- iubito! Trebuie sa te trezești! Cineva tot îmi șoptea în ureche asa ca decid sa ma întorc spre acea persoana. Cu greu îmi deschid ochii și îl vad pe nimeni altul decât Jungkook care îmi zâmbea și îmi mângâia obrazul.- vreau sa mai dorm, îi spun eu cu o voce răgușită.
- se poate rezolva dar când ajungem acasă, îmi spun el cu o voce perversa de data asta.
- yah, nu mai vorbi asa.
- asa cum? Îmi răspunde cu aceiași voce doar ca de data asta râse la expresia fetei mele.
- Jungkook! Ii spun eu serioasa.
- okok, off, vino aici! Îmi spune și ma trage în bratele lui urmând ca mai apoi sa își unească buzele încet cu ale mele. Buzele lui le frământau încet pe ale mele pana când V a decis sa ne întrerupă.
- ups, nu am vrut sa întru asa dar Jungkook se pare ca să ivit o problema la agenție și trebuie sa ne reîntoarcem cât mai repede. Ne spune el trist.
- CE? sper ca e o gluma! Spune Jungkook ridicându-se de jos. Ii urmez și eu exemplul încă socata de aceasta veste. Ii vad cum părăsesc cortul asa ca îi urmăresc și eu.
- Namjoon, spune-mi te rog ca este o gluma! Ii spune Jungkook nervos.
- aș fi vrut eu sa fie o gluma dar nu e. V are dreptate. Trebuie sa plecam cât mai repede. Ii răspunde Namjoon iar apoi se apuca de demontat cortul cu ajutorul lui V.
- și doar ne-au spus ca nu mai au nevoie de noi pana în toamna, ne spune Suga la fel de nervos ca Jungkook. Jennie se afla și ea lângă, îi puteam observa tristețea pe fata, încă puțin și plângea. Suga încerca să o consoleze și sa ii spună ca totul va fi bine și ca se vor reîntoarce cât mai repede.
- ne pare rău fetelor, abia ce am ajuns și iar trebuie sa plecam, ne spune Jin care și el era trist.
- o sa rezolvam problema și ne vom întoarce cât de repede putem, sa nu credeți ca a-ți scăpat de noi! Ne spune Jhope zâmbind încercând sa ne facă sa ne simțim mai bine.
- sa speram ca nu e nimic importat! Le spune Jungkook nervos. Atunci ma apropii de el și îl îmbrățișez pe la spate, mâinile mele fiind pe abdomenul lui acum. Când vede asta ma trage de la spate acum fiind în bratele lui și cu capul pe pieptul lui. Îmi pare rău, Rose! Nu vreau sa te las din nou!
- e ok, Jungkook, și mie îmi pare rău pentru asta, sa speram ca veniți repede!
- o sa încercăm sa venim, îti promit! Îmi spune și ma săruta pe frunte.
Dupa vreo 20 de minute, am reușit sa strangem totul de acolo, ne-am dus imediat la mașină unde am băgat furturile, paturile și pernele iar apoi am pornit în graba spre casa.
Dupa ce am scos bagajele de la pădure din masina băieții sau dus sa isi aducă geamantane cu haine. Înainte de a pleca au făcut câte un dus și și-au făcut ceva de mâncare deoarece drumul nu era unul chiar scurt pana la agenție.
Suga a preferat sa stea în camera lui cu Jennie pana când băieții erau gata cu totul. Jungkook și el a stat lipit numai de mine de când cu acea veste.
Jennie P.V.S
Nu imi venea încă sa cred ca ei vor pleca din nou, simteam cum inima mea se spărgea în zeci de bucățele. De când l-am întâlnit pe el, pot spune ca am devenit o altfel de persoana. El este cel care ma schimbat iar mai presus de toate el e cel care ma învățat ce e dragostea.
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.