Capitolul 25

1.4K 81 18
                                    

A mai trecut încă o săptămână, una care a trecut destul de repede spre mirarea mea. Am reușit sa îmi vând unul din tablourile mele pe care le-am pictat în decursul anilor, am fost asa de bucuroasa atunci când m-au contactat și au vrut sa mi-l cumpere.
Am reușit sa fac niște bani frumoși pe el asa ca asta ma motivează sa pictez și mai multe.

De ieri nu am reușit sa mai dau de Jungkook deloc. Oare este totul înregula? Asta începe sa ma îngrijoreze și mai tare. Chiar și acum am încercat să-l sun dar tot nu îmi răspunde.

- hey, ești ok? Ma întreba Jennie ce stătea întinsă pe pat.

- Jungkook nu îmi răspunde de ieri la telefon și asta ma îngrijorează. Dacă a pățit ceva?

- hey, eu zic sa te calmezi. Poate este doar obosit sau... sunt ocupați. Eu îți zic sa nu te mai îngrijorezi, o să-ți răspundă el.

- Off, spun oftând. Poate ai dreptate.

- Rose!!! Vocea mamei ce ma striga de la parter se face auzita. Veniți repede jos!

Ma uit la Jennie ea urmandumi exemplul. Nu mai stam mult pe gânduri și coboram la parter.

- aici fetelor! Ne spune mama din living.

Ne alătură imediat ei și îmi dau seama ca se referea la televizor.

" Trupa BTS devin din ce în ce mai populari. Au reușit sa ajungă în top 10 Billboard Music după ce au cantat acum o săptămână la premiile Billboard. Mai nou Jungkook tânărul trupei a fost văzut de paparazi împreună cu o fata. Oare e cea ce credem noi? "

Și imediat o poza făcută seara cu Jungkook și o fata care nu îi pot vedea fața apare pe televizor.

Simt cum cerul îmi cade în cap. Cum e posibil?

- ha, de asta nu îmi răspundea el.. Se pare ca era ocupat cu o fata. Spun nervoasa și urc imediat la mine în camera trântind ușa la cât de nervoasa eram..

- cum pot sa fiu asa de naiva? Îmi spun în timp ce capul meu era în perna.

Aud imediat ușa de la camera cum se deschide incet. Deja știu și cine e.

- Rose! Ești bine? Îmi spune și imediat se așează pe pat lângă mine.

- nu, nu sunt. Eu.. eu chiar îl iubesc..

- Rose poate paparazi deduc greșit. Poate era o fata din staff-ul lui.

- da, sigur! Îi spun și îmi duc capul din nou în perna.

- aish, paparazi nenorociți!

- dacă nu erau ei, eu nu aflam ca Jungkook de fapt ma înșela.

- Rose! Ce-l mai bine e sa auzi asta din gura lui. Nu mai deduce greșit.

- nici nu vreau să-l mai vad!

- ya, nu mai vorbi asa. Ce-l mai bine e să-l asculți și pe el. Hai ca ma duc sa o ajut pe mama ta cu masa, poate te mai liniștești și cobori pana atunci.

Jennie cobora imediat la parter lăsându-mă singura în camera. Tot nu în îmi venea sa cred ca de asta nu îmi răspundea el la telefon, era ocupat cu noua lui iubita.. Decid sa ma ridic din pat și sa întru în baie pentru a-mi face un dus   asta poate ma va ajuta sa ma calmez.


*

- scumpo de ce nu mănânci? Ma întreba tata ce ma privea acum.

- nu prea îmi este foame. Spun mai mult jucanduma cu mâncarea din farfurie.

- scumpo totul o sa fie bine. Hai măcar mănâncă puțin.

- nu, no sa fie! Le răspund cu calm.

- scumpo, o sa vorbiți când o sa ajungă și el aici, o sa lămuriți voi tot. Îmi spune mama zâmbind.

- nu vreau să-l mai vad și nici să-l mai aud. Am aflat și sigura ce îmi ascundea. Ha, și eu îmi facem griji pentru el. Nu îmi vine sa cred cât de bleaga sunt..

- scumpo.. Incerca mama sa îmi spună doar ca este oprita de sunetul sonerie.

- cine e la ora asta? Spune tata privindusi ceasul de pe mana.

- ma duc eu, spune mama și se ridica repede de pe scaun pentru a deschide ușa.

- JIN!! Tipatul mamei se face auzit pana la noi.

- au venit băieții? Ma întreba Jennie ridicându-se și ea de pe scaun.

- o nu! Spun ridicanduma și eu doar ca direcția mea era spre camera mea.

Băieții își fac toți prezenta în living și încep sa ne salute asa ca ma opresc din drum. Tata îl îmbrățișează strâns pe Jin iar Jennie se duce repede la Suga strangandul tare în brate. Jungkook încerca sa ma strângă și el în brate doar ca îl imping și trec pe lângă el urcând a la mine în camera și inchizand ușa.


Jungkook P.V.S


- ce sa întâmplat cu ea? Ma întorc mirat spre Jennie.

- ești un nesimțit știai asta?

- poți sa ma lămurești și pe mine?

- timp de doua zile nu i-ai răspuns la telefon ca mai apoi sa afle ca o înșeli. Frumos! Ce pot sa spun.

- sa ce? De unde ați scos-o și pe asta. Spun deja nervos de cea ce am auzit.

- ai apărut la știri azi cu o fata. Se pare ca paparazi te-au dat de gol. De ce nu i-ai spus de la început?

- eu nu ma întâlnesc nu nicio fata inafara de Rose!  Știți doar cum sunt paparazii , deduc ce vor. Cum crezi ca își fac banii? O întreb pe Jennie ce ma privea acum. Eu o iubesc doar pe ea, și nu as putea sa o rănesc vreodată. Îi spun sincer.

Nu numai Jennie era cea care ma privea ci și băieții și părinții ei.

- atunci dute la ea și spunei ce ne-ai spus și nou. Îmi spune Jennie cu un mic zâmbet.

- Arată-mi și mie știrea, îi spune Namjoon lui Jennie. Jennie da din cap și întra pe YouTube unde baga știrea de azi.

În timp ce toți priveam știrea, la un moment dat vorbesc de mine cum ca ma întâlnesc cu o fata, imediat imaginea cu acea fata apre pe telefon.

- pune pauza! Spun imediat. Privesc imaginea mai bine și deduc ca era făcută în America și acea fata era Halsey.

- asta nu e Halsey? Ma întreba Jhope.

- ba da...

- Halsey, cea cu care ați scos piesa? Ne întreba Jennie.

- da, îi răspunde V.

- sii.. De ce apari cu ea?

- băieții m-au trimis sa o aduc prin întrarea din spate. Și atunci au făcut acești paparazi poza, spun nervos.

- pai si ce mai aștepți? Dute la ea! Îmi spune Suga.

- asta aveam și de gând sa fac. Spun si în următoarea clipa urc la camera ei.







Hey, scuzațima pentru intarziere, capitolul trebuia sa fie postat ieri doar ca am avut foarte multa treaba pe cap. Nu am fost prea inspirata pentru acest capitol asa ca va rog sa ma scuzați. Cartea mai are câteva capitole, apropo.

° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum