Needitat*- Wow!! Spune Jennie. Eu de ce nu știam de parcul asta? Ma întreabă ea.
- pai poate ca abia l-am descoperit și eu.
- sa înceapă distracția! Spune Jin.
- haideți sa ne dăm în caruselul asta mare... Spune Suga. Asta dacă nu va e frica spune și rânjește.
- frica? În visele tale baby. Spune Jennie pregătită sa urce în carusel.
- baby? Îmi place cum suna. Spune Suga și ii face cu ochiul.
- ahh.. ce îmi vine sa ii dau una, spune Jennie cât sa aud doar eu. Îmi vine sa rad ieri îmi spunea ca îl place iar acum vrea sa îl bata. E bipolara asa e ea. Băieții urca și ei pe rand în carusel iar eu rămân pe gânduri.
- tu ce m-ai aștepți? Spune Jungkook lunduma de mana și intrând în carusel. Când ma luat de mână am simțit un gol în stomac.. Ce doamne? Îmi retrag mana din mana lui și admir priveliștea frumoasa din vârful carusel. Nu știam ca orașul nostru se vede asa de frumos de sus....
- ce frumos e! Spun eu. Mi-ar plăcea sa vad orașul de sus în fiecare seara.
- se poate rezolva, spune jungkook zâmbind.
- poate dar nu cu tine! Spun eu
- de ce nu? Spune cu o fata de cățeluș
- de aia, spun și ii arat limba. Lasă-mă sa privesc peisajul. Jungkook îmi arat si el limba și își îndreaptă privirea către priveliștea uimitoare.
Ne dam toți jos din carusel și ne cumpărăm niște popcorn și vata pe bat.- ce ziceți de casa groazei? Spune Jhope arătându-ne spre casa înfricoșătoare.
- eu nu ma bag, zice Jennie în spatele meu.
- nici eu! Spun de data asta eu.
- Fricoaselor! Spune Jhope înaintând spre acea casa. Toți băieții urmandul fiind și noi trase de ei. Pășim încet și deja pot sa spun ca nu îmi place.. Jennie tremura și ea de frica lângă mine pana când Suga o trage de mana la el în brate, eu rămânând singura.
- nu îți face griji, sunt lângă tine, spune Jungkook trăgânduma de mana m-ai aproape de el. Îmi pun capul pe pieptul lui bine făcut și închid încet ochii. Când sa dam coltul holului de acolo iese un om cu fata deformata și plin de sânge. Am început și eu și Jennie sa tipa. Jungkook ma strânge și m-ai tare în brate. Am ieșit după câteva minute bune în care am țipat continu speriindune de fiecare creatura care ne ieșea în cale.
- n-am sa m-ai întru în viata mea în asa ceva spune Jennie încă strangandul pe Suga. Suga râdea de ea și o strângea și el in brate... Le sta bine la ăștia doi ca cuplu, spun în gândul meu și un zâmbet îmi aparu pe fata.
- nici mie nu-mi mai trebuie spune Jin. Da și el a țipăt m-ai rău ca mine și ca Jennie. Am început sa rad amintindu-mi fazele cu Jin țipând. Jungkook încă ma ținea de mana asa ca îmi dezlipesc ușor mana de el. El se prinde de ce vreau sa fac și îmi strânge mana și m-ai tare. Ma uit la el socata dar el îmi arat un zâmbet și își întoarce privirea spre băieți.
Încă un capitol. Sper ca va plăcut. 😉 Scuzați pentru greșeli
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.