2.7

20.1K 1K 56
                                    

Anonimden...

Öptüm...

Onu o gamzesinden öptüm.

Sarıldım.

Ona sarıldım.

Kalbim sanki yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.

Sevdiğim kıza sarıldım.

İstemeye istemeye ondan ayrıldım. İyi geceler dileyip arkamı döndüm.

Sokağın karanlık bir köşesine çöküp onun eve gitmesini izledim. Güvenli bir şekilde eve girince derin bir nefes alıp sakladığım yerden çıktım.

Eve gitmeyecektim. Kafa dağıtabileceğim. Bu tatlı geceyi düşünebileceğim bir yere gitsem yeterdi.

Adımlarımı sahile çevirdim. Sahile vardığımda ise insanlardan uzak bir kayalık bulup oturdum.

Saat gece yarısını geçmiş olsa bile etrafta bir kaç kişi vardı.

Gözlerimi kapatıp dalga sesine kulak verdim.

Ona sarılışım, saçları ile oynayışım, gamzesinden öpüşüm...

Hepsi birer birer aklımdan geçti. Tarif edilemez bir mutluluk içime yayılırken gülümsememi engelleyemedim.

Kayalıklara vuran dalga sesleri birden kendime gelmemi sağladı.

İstemsizce elim bereme gitti. Beremi çıkartıp saçlarımı karıştırdım. Bereyi de deri ceketimin iç cebine sıkıştırıp tekrar denize döndüm.

Az sonra yanımda bir beden hissettim. Kafamı sol tarafıma çevirdiğimde onun yanımda oturduğunu gördüm.

Buraya ne zaman gelmişti?

"Ada?"

•••••

Rica etsem vote verip, yorum yapar mısınız?

Seviliyorsunuz.

xoxo

KANSER • TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin