Capitolul 15

1.8K 99 35
                                    

Stăteam în fata părinților mei în bucătărie iar ei așteptau sa le spun de ce i-am chemat acolo.

- mai așteptăm mult? Spuse tata uitându-se la mine.

- scumpo ai pățit ceva? Sa întâmplat ceva?

- eu... Vreau sa va spun ca de când a venit Jin cu băieții aici m-am distrat asa cum n-am mai făcut-o pana acum și...

- și...? Spune tata făcându-mă sa las capul în jos.

- și... M-am îndrăgostit! Le spun eu de data asta privindui în ochii.

- scumpo, asta e cea ce ai vrut sa ne spui? Ma întreabă mama.

- da dar nu de oricine ci de unul din băieți iar el este îndrăgostit la fel de mine.

- scumpo, spuse tata... Deja ești mare poți face singura alegeri în viata de acum încolo. Daca voi va placeti unul pe altul de ce sa nu încercați.

- de fapt suntem deja împreună.

- ce? Spune mama făcând ochii mari. Și nou de ce nu ne-ai spus...

- ma gândeam ca o sa reacționați urat, ca poate nu o sa va convină asta.

- scumpo noi te susținem în tot cea ce vrei sa faci. Știi doar ca te iubim foarte mult chiar dacă mai mereu plecam nu însemna cu nu te iubim îmi spune mama imbratisanduma la fel făcând și tata.


Jungkook P. V. S a

- ce doamne e cu ea? Nu trebuia sa facă asta! Spun eu acoperindu-mi fata cu mâinile.

- Jungkook nu îți face griji! Părinții nostri vor înțelege și va vor susține. Îmi spuse Jin batanduma încet pe spate 

O vad imediat cum iesă din bucătărie imediat făcându-și apariția  și părinții ei în urma ei.

- wow, nu ne așteptăm la o asemenea veste, spune tatăl ei privindu-mă.

- felicitări dragilor, spune mama ei și ma îmbrățișează răspunzând-i și eu puțin timid. De acum încolo vei deveni băiatul nostru.

- și eu ce sunt aici? Spuse Jin prefăcându-se rănit.

- și tu ești băiatul nostru, spuse mama lui și îl îmbrățișa si pe el.

- ai grija de ea fiule, îmi spune și tatăl ei batanduma încet pe umar.

- promit! Ii spun eu făcându-l sa zâmbească.

- acum dacă tot am aflat o asemenea veste ce ziceți de o masa mai copioasa, spune mama.

- ma bag! Spuse V deja salivand.

- și eu, spuse Jennie!

- cred ca toți sunteți de acord cu asta  nu? Spune mama lui Rose imediat toți aprobând.


Rose P. V. S

Stăteam cu toții la masa și radeam de glumele lui Jin. Nu imi venea încă sa cred ca părinții mei știu de relația mea și a lui Jungkook. Imediat primesc un mesaj asa ca decid sa îl verific. Era de la Jungkook.

" Vino la tine în camera, te aștept acolo!"

Ma uit la locul lui și vad ca el nu m-ai era acolo. Ma retrag încet de la masa și urc cu grija pana în camera mea. Nu apuc bine sa intru înăuntru ca el ma lipește de perete și începe sa ma sărute înfometat, după câteva minute bune decidem sa ne dezlipim din sărut din cauza lipsei de aer.

- te iubesc! Îmi spuse el și ma săruta din nou doar ca de data asta a fost un sărut scurt.

- și eu!

- acum ca toată lumea știe ca ești a mea putem sa nu ne mai ascundem. Îmi spune el zâmbind.

- nu e chiar asa, ii spun eu și vad cum îi dispare zâmbetul de pe fata.

- de ce nu? Ce ne m-ai poate opri acum?

- fanii, managerul..

- Oh, asta era? Îmi spune el zâmbind. Și dacă voi face publica relația?

- vrei sa ma omoare toate fanele alea obsedate? Ii spun eu.

- nu o vor face! O sa înțeleagă ele la un moment data.

- dacă asa spui tu. Ii spun eu și îl sărut.

- cred ca am devenit obsedat de buzele tale..

- și eu de ale tale ii spun și îl sărut iar.





























° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum