1.9

33.2K 2K 4.5K
                                    

"Anne bugün beraber bir şeyler mi yapsak?" dedim şirince gülümseyerek.

Annem ayna karşısında sarı saçlarını toplamaya devam etti. "Üzgünüm Lalisa. Bugün fazladan mesai yapmam gerekiyor."

Dudağımı büzüp kollarımı birbirine bağladım. "Ama bugün cumartesi."

Annem saçını toplayıp bana döndü ve dudağını büzüp yaklaştı. Saçıma kocaman bir öpücük kondurdu. "Bunların hepsi senin için." Başımı olumlu anlamda salladım. Annem odamdan çıktığında nefesimi dışarıya verdim. Annem benim için çalışıyordu biliyorum ama onu elimde olmadan çok özlüyordum. Ve evde çok sıkıyordum. Cumartesi ne yapılır ki? Bana göre cumartesi; sabahtan  akşama kadar yatakta oturup abur cubur yemek, film izlemek ve instagramda hikaye izlemekti.

Üstümde mavi pijamalarım vardı. Sarı saçlarımı tepeden topladım. Kahküllerime dokunmadan yatağıma oturdum ve telefonumu elime alıp uğraşmaya başladım. Jungkook aktif değildi. Acaba nerdeydi? Dün hastanede dediklerinin şokunu hala üzerimden atamamamıştım. Dün gece Jisoo'ya telefonda her şeyi anlattığımda bana Jungkook'un kesinlikle beni sevdiğini söylemişti.

Dediği şey o anlama çıkıyormuş yani.
Evet. Onu anlamayacak kadar malım. İçinizden bana mal dediğinizi duyar gibiyim. Çok değişik değil mi? Birini seviyorsun. O da seni seviyor ama kavuşamıyorsunuz çünkü imkansız.
Engeller yüzünden olmaması en acısı.
Dün hastaneden çıktığımda Jimin arabasıyla beni eve bırakmıştı. Jungkook ortadan kaybolmuştu.

Jungkook'u çok iyi anlıyordum çünkü ikimiz de aynı şeyi yaşıyorduk. Jimin Jungkook'un kardeşi gibiydi. Ona böyle bir şey yapmak istememesi gayet normaldi. Düşünsenize en yakın arkadaşınızla aynı kişiyi seviyorsunuz ama o sizin sevdiğinizi bilmiyor. Ne yapardınız? Çoğunuz geri çekilirdi.
Jungkook geri çekiliyodu. Bende öyle yapıyordum.

Gerçek arkadaşlar bunu yapar.

Sanırım biz imkansızdık ve ben hayatımın sonuna kadar onu uzaktan sevmeye devam edeceğim. O beni beklemezdi belki ama...Bu düşünceler bile gözlerimin dolmasına sebep oluyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Instagram'da gezmeye devam ettim. Aynı zamanda hayallere dalmıştım. Jungkook'un profilinden çıkamıyordum. O kadar yakışıklıydı ki... Ani gelen cesaret ile Instagram'a fotoğraf atmaya karar verdim.

Galerime girip fotoğraf aramaya başladım. Seçtiğim fotoğrafı geçen ay Jennie çekmişti.

 Seçtiğim fotoğrafı geçen ay Jennie çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lalalisa: 🐰

jiminx ve 52 diğer kişi beğendi.

Jimin'in fotoğrafı beğenmesi umurumda bile değildi. 1 saattir fotoğrafı Jungkook'un beğenmesini bekliyordum. Artık hiç konuşmayacaktık. Mesajlarda bile. Bunu kabul ederek, ondan adım atmasını beklemem gerekiyordu ama çok özlüyordum işte.

Jungkook'u her geçen gün daha çok seviyordum. Unutmam gerekirken.

Neden bu kadar bağlandığım konusunda en ufak bir fikrim yoktu ancak, Jungkook beni hayata bağlıyor gibi hissediyordum. Ona olan sevgim sonsuzdu. Her şeyiyle mükemmel bir adamdı.

imkansız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin