Η φράση της δημιούργησε ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου. Τη σήκωσα στην αγκαλιά μου για μια στιγμή και ύστερα την άφησα για να χορέψουμε λίγο ακόμα.
«Νομίζω πως ήρθε η ώρα να κόψουμε αυτή την τούρτα δεν νομίζεις;», μου είπε χαμογελώντας. «Φυσικά Rose!», απάντησα και καθίσαμε πάλι στο τραπέζι ενώ της σέρβιρα ένα κομμάτι, αφού έσβησε πρώτα τα κεράκια. Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω της. Δεν πίστευα πως λίγα λεπτά πιο πριν είπε πως θέλει να είμαστε μαζί.
«Γιατί με κοιτάς έτσι Zayn;», είπε τόσο ντροπαλά. «Απλά σε θαυμάζω», της απάντησα και μόλις πήγα να πάρω λίγο από το κομμάτι μου το κουτάλι χτύπησε το πιάτο καθώς το κομμάτι μου είχε εξαφανιστεί! «Ειι..που πήγε το…Rosie;», στένεψα το βλέμμα μου κι εκείνη δάγκωσε το κάτω χείλος της. «Δεν ξέρω Zayn..», είπε με ένα αθώο βλέμμα. Πήγα να σηκωθώ από τη θέση μου και πριν προλάβω να την πιάσω πετάχτηκε από τη θέση της και άρχισε να τρέχει κατά μήκος της παραλίας. Χαμογέλασα κι έτρεξα πίσω της. Ήταν αρκετά πιο μπροστά και πρόλαβε να επιβραδύνει για να βγάλει τα παπούτσια της και να με κοροϊδέψει που δεν την έφτανα. Έβαλα τα δυνατά μου και συνέχισα να τρέχω προς το μέρος της. Βρέθηκα ακριβώς από πίσω της και τύλιξα τα χέρια μου γύρω της, η δύναμή της όμως ήταν αρκετή με αποτέλεσμα να πέσουμε και οι δύο στην άμμο.
Rose’s POV
Το γέλιο και των δύο μας αντηχούσε στην παραλία και ομολογώ πως λάτρευα αυτό τον ήχο. Κοίταξα τα μελί του μάτια που έλαμπαν από ευχαρίστηση. Προσπαθούσα να ελέγξω την αναπνοή μου, αλλά το γεγονός ότι ο Zayn βρισκόταν τόσο κοντά μου δεν μου άφηνε πολλά περιθώρια ελέγχου. «Μου έφαγες το κομμάτι μου..», είπε σουφρώνοντας τα χείλη του, ενώ ο ρυθμός της αναπνοής του παρέμενε γρήγορος. «Σου άξιζε γιατί δεν μου είπες τίποτα για την έκπληξη ούτε…», σταμάτησα καθώς το μυαλό μου συνειδητοποιούσε πως πλέον όλα είναι διαφορετικά. Σηκώθηκα από πάνω του και κάθισα δίπλα του στην άμμο διορθώνοντας το φόρεμά μου. Ανακάθισε δίπλα μου και χάιδεψε την πλάτη μου. «Τι έγινε ψυχή μου;», είπε σιγανά και ένα ρίγος με διαπέρασε. «Τίποτα απλώς..συνειδητοποίησα ότι..εγώ κι εσύ..»
«Εγώ κι εσύ κάνουμε μια καινούργια αρχή. Απλά μεταξύ μας δεν χρειάζονται τα τυπικά των ραντεβού. Εννοώ πως φυσικά και θα βγαίνουμε μαζί αλλά..ξέρουμε ήδη ο ένας τον άλλο. Ξέρω μπορεί να είναι κάπως άβολα τώρα στην αρχή αλλά-»
«Δεν αισθάνομαι άβολα. Απλά τώρα συνειδητοποίησα αυτό που συνέβη. Ότι απόψε είχαμε το πρώτο μας ραντεβού..ότι μου είπες πως..με αγαπάς..»
«Θέλεις να στο ξαναπώ; Σ’αγαπώ. Σ’αγαπώ Rose.. Αν χρειαστεί μπορώ να περιμένω. Να περιμένω να»
«Όχι..δεν χρειάζεται να περιμένεις Zayn..Κι εγώ σ’αγαπώ..πολύ. Απλά ο τομέας αυτός είναι ο μοναδικός στον οποίο είμαι παντελώς άσχετη. Και φοβάμαι ότι θα κάνω λάθος..», συνήθως δεν μοιραζόμουν τις σκέψεις μου ή τα συναισθήματά μου με άλλους. Ο Zayn ήταν και είναι ο μόνος που εμπιστευόμουν με κλειστά μάτια και γι αυτό το λόγο δεν ήθελα να τον απογοητεύσω στη νέα μας σχέση. «Δεν θέλω να λες χαζομάρες. Νομίζεις ότι εγώ είμαι καλύτερος;», μου απάντησε ενώ σηκωθήκαμε για να επιστρέψουμε. «Μαζί θα προσπαθήσουμε Rose..όπως πάντα.», είπε και με σήκωσε στα χέρια του. «Μπορώ να περπατήσω ξέρεις..», του είπα και μου χαμογέλασε. «Καλύτερα να μαζευτούμε στο δωμάτιο να φάμε την υπόλοιπη τούρτα.», μου είπε και αυτό έγινε…
Άνοιξα τα μάτια μου επαναφέροντας, σαν μνήμη RAM, όλες τις σκέψεις που έκανα την προηγούμενη νύχτα. Ο Zayn κι εγώ μαζί.. Δύσκολο να το πιστέψω. Κοίταξα προς την μπαλκονόπορτα και είδα τον Zayn να κάθεται. Σηκώθηκα και βγήκα ξυπόλυτη στο μπαλκόνι. «Μην τα φας όλα»,είπα και δάγκωσα το κρουασάν που ετοιμαζόταν να φάει από το χέρι του δίνοντάς του ως αντάλλαγμα ένα φιλί στο μάγουλο. «Έχει και για σένα μικρή, κάτσε», είπε με ένα μεγάλο χαμόγελο ενώ κάθισα δίπλα του. «Λοιπόν, τι ώρα λες να φύγουμε σήμερα;», τον ρώτησα παίρνοντας μερικά κρουασάν. «Ότι ώρα θες.. ας πάμε μια βόλτα πρώτα..μπορούμε να κολυμπήσουμε λίγο..», η έκφρασή του ήταν περίεργη. Τον πλησίασα και πήρε το βλέμμα του από πάνω μου. «Τι έχεις; Έγινε κάτι;», τον ρώτησα και οι κινήσεις του πρόδωσαν το άγχος του. «Όταν γυρίσουμε..θα είμαστε έτσι όπως τώρα σωστά;», ρώτησε και με κοίταξε στα μάτια. «Όχι Zayn.. θα είμαστε ακόμα πιο ερωτευμένοι..», του απάντησα χαμογελώντας και χωρίς να σκεφτώ δεύτερη φορά φίλησα τα χείλη του.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Was Here (Zayn Malik Fanfiction)
Fiksi PenggemarΗ Rose ειναι μια κοπελα διαφορετικη απο τις αλλες της ηλικιας της.Η υψηλοτερη νοημοσυνη της την κανει να φαινεται ιδιαιτερη και δυσπροσιτη.O Zayn ειναι ενας φιλοτεχνος και δημιουργικος νεαρος αντρας.Παντα προστατευει την κατα ενα χρονο μικροτερη Ros...