Capitolul 1

7K 259 64
                                    

*needitat*

Simt deja cum sângele îmi fierbe în vene. Nu îmi vine sa cred ca are tupeul sa vina acasă după 3 ani. Da, fratele meu Jin și da el este un cântăreț dintr-o trupa, o trupa de maimuțoi. În aceasta clipa sunt extrem de nervoasa. Sa ma prezint putin, ma numesc Rose și am 19 ani. Am terminat de curand clasa a 12 iar din toamna voi merge la facultatea de arte. Știu sa când la pian, chitara, cu vocea si sa desenez. De când fratele meu a debutat cu trupa lui, familia lui a uitat-o complet. Părinții mei au m-ai vorbit cu el la telefon și s-au m-ai întâlnit la anumite restaurate când avea el timp liber și asta se întâmplă de 2 ori pe an. Mamei mele îi este foarte dor de el, dar din cauza acelui ticălos mama s-a inbonlavit. Suferă de stres și insomnie, nu poate sa doarmă deloc iar ziua este mereu extenuata. Din cauza asta îl urăsc asa de mult, pentr-u ca lui nu-i pasa de familia lui. Din momentul în care el a plecat din casa noastră eu nu am m-ai vorbit cu el. Mi-a trimis foarte multe mesaje dar nu i-am răspuns chiar ma și sunat de câteva ori.

- Rose! Spune mama atinganduma blând pe umeri. Știu ca ești foarte nervoasa dar te rog sa o faci pentru mine spune ea făcând ochii acea de cățeluș.

- bine o voi face pentru tine mama dar sa nu crezi ca lucrurile se vor schimba.

- bine, spune ea puțin trista. Știu ca nu-i place relația asta rece dintre mine și el. Dar nu îl pot ierta pe acel nemernic.

Ma înțelegeam chiar foarte bine cu Jin înainte sa între în trupa aia dar el a devenit foarte rece și nu avea niciodată timp sa vorbească cu noi.

- sa știi ca Jin ajunge mâine dimineață aici. Spune mama puțin agitata. Vreau sa facem curățenie în fiecare colțișor a case. Spune de data asta serioasa. Desi mama este o persoana foarte obsedata de curățenie nu înțeleg de ce vrea sa facă curățenie când casa arata boboc.

- mama, nu-ți mai bate capul cu el, știe și el cum arata casa doar a locuit în ea. Spun plictisita asezandu-ma pe canapeaua din living.

- Da dar vor veni și colegii lui de trupa cu el.

- Ce?? Spun sărind nervoasa de pe canapea ducandu-ma la mama care ștergea geamurile de la bucătărie. Nu e de ajuns el? Trebuie sa mai vina și maimuțoii aia?

- Rose! Spune mama când a auzit cum îi numesc. Ma sunat fratele tău azi și mi-a spus ca ei trebuie sa meargă o perioada împreuna deoarece sunt foarte populari în lume și sunt atâtia fani care ii urmăresc.

- serios? Cine se cred ei? M-ai bine nu veneau.

- trebuie sa îți m-ai spun ceva spune mama nehotărâta.

- te ascult!

- fratele tău și cu trupa lui sunt nevoiți sa se mute la noi pentru a se ascunde o perioada de fani.

-CEE????? Spun țipând, fug în camera mea și o sun pe Jennie prietena mea cea mai buna.

~Convorbire tel~

- da! Spune spune somnoroasa la telefon.

-JENNIEEE!! Tip cât sa ma audă și mama din bucătărie.

- FEMEIE AIA INEBUNIT!??? Tipa ea la mine. MI-AI SPART TIMPANUL. CE S-A INTAMPLAT DE TIPI IN HALUL ASTA?

-Jin!!

- ce e cu Jin? spune ea de data asta mai calma.

- VINE AICI!!!

-CE???? Tipa ea.

- și vine și cu maimuțoii aia!!

- EȘTI NEBUNA??? VEI STA ÎN CASA CU 7 BAIEI?? Ce norocoasa!!!

- știi doar ca nu-i suport. Vino și stai la mine, te rog!! Nu o sa le pot face fata singura.

- normal ca vin doar ce credeai? Ca te las eu cu 7 băieți sexy? Când ajung?

- mâine dimineata.

- perfect! Spune ea. Sunt la tine în jumătate de ora.

- jumatate de ora? Ce doamne? Stai la 2 străzi de mine.

- pai .... Deja pot sa zic ca știu ce are în capul ala diabolic. O cunosc prea bine pe Jennie.

- ok, spun. Dar sa nu întârzii prea mult!

- s-a făcut! Spune și închid apelul.









° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum