Capitolul 11

2.4K 117 6
                                    

- TREZIREA!!!

-Ce doamne? Spun și eu și Jungkook ridicândune din pat. Un bătut în ușă puternic ne sperie pe amindoi.

- fetelor, treziți-vă!! Vocea fratelui meu se auzi pe hol.

- ce doamne Jin? Spun țipând la el.

- treziți-vă! Haideți ca am închiriat atv-uri și știi doar ca nu se conduc singure.

- off, coboram în 10 minute.

- sa nu dureze mai mult! Ok?

- da, acum pleacă!

- pff, spune Jungkook respirând cu greu.

- ești bine?

- da, cum ma duc la mine în camera?

- ascundete după ușa și îți spun imediat dacă este liber pe hol. Zis și făcut. Am deschis ușa și nu era nimeni pe hol.

- poți sa ieși! Jungkook sa dus imediat la el în camera asa ca m-am dus și eu după el sa o aduc pe Jennie. Întram în camera lor iar imaginea din fata ne face pe amindoi sa zâmbim. Jennie dormea în bratele lui Suga.

- ce drăguți sunt, pacat ca trebuie sa le distrugem somnul.Jennje! Jennie! Spun de data asta mai tare.

- mmm... Rose? Spune ea deschizândusi ochii.

- ce faceți aici? Spune Suga ridicându-se din pat la fel făcând și Jennie.

- Jin! A bătut azi la noi la ușa, era cât pe ce sa fim prinși. A zis ca în 10 minute trebuie sa fim toți jos, îl cunosc pe Jin asa ca dacă nu suntem punctuali va întra peste noi în camera.

- CEEE??? Zic Jennie și Suga deodată.

- hai sa ne grăbim! Spun și o iau pe Jennie de mana mergând la noi în camera.

Ne spălăm pe fata și pe dinti și ne îmbrăcăm repede cu haine groase. Ne luam telefoanele și părăsim camera pe ușa ieșind și băieții. Le zâmbim și coboram imediat jos. Băieții erau deja la ușa, cred ca am întârziat puți.

- acum aveam de gând sa urc la voi. Spune Jin nervos. Haideți, atv-urile ne așteaptă afara.

- din păcate sunt 5 asa ca trebuie sa mergem câte 2.

- am.. Jin știi ca eu cu Jennie nu știm sa mergem cu asa ceva, nu?

- o, am uitat. Atunci alegeți-vă un băiat.

- eu ma duc cu V spune Jin fugind pe un atv. Jungkook ma trage repede de mana și ne așezăm pe un atv. Suga sa dus cu Jennie, bine înțeles sunt doi porumbei îndrăgostiti..

- am găsit soluția! Spun eu.

- ce? Spune Jungkook punândumi casca pe cap.

- sa mergem separat se băieți asa vom avea și noi momentele noastre împreună.

- bună idee, spune și zâmbește.. Jungkook le spune planul și lui Suga și Jennie ei fiind de acord. Restul băieților au luat-o înainte asa ca noi am luat-o pe un drum iar Jennie și Suga pe alt drum încercând sa profitam de niște momente singuri.

Jungkook pornește atv-ul și ne îndreptăm spre oraș.

*

- ce zici de cafeneaua asta? Spun eu.

- e perfecta asa ca tine. Spune și ma săruta scurt. Zâmbesc la vorbele lui și întram în cafenea asezandune într-un colt mai retras.

- bună ziua! Doriți sa comandați ceva,o doamna în vârstă ne întreabă zâmbind.

- doua ciocolate calde, spune Jungkook.

- comanda dumneavoastră va sosi imediat, spune și pleacă.

- deci, în sfârșit suntem doar noi! Spune el.

- da, spun zâmbind.

- ce-ar fi sa ne cunoaștem unul pe altul mai bine. Adică , gen ce mâncare preferi sau ce culoare îți place.

- e o idee buna. Pai nu am o mâncare anume care sa îmi placa în mod deosebit, îmi place orice, iar culoarea mea preferata, bine nu e o culoare dar mie îmi place, aceea fiind negru.

- și mie îmi place negru. Iar mâncarea mea preferata e lasagnia.

- mm, suna bine. Am vrut sa te întreb demult ceva...

- ce?

- tu mai ai frați?

- da, un frate mai mare. Spune și zâmbește.

- e bine sa ai frați mai mari, te ajuta când ai nevoie.. Doar ca eu m-am comportat foarte urat cu Jin și nu merita asta.

- ai avut și tu motivele tale trebuie sa înțelegi și tu asta, dar acum e bine ca vă înțelegeți din nou.

- asa este.

- hey , ce faceți aici? În spatele lui Jungkook își făcu apariția Suga cu Jennie.

- hey, zicem și noi. Am venit la o ciocolata calda, voi ce faceți?

- și noi la fel, e prea frig afara.

- luați loc, zice Jungkook. Jennie se așează lângă mine iar Suga lângă Jungkook.

- ar trebui sa le spunem băieților...

- ce sa ne spuneți? Deodată ne întoarcem cu toții, băieții find lângă noi.


Un capitol scurt de data asta, sper ca va plăcut.




° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum