Jihyo yang baru sahaja ingin menjamah buah anggur pada tangan nya terkejut saat tubuhnya dipalingkan kebelakang. Siapa lagi kalau bukan suaminya. Dengan senang tubuh Jihyo diangkat Taehyung lalu diletakkan diatas meja.
Sudah mengerti apa yang perlu dilakukan, Jihyo membuka kedua kakinya agar ada ruang untuk Taehyung merapati tubuhnya. Jihyo kalungkan kedua tangan melilit leher Taehyung.
" ya, abang? "Taehyung tersenyum nipis saat pipi Jihyo mula merona merah kerana posisi mereka sekarang. Sungguh rapat dan bakal menjadi lebih intim.
" entah. aku tiba-tiba rindu kau "
Jujur Taehyung lalu dijamah bibir kegemaran nya itu. Sudah pasti bibir isterinya, Jihyo.Jihyo mendesah perlahan saat bibir atas dan bawahnya silih berganti digigit dan ditarik mulut Taehyung.
" abanghhh~ "
Oleh kerana hanyut dengan perlakuan suaminya, Jihyo tidak sedar yang blouse nipis yang dia pakai tadi sudah ditanggalkan oleh Taehyung.Tangan Taehyung menjalar ke bahagian bawah isterinya. Sengaja jarinya bermain dibahagian itu. Sesekali menggosok laju dan sesekali memijat ruangan tersebut sehingga dia dapat rasa yang isterinya itu sudah basah. Puas menyentuh bahagian bawah Jihyo dari luar,
Helaian kecil itu ditanggalkan tanpa memutuskan tautan bibir mereka. Tanpa amaran, 2 jari Taehyung menelusuk masuk kedalam lubang wanita Jihyo membuatkan gadis itu memeperkemaskan rangkulan tangan nya dileher Taehyung sebelum mendesah kuat.
" ahh abang.. "
Merasakan dirinya telah pun sampai, hampir sahaja Jihyo terkulai kalau bukan kerana tangan sasa Taehyung. Tersenyum puas lelaki itu melihat Jihyo 'sampai' kerananya. Taehyung keluarkan kedua jari dari lubang wanita Jihyo sebelum menjilat jarinya itu.Kemudian sekali lagi bibir mereka ditautkan. Baru sahaja tali pinggang Taehyung mahu ditanggalkan, loceng apartment mereka kedengaran. Taehyung menghela nafas kasar.
" betul-betul mengganggu sesi bercinta kita "
Kata Taehyung geram.Jihyo tertawa kecil.
" abang tengoklah siapa yang berani ganggu kita tu. saya tunggu abang di kamar mandi "
Bisik Jihyo ditelinga suaminya. Bibir Taehyung menarik senyum penuh makna.Tangan Taehyung kembali kesisi pinggang Jihyo lalu menurukan gadis cantik itu dari terus duduk diatas meja. Jihyo mengutip panties nya sebelum melangkah laju memasuki kamar yang dikongsinya bersama siapa lagi kalau bukan suaminya, Kim Taehyung.
Taehyung memperbetulkan rambut kusutnya gara-gara diramas Jihyo sebelum membuka pintu apartment. Taehyung berdehem.
" ya jin hyung? "
Soal Taehyung sambil menggaru tengkuknya yang langsung tidak berasa gatal.“ Tae-ah ”
Jin tersenyum manis. Namun senyuman manisnya bertukar menjadi sinis saat terlihat bibir Taehyung yang merah dan bengkak. Pastinya baru lepas bercium.
“ nampaknya— ”
Jin sengaja memberhentikan kata-kata nya untuk seketika.“ nampaknya apa hyung? ”
Soal Taehyung sedikit kebingungan.
“ hyung datang pada masa yang salah kan? hyung menganggu? ”
Jin menyeringai suka. Taehyung segera mengalihkan pandangan dari terus memandang Jin. Malu.“ sejujurnya, sungguh menganggu, hyung ”
Mereka berdua tertawa suka.
“ tak apa lah Tae. hyung saja singgah. nampaknya lain kali lah ya hyung singgah ”
Taehyung tersenyum dengan anggukan.“ bila-bila je hyung— asalkan tak mengganggu Tae lagi, sudah lah ”
Taehyung menyeringai. Jin spontan mencubit hidung mancung Taehyung.
“ arasseo, arasseo. hyung pergi dulu! jangan kasar sangat tae! ”
Laung Jin sambil melangkah pergi.Taehyung tertawa suka. Segera dia menutup pintu apartment. Laju sahaja langkah diatur ke kamar mandi, ingin bersama dengan isterinya.
° ° ° ° °
“ hyung datang kenapa ni? ”
Soal Taehyung saat dia dan Jin melabuhkan punggung diatas sofa. Jin tersenyum samar.
“ hyung nak tengok Tae lah ”
Balas Jin jujur. Dia risaukan satu-satunya adik lelaki dia itu.“ eh hyung. tak perlu risau. tengoklah, Tae sihat dan okay je kan ni? ”
Senyuman lebar yang palu ditayang Taehyung.
“ you cannot lie to me, Kim Taehyung. hyung tahu, lepas je kamu dan Jihyo berpisah, Tae hidup tak tentu arahkan? ”was HAPPIER.
[ TO BE CONTINUED ]
30 votes = update.
drop ur comments pls.
was vote target cepat je dapat. dalam sehari tu, entah-entah ada 2 3 kali Aireen update sbb vote cepat naik. hahaha terima kasih sbb support aireen! ❤❤
YOU ARE READING
[C] HAPPIER
FanficSERIES BROKEN MARRIAGE #1 pasangan suami isteri yang kini telah berpisah. ini semua kehendak si suami tetapi akhirnya, dia sendiri yang menyesal. start; 11sept2018 end; 28Sept2018 ❈#25 in fanfiction (25Sept2018) ✿#23 in fanfiction (26Sept2018) ❀#...