× un-edited ×
“ Mrs. kim ”
Panggil Taehyung lalu menapak mendekati Jihyo yang sedang duduk diatas sofa berhadapan dengan television.
“ eh abang. abang dah balik yay ”
Segera Jihyo bangun.Tubuh tegap Taehyung didakap erat.
“ hmm wangi~ ”
Kata Jihyo yang mana menyebabkan Taehyung tersenyum samar.
“ pada kau je aku wangi. pada aku sendiri, fuh tak tahan ”
Balad Taehyung mengundang tawa gadis cantik itu.“ dah lepas. aku nak mandi ”
Taehyung mengusap kepala Jihyo. Baru sahaja Jihyo mahu melepaskan tubuh Taehyung, tangan Taehyung segera melingkari pinggang ramping gadis cantik itu.
“ tunggu ”“ apa, abang? ”
Jihyo memandang Taehyung dengan pandangan menyoal.
“ aku ubah fikiran. tak perlu lepaskan aku. mandi dengan aku ”
Datar sahaja nada suara Taehyung.Jihyo terkedu. Belum sempat dia menolak, tubuh nya dicepung Taehyung. Segera Jihyo memeluk erat tengkuk suaminya.
“ tapi abang— saya dah mandi ”
Kata Jihyo cuba mencari alasan.“ kau boleh mandi lagi sekali, kan? ”
Seraya itu, mereka berdua tiba dikamar mandi. Taehyung membuka paip didalam tab mandi. Lalu memandang Jihyo yang masih lagi berdiri.Sementara menunggu tab itu penuh dengan air, tanpa segan silu Taehyung menyingkirkan helaian pada tubuhnya satu persatu. Setelah dia betul-betul berbogel, dia memasuki tab mandi. Segera Jihyo mengalihkan pandangannya.
Malu mahu memandang Taehyung yang sudah 100 peratus berbogel.
“ berdiri dekat situ kenapa? cepatlah. atau kau nak aku tanggalkan blouse dan seluar pendek kau tu? ”
Bibir Taehyung menarik senyum sinis.Segera Jihyo menggeleng.
“ tak perlu! saya reti tanggal baju saya sendiri ”
Balas Jihyo.
“ tapi— i do it so much better than you ”
Pipi Jihyo terasa membahang kerana ayat nakal Taehyung.“ saya nak tanggal baju ni. em— tolong pandang tempat lain dulu, abang ”
Kata Jihyo berasa segan.
“ tch. aku dah pernah tengok semua dah pun ”
Omel Taehyung namun masih melakukan apa yang disuruh Jihyo.Dan akhirnya tubuh Jihyo kini polos. Tiada seutas benang pun padan tubuhnya. Gadis cantik itu melangkah kearah tab mandi lalu masuk kedalam tab itu. Taehyung memerhatikan belakang tubuh Jihyo yang sedang duduk diantara kedua kakinya.
Taehyung memeluk tubuh polos Jihyo dari belakang. Dicium bahu dan leher Jihyo. Tidak cukup dengan itu, dia meninggalkan kesan pada bahu dan leher gadis cantik itu. Perlakuan Taehyung menyebabkan Jihyo mengetap bibirnya.
Tidak mahu mengeluarkan sebarang bunyi yang tidak sepatutnya.
“ ah! abanghh ”
Terlepas juga desahan Jihyo saat tangan besar Taehyung menekup sepasang mahkota nya.Taehyung meramas lembut dada isterinya dan sesekali mencubit puncak mahkota itu menyebabkan Jihyo mendesah tidak keruan.
“ kau tahu— aku lebih suka dengar kau sebut nama aku bukan panggilan abang dengan suara sexy kau macam sekarang ni ”
Sengaja Taehyung meramas kuat mahkota Jihyo.“ ahh Taehyunghh ”
Taehyung tersenyum puas.
“ hey budak, aku nak tanya kau sesuatu, boleh? ”
Taehyung memberhentikan aktivitinya tadi.Namun tangan nya masih setia menekup kedua mahkota indah itu. Jihyo sekadar berdehem perlahan.
“ kalau aku cakap yang.. ”
Taehyung memberhentikan kata-katanya buat seketika.“ yang aku nak lepaskan kau, kau boleh terima kan? ”
Jihyo terkedu. Hatinya terasa seperti berkecai. Adakah Taehyung benar-benar akan melepaskan nya?
“ kenapa— abang nak lepaskan saya? saya ada buat salah? ”“ taklah. mana tahu nanti aku curang, ada perempuan lain. pasti aku akan pilih perempuan tu. sebab kalau betul aku sayang kau, aku takkan ada perempuan lain, tak begitu? ”
Terang Taehyung.Makin bertambahlah rasa sakit hati Jihyo. Segera gadis itu bangun lalu keluar dari tab. Dia tidak kisah dengan tubuhnya yang polos itu. Lantas dia keluar meninggalkan Taehyung dengan keluhan panjang.
° ° ° ° °
“ aku menyesal sebab lepaskan kau. aku menyesal sebab ada perempuan lain, curang dengan kau. aku betul-betul menyesal ”
Airmata Taehyung akhirnya tumpah. Betapa bodohnya dia 8 bulan yang lalu. Dia curang dengan Jihyo dan melepaskan gadis yang selama ini me jadi punca kebahagiaan nya.
“ maafkan aku, sayang ”was HAPPIER.
[ TO BE CONTINUED ]
30 votes=update.
drop ur comments.
next ep myb tentang kecurangan Taehyung. Wait for it yaa!
Lots of love, JammyChimz ❤
YOU ARE READING
[C] HAPPIER
FanficSERIES BROKEN MARRIAGE #1 pasangan suami isteri yang kini telah berpisah. ini semua kehendak si suami tetapi akhirnya, dia sendiri yang menyesal. start; 11sept2018 end; 28Sept2018 ❈#25 in fanfiction (25Sept2018) ✿#23 in fanfiction (26Sept2018) ❀#...