή που άρχισες να με παίρνεις τηλέφωνο…Έγινε κάτι;», είπα τρίβοντας τα μάτια μου και γύρισα ανάσκελα. «Σας είδαμε την ώρα που έφερες τη Rose. Την κατάφερες εε;», είπε και γέλασε μαζί με τον Niall που προφανώς καθόταν πολύ κοντά καθώς το δυνατό του γέλιο με ξεκούφανε. «Ναι γελάτε βλαμμένα. Εγώ και η Rose είμαστε μαζί. Μπορείτε να σκάσετε ελεύθερα.», αστειεύτηκα και γελάσαμε όλοι μαζί. «Θα έρθεις αύριο στου Smith να δούμε τον αγώνα;», ρώτησε και ήμουν έτοιμος να δεχτώ αλλά θυμήθηκα ότι δεν θα μου έφτανε ο χρόνος μετά το μποξ. «Ελάτε εσείς εδώ. Έχω προπόνηση στο καινούργιο γυμναστήριο.», τους πρότεινα και σκέφτηκα ότι έτσι θα μπορούσαν να βρεθώ και με τη Rose. «Μέσα. Τα λέμε αύριο.».

Όταν η κλήση τελείωσε σηκώθηκα από το κρεβάτι και ντύθηκα. Το ρολόι έδειχνε πως ήταν ήδη επτά και μισή. Αισθανόμουν τόσο κουρασμένος και ήθελα πολύ να κοιμηθώ κι άλλο, αλλά ήθελα πολύ περισσότερο να είμαι κοντά στη Rose. Έδεσα τα κορδόνια μου αλλά όταν πήγα να σηκωθώ ζαλίστηκα λίγο και ξανακάθισα. «Ο ήλιος θα φταίει», μονολόγησα και σηκώθηκα πιο ήρεμα αυτή τη φορά.

Μέσα σε ένα τέταρτο ήμουν έξω από το δωμάτιό της. Χτύπησα ήρεμα την πόρτα και χαμογέλασα πλατιά όταν η Rose άνοιξε την πόρτα. «Zayn!»,αναφώνησε και έπεσε στην αγκαλιά μου. Πρώτη φορά την έβλεπα τόσο ξέγνοιαστη και, κυρίως, πρώτη φορά έδειχνε τόσα πολλά συναισθήματα. Όχι μόνο προς τα εμένα, γενικότερα. Είχε την συνήθεια να τα κρατάει όλα μέσα της και να ξεσπάει μόνο ελάχιστες φορές όταν ερχόταν να κοιμηθεί σπίτι μου ή όταν, επίτηδες, την έπαιρνα μαζί μου στο γυμναστήριο. Χα, ο χορός της. Εκεί έκρυβε καλά τα συναισθήματά της. Θυμάμαι ότι από μικρή χόρευε ξεχωριστά. Και πάντα ήθελε να είναι μόνη της.

«Rose..ελπίζω να μην σε ξύπνησα.», της είπα και έγνεψε αρνητικά. «Η Sunny βγήκε οπότε θα έχουμε την ησυχία μας. Γλίτωσες τις ερωτήσεις και τις τσιρίδες τις», μου είπε ενώ έκλεισε την πόρτα. «Τσίριζε; Γιατί;», τη ρώτησα και παραμέρισα κάποια ρούχα που είχε ακουμπισμένα στο κρεβάτι της και κάθισα. «Γιατί της είπα για εμάς. Ξέρεις όσο καιρό ήμουν εδώ δεν είχε σταματήσει να μου λέει συνέχεια ότι κι εσύ νιώθεις το ίδιο και ότι έπρεπε να σου μιλήσω και τέτοια.», απάντησε κοκκινίζοντας λίγο, ενώ πήρε στα χέρια της τα ρούχα που έμοιαζαν επίσημα. «Αχα. Έπρεπε να την είχες ακούσει μωρό μου», της είπα και με κοίταξε χαμογελώντας όταν την αποκάλεσα έτσι. «Σωστά. Ποιο από τα δύο να φορέσω αύριο; Ο κύριος Lightman με ζήτησε να μιλήσουμε για τη θέση εργασίας που ζήτησα.», είπε και αναστέναξε. Το άγχος της ήταν εμφανές. Κράτησε τα δύο σύνολα στα χέρια της και με κοίταξε. «Εμ..Καλύτερα αυτό με το σκούρο τζιν. Δεν θέλω αυτός ο κύριος να σου δώσει τη δουλειά επειδή φοράς φούστα.», είπα και της έκλεισα το μάτι. «Zayn! Είναι παντρεμένος άνθρωπος με παιδί. Και εξάλλου θα πρέπει να δηλώσω ότι είμαι σε σχέση με έναν πρωτόγονο, τρελό και υπναρά ζωγράφο.», είπε και γέλασε βουβά ενώ γύρισε προς την ντουλάπα για να βολέψει τα ρούχα. «Χμμ..ο παλαβιάρης που μόλις περιέγραψε θέλει πίτσα και μια καλή ταινία με ζόμπι», είπα και μου χαμογέλασε.

Μου έδωσε το λάπτοπ της για να βρω την ταινία και εκείνη πήρε τις πίτσες. Είχα ξαπλώσει όταν μπήκε στο δωμάτιο και ήρθε δίπλα μου κρατώντας δύο γεμάτα πιάτα. Κάθισε δίπλα μου στο κρεβάτι, προς την έξω μεριά, και εγώ ανασηκώθηκα ενώ ξεκίνησα την ταινία. Μου άρεσε που δεν ήταν από τις κοπέλες που τρομάζουν και κάνουν σαν χαζές με τέτοιες ταινίες. Όταν ήθελε να την αγκαλιάσω απλά μου το έλεγε, δεν έκανε ότι φοβόταν. Είχε απλώσει τα πόδια της πάνω από τα δικά μου και είχε γύρει το κεφάλι της προς τον ώμο μου. Ποτέ δεν κατάλαβα πως γίνεται να μυρίζει τόσο όμορφα. Μυρίζει πραλίνα και βανίλια. Μεθυστικό. Μόλις τελείωσε η ταινία γύρισα ελαφρώς το κεφάλι μου για να της μιλήσω αλλά είχε ήδη αποκοιμηθεί. Χαμογέλασα και προσεκτικά ξάπλωσα πίσω κρατώντας τη κοντά στο στήθος μου. Ο πιο γλυκός ύπνος. Τον περίμενα καιρό…

I Was Here (Zayn Malik Fanfiction)Where stories live. Discover now