Capitolul 4

3.7K 195 4
                                    

Sticla cade pe mine și Jennie vai dar ce noroc, chiar aveam de gând sa ma răzbun dar nu ma gândeam ca soarta va face sa cădem iar noi doua.

- Rose știi ca te iubesc, nu??

- prea târziu. Spun și încep sa ranjesc.Jennie te provoc sa îl săruți pe Suga.

- ce?? Spun Jennie și Suga deodată.

- faceți provocarea copii de grădiniță ce sunteți! Spune Jin.

Suga se ridica în picioare toți crezând ca vrea sa plece dar a ridicat-o pe Jennie de jos și și-a lipit buzele de ale ei. După ce s-au despărțit din sărut Jennie se înrosi la fata.

- cred ca au fost prea multe săruturi pe ziua de azi. Zice Namjoon.

- haideți sa ne uitam la un film! Spune Taehyung.

- ce ziceți de filmul „Overboard" ? E comedie și e apărut nou. Spune Jin în timp ce proiectează trailerul pe televizorul imens din living.


- e fain, bagă-l zic eu.

Jennie aduce niște sucuri și cipsuri din bucătărie și ii dam drumul filmului.

_______________________________

- un film foarte fain. Spune Jhope după ce s-a terminat filmul.

- haideți sa ieșim afara! Zic eu.

- unde mai exact? Spune Jennie.

- haideți sa mergem în parcul de distracții. Acum o săptămână a fost deschiderea.

- s-a făcut, zice Jungkook zâmbindu-mi. Copil asta cred ca are ceva cu mine.














° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum