- deci! Spune Jin. În primul rand sunt foarte dezamăgit de voi ca ne-ați ascuns asta dar va înțeleg...
- deci, ne ierti? Spun eu.
- ma lași sa termin? Spune el.
- o, scuze, spun eu.
- Rose ești sora mea și știi doar ca te iubesc mult, dacă tu îl iubești pe Jungkook atunci ai binecuvântarea mea.
- serios?? Spun, sărind în sus de bucurie.
- da, acum date de pe mine ca ma sufoci. Dar este ceva la care nu m-am așteptat!
- ce? Spunem cu toți.
- Suga sa iubească pe cineva.
- ha ha, ești foarte amuzant, spune Suga.
- dar ma bucur mult și pentru tine și Jennie. Spune Jin și îl îmbrățișează la fel făcând și cu Jungkook.
- se pare ca tot singur o sa rămân, spune V vorbind cu o bucata de pizza.
- sărăcutul de tine, spune Jimin.
- tu sa taci Jiminy! Spune V nervos.
- o sa va găsiți și voi jumătatea într-o zi, nici măcar nu o sa știți cand va-ți îndrăgostit asa de tare, dragostea e mereu cu surprize. Spun eu.
- dada, eu sunt bine și singur spune Jhope.
- și cine era fata cu care vorbeai aseară? Spune Namjoon râzând.
- paraciosule!sphne Jhope și ii arat limba.
- va comportați ca niște copii mici, încetați-o spune Jin.
- bun venit în clubul singuraticilor! Spune Jimin și ii ciufuleste parul lui Jin asta enervandul la maxim.
Jin a început sa îl fugareasca prin toată casa pe Jimin. Toți râdeam amuzați la scena din fata noastră și ii filmam.
- ăștia doi sunt Tom și Jerry în realitate. Spune Jungkook râzând.
*
Am început sa ne impachetam lucrurile fiindcă mâine la prima ora vom pleca către casa. Jungkook făcut schimb cu Jennie în seara asta rămânând ca noi doi sa bucuram de ultima seara la aceasta cabana, momentan el este la dus asa ca ii fac și lui bagajul.
- Hey, ai făcut și bagjul meu? Spune el.
- da, te-am scutit de o treaba, e deja ora 23:00 asa ca ar trebui sa ne odihnim.
- chiar nu trebuia sa faci asta , îți mulțumesc oricum. Spune și ma săruta. Acum hai la nani.
- off, nu îmi vine sa cred ca vom pleca din locul asta superb.
- nici mie, parca au trecut prea repede zilele asta. Spune el
- asa e. Acum hai aici lângă mine, spun eu fiind de data asta în pat.
- el stinge becul și îi simt imediat cum ma îmbrățișează când ajunge în pat.
- ți-a mai zis cineva ca esti frumoasa? Pentru ca ești ca o floare
- serios? Spun eu și încep sa rad la vorbele lui.
- Rose sa știi ca ești o fata foarte speciala, ești singura fata care ma făcut sa îmi bata inima asa de tare la prima vedere.
- sa recunosc, și au am simțit acei fluturi în stomac, dar nu m-am gândit ca noi doi vom ajunge împreună.
- uite ca ca da. Spune el și ma săruta răspunzând și eu imediat dar nu trece mult timp ca începe sa ma gâdile.
- nu e corect, spun eu printre râsete.
- e foarte corect spune el.
Dupa toată joaca noastră de copii mici Jungkook a început sa îmi cânte un cântec făcându-mă sa adorm liniștită.
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.