Needitat*
Mergeam spre casa, băieții făcând glume pe seama lui Jin, Jennie și Suga fiind încă îmbratisati iar Jungkook și cu mine încă ținându-ne de mână. E ciudat dar îmi place senzația.
Jungkook P. V. S
De când am venit în casa lui Jin și am întâlnit-o pe ea nu pot sa mi-o scot din cap, e asa de frumoasa. Parul ei lung și brunet cu ochii ei mari și negri și m-ai ales corpul ei micuț și fragil. Toate astea ma înnebunesc la ea. Vreau sa fie doar a mea, și ma înnebunește cum mergem amundoi de mana, ea lângă mine.. e asa de.. frumoasa și perfecta. În momentul asta as sari sa o sărut dar ma abțin de fata cu băieții. Suga vad ca și el e cu ochii pe Jennie chiar din prima seara mi-a zis ca o place, sper sa fie împreună le sta foarte foarte bine. Îi voi spune lui Rose ce simt pentru ea dar nu acum, aștept momentul când vom fi singuri.
Suga P.V.S
Sta înca ghemuita la pieptul meu, se simte asa de bine, dacă ar fi după mine as sta asa mereu. Jennie ma cucerit din prima clipa în care am văzut-o, corpul ei, ochii ei și zâmbetul ei ma înnebunesc . De felul meu sunt o persoana rece și retrasa dar ea ma face sa ii arat ca o iubesc sa o îmbrățișez sa o țin la piept.. Jennie cred ca și ea simte ceva.. Atunci când am primit provocarea de la Rose sa o sărut pe Jennie îmi venea sa explodez de bucurie. Am văzut-o ca s-a înroșit când ne-am desprins iar asta ma înnebunit îmi venea sa o sărut din nou. Ajungem acasă iar Jennie era deja adormita, o ajut sa să descalte și ne asezam pe canapea, o așez cu capul pe pieptul meu și adoarme imediat . O ridic și o duc la mine în camera, îi spun lui Jungkook sa doarmă în living iar eu o așez pe Jennie în pat și ma bag și eu lângă ea.
O strâng la piept și adorm lângă ea.Rose P.V.S
L-am văzut pe Suga ca o duce pe Jennie la el în camera, i-am tras o privire gen, dacă te atingi de ea te omor, și m-am dus în camera sa ma schimb în ceva m-ai comod. Băieții s-au dus sa se culce și ei dar eu nu puteam sa dorm. Decid sa cobor în living sa ma uit la un film. Când cobor jos îl vad pe Jungkook stand la televizor.
- hei, ce faci aici jos? Îl întreb eu uimita.
- Suga și-a găsit alt coleg de camera asa ca ma trimis jos. Tu ce faci jos?
- nu pot sa dorm și am venit sa ma uit la un film.
- perfect și eu vroiam sa ma uit la unul, spune el și zâmbește.
Decidem sa băgăm un film de dragoste, da știu...
Ma așez lângă el pe canapea și pornesc filmul. A fost un film prea romantic, simțeam multă tensiune între mine și Jungkook, dar bine ca să terminat filmul. Când dau sa ma ridic de pe canapea, Jungkook ma oprește și se ridica și el.
- Rose, trebuie sa îți spun ceva. Spune el de data asta serios. Cred ca știu ce vrea sa zică...
- ce e? Spun eu.
- Rose, eu ..... eu te plac mult. De când am venit aici nu am putut sa îmi dezlipesc ochii de la tine. Zâmbetul tău ochii tai, parul tău toate astea ma înnebunesc. Rose cred ca m-am îndrăgostit de tine. Spune el, eu rămânând fără cuvinte.
- eu... nu știu ce sa zic. Spun eu rămânând blocata. Și eu am simțit acei fluturi în stomac când ne țineam de mana.
- înseamnă că și tu simți ceva, Rose. Spune el.
- cred ca da, spun eu. Jungkook se apropie încet de mine și ma sărut încet, eu ii răspund sărutului. Ne despărțim și ne uitam unul la altul zâmbind.
- e timpul sa ne culcam, spune și ma săruta pe frunte. Ma ia de mana și ma trage la etaj. Întra la mine în camera și ne băgăm în pat. Ma așez la pieptul lui și adorm imediat nu înainte de a auzi un te iubesc.
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.