Needitat*
Dau sa ma trezesc dar nu pot sa ma ridic din pat. Ma uit în dreapta mea și îl vad pe Jungkook dormind pe pieptul meu ma uit la el și un zâmbet îmi aparu pe buze, îmi aduc aminte ce se întâmplase aseară și nu îmi venea sa cred, eu Rose m-am îndrăgostit de el unul din acei băieți pe care nu ii suportam cu doua zile în urma. Ochii mei cad pe buzele lui roșii îmi venea să-l sărut dar stai, spun dândmi o palma încet în cap. Îl vad pe Jungkook schitand un mic zâmbet. Stai, el nu doarme? Ma întreb eu.
- știu ca am niște buze frumoase ,spune el și începe sa râdă. Se ridica în șezut și își lipește buzele de ale mele eu răspunzândui imediat.
După ce ne dezlipim din sărut ne uitam unul la altul zâmbind.- e deja ora 12:00, spun eu uitându-mă la telefon. Haide sa coboram jos, cine știe ce o sa creadă maimuțele alea plus ca mama și tata ajung din mica lor vacanta de care nici noi nu am fost anunțați. Jungkook părăsește camera iar eu întru la baie și fac un dus scurt, ma spăl pe dinți și pe fata și ma îmbrac cu niște blugi scurți și un
tricou alb. Ma perii pe par și ma dau cu puțin strugurel și rimel. Îmi i-au telefonul și cobor jos în living unde erau și ceilalți.Jennie P.V.S
Nu pot sa cred ca dorm în bratele lui Suga. Încerc sa ma ridic încet fără sa îl trezesc dar nu am putut, Suga își deschide ochii somnoros și când vede ca vroiam sa plec ma trage de mana în pat trăgânduma la pieptul lui. Se simțea asa de bine dar stai noi doi nu avem niciun fel de relație de ce facem asta? Îmi spun eu în gând.
- Suga! Spun eu încet.
- ce e? Spune el somnoros.
- dă-mi drumul, vreau sa plec. Spun încercând sa ies din strâmtoarea lui.
- m-ai stai! Se simte asa de bine! Spune el de data asta privindu-mă în ochi. Jennie cred că știm amundoi ca noi doi ne potrivim.
- dar... Încerc sa spun ceva dar el ma oprește sarutanduma. După ce ne-am desprins din sărut am simțit ca as vrea sa fac asta din nou.
- Jennie, vrei sa fii iubita mea? Spune el de data asta serios. Ma uit în ochii lui și un zâmbet îmi apare pe fata. Dau din cap în semn afirmativ..
- da, spun sigura pe mine. Suga zâmbește la auzul răspunsului meu și ma îmbrățișează și ma săruta pe toată fata. E asa de drăguț.. Ne spălăm pe dinți și pe fata și coboram amundoi jos. Înca nu e nimeni asa ca Suga ma trage pe canapea și ma pun la pieptul lui dând drumul la televizor. Auzim gălăgie de pe scări imediat făcându-și prezenta băieții somnoroși. Ma retrag din bratele lui Suga chiar dacă el nu vroia asta. Ii spun încet ca le vom spune despre asta mai târziu când va fi toată lumea, el da din cap aprobator. Jungkook coboară și el după câteva minute dar nu o vad pe Rose, oare doarme?
- Jungkook unde este Rose? Îl întreb văzandul ca se înroșește scarpinanduse la ceafa. E clar ca între ei se petrece ceva iar eu am sa aflu. Nu trece mult ca o vad și pe Rose coborând și așezându-se lângă mine pe canapea. Ii arat acea privire de trebuie sa vorbim și o trag în bucătărie.
- ce se petrece între tine și Jungkook? o întreb eu.
- m-ai bine spus ce se petrece între tine și Suga? Spune ea. De unde știe ea?
- aseară te-am văzut cu Suga la el în camera spune și rade.
- ma m-ai văzut cineva? Spun puțin agitata.
- doar eu și Jungkook știm, stai liniștită nu spunem nimic pana nu sunteți pregătiți sa ii anunțați și pe ceilalți. Expir ușurata...
- eu și Suga suntem împreună, spun sigura de data asta.
- ce?? Spune ea tare și făcând ochii mari.
- m-ai încet o sa ne audă toți! Dar între tine și Jungkook ce e? Spun de data asta ranjind.
- ce vrei sa spui? Spune ea rosind.
- nu imi spune ca nu e nimic ca nu te cred. Când minți te inroșești și la fel e și în cazul lui Jungkook.
- of, de ce ma cunoști asa de bine? Spune ea zâmbind. Da eu și Jungkook suntem impreuna, spune ea.
- știam eu! Spun și o îmbrățișez.
- de ce sunteți asa de fericite și de ce va îmbrățișați? Spune Taehyung. Băieții toți erau în bucătărie și se uitau ciudat la noi. Suga și Jungkook s-au prins imediat dar s-au prefăcut ca nu au habar.
Rose P.V.S
Am mâncat fiecare ce am găsit prin frigider și se aude ușa de la întrare. Fug repede pe hol și ii vad pe părinții noștri intrând pe ea.
- mama, tata! Spun și ii îmbrățișez. Ați plecat fără sa ne anunțați spun eu cu mâinile în solduri.
- îmi pare rău am vrut sa fie o surpriza. Spune mama zâmbind.
- mama, tata! Spune Jin îmbrățișândui.
- ce faci fiule? Spune tata.
- ma distrez! Spune și ma îmbrățișează pe mine sa le arate părinților cât de mult ma iubește.
- ma bucur, spune tata. Copii o sa trebuiască sa plec iar cu munca în Anglia și o sa vina și mama voastră cu mine. O sa va lăsăm putina libertate.
- din nou? Spun eu trista.
- da, spune mama. O sa va recuperați timpul pierdut. Eu și cu Jin dam din cap și ii ajutam cu bagajele.
___________________________________
- m-au sunat cei de la firma, spune tata după ce închide apelul. Va trebui sa plecam de azi, spune tara spre noi și mama.
- azi? Spune mama panicata.
- da, asa ca coborâți bagajele jos ne spune tata mie și lui Jin.
_____________________
Mama și tata au plecat iar noi mergem în living unde erau și restul lenevind pe canapea.
- ce facem azi? Zic eu asezanduma lângă Jungkook pe canapea.
- ce ziceți de niște cumpărături? Nu prea m-ai avem mâncare,spune Jimin.
- bună idee, spune și Jin
În 10 minute suntem cu toți la supermarket și ne despărțim fiecare având câte o lista. Jennie se duce cu Suga, Jin cu Taehyng, Jimin cu Jhope și Namjoon iar eu cu Jungkook.
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.