Capitolul 24

1.4K 80 22
                                    


Trecuseră 5 luni de când băieții au plecat. 5 luni afurisite.. Când ne-au anunțat băieții ca trebuie sa publice albumul, am știut ca asta va dura mult. Au trebuit sa plece și în America pentru 2 luni având tot felul de invitații pe la tot felul de emisiuni și radiouri. Timpul a trecut asa de greu pentru mine și Jennie.. Deși vorbeam cu ei atunci când prindeau câte un moment liber, aveam nevoie sa ii simțim lângă noi...

Pentru a încerca să nu ne mai gândim asa mult la asta am decis sa ne umplem timpul cu tot felul de activități. Jennie a aplicat pe un post de model unde a fost acceptata imediat, acum pozând pentru tot felul de reviste sau reclame. Eu pe de alta parte m-am oferit sa predau cursuri de desen și pictura la o școală privata. Și uite asa am petrecut nou aceste 5 luni . Deși ne întâlnim aproape în fiecare zi, când o facem vorbim mereu despre ei și despre cea ce făceau în zilele acelea..

Nu știam nici una exact când băieții vor termina cu asta dar speram ca asta sa se termine cât mai repede deoarece simțeam ca am sa mor dacă mai aștept mult...


- Rose, uite! Băieții sunt la televizor, îmi spune Jennie bucuroasa .

" Încă o data putem spune ca trupa BTS   ne-au făcut mândrii. După 2 luni de stat în America, se pare ca băieții au fost din nou nominalizați la premiile Billboard care vor avea loc săptămâna aceasta."


- deci, nici săptamana asta nu vin.. Îmi spune ea cu un glas trist.

- stiu... dar hai sa privim partea buna a lucrurilor. Știi doar cât de mult înseamnă acest premiu pentru băieți.

- ai dreptate.. Îmi spune de data asta gândinduse probabil la cât de bucuros este iubitul ei.

*

Câteva zile mai târziu am putut urmării premiile Billboard în direct.. Deși a durat ceva pana când ei sa poată întra pe scena, putem spune ca a meritat, cântatul live și dansul minunat au fost foarte apreciate de telespectatori dar și de noi. Iubitul meu are o voce asa de frumoasa încât ma face sa ma îndrăgostesc și mai tare de el. Deși muzica este una din pasiunile mele de când a plecat Jin atunci am jurat sa nu mai cant... Ce-ar fi dacă i-aș face un cover cadou lui Jungkook de ziua lui... Nah probabil nu sunt asa de buna.. Dacă ma voi face  de ras în fata lui?


- hey, m-ai ești aici? Îmi spune Jennie plimbandusi mana prin fata mea.

- o, scuze, da. Doar ma gândeam la ceva.

- la ce? Chiar mai făcut curioasa..

- dacă... as începe sa cant din nou? ..

O vad imediat cum își schimba expresia fetei într-una socata.

- vrei sa spui ca...

-da, dar încă nu știu sigur, au trecut atâția ani de atunci.. Probabil nu mai suna asa cum era înainte vocea mea .. Ma gândeam sa îi fac un cover cadou lui Jungkook dar o las balta, nu cred că ..

- Rose, asta... asta este o veste minunata...

- crezi?

- tu te auzi? De când vroiam sa audă asta de la tine. Maine mergem la studioul de inregistrari pe care îl deține unchiul meu și vei înregistra acel cover.

- mâine? O întreb eu socata. Asa.. de repede?

- da, Jungkook se va bucura enorm, ai sa vezi.

- am sa o fac dar cu o singura condiție? Ii spun făcând-o sa ma privească acum.

- ce condiție?

° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum