Nu știam ce sa fac.. Sa îi dau cadoul.. Sa nu îl dau.. Dacă o sa ma fac de ras?
De 10 minute țineam cutia frumos împachetata unde se afla CD cu cântecul meu.Dacă tot e perioada sărbătorilor de ce sa nu profit de asta, doar ca nu știu ce sa fac..
Inspir adânc și îmi fac curajul de a ieși din camera. Cobor cât de încet posibil la parter unde toată lumea urmarea un film. Mama plecase acum ceva timp pentru a-l conduce pe tata la aeroport.
Cand ma asez pe canapea lângă el, îl vad cum își muta privirea de la televizor spre mine.
- Unde ai fost? Ma întreabă el cât sa aud doar eu.
- Pana sus. Ii răspund eu cu emoție în glas.
- Ești bine? Îmi spune de datat asta analizandumi fata mai bine.
- Da, nu-ți face griji. Îl liniștesc eu. Sunt bine, am doar puține emoții.
- Emoții? De ce? Sigur e totul în regula iubito?
-Da, îi spun și îi zâmbesc. Am doar.. O mica surpriza pentru tine.
- Surpriza? Îmi spune el mirat dar tot o data și tare încât sa audă și cei de lângă noi.
- Ce surpriza? Întreba J-Hope.
- Hai, vrem și noi sa știm! De data asta e V cel care vorbește când vede ca nu vreau sa le comunic nimic.
- Cred ca știu! Jennie e cea care le distrage atenția. Ce zici dacă le facem surpriza împreună? Știu ca ai emoții și eu am, tocmai de asta zic sa le face surpriza împreună.
- E o idee buna dar de fata cu toți? O întreb eu deja simțind cum obrajii îmi i-au foc.
- Ce doamne vorbiți acolo? Ne întreabă fratele meu Jin.
- Off, ok, acum ori niciodată îi spun lui Jennie și scot CD-ul din cutie iar apoi îl bag la DVD player-ul care era conectat la plasma imensa. Scuze dar trebuie sa va scot filmul.
- Nuu, stai, nu am vazut încă cine era criminalul.
- Alta data Namjoon. Ok, spun când am băgat CD-ul, trebuia doar sa dau play dar înainte de a face asta le-am spus ca dacă vor râde îi bat.
Am făcut-o! Am dat play, aveam emoții asa de mari. Vocea mea răsună în tot livingul distragandui pe fiecare de la vorbit.
Ma uitam la fețele tuturor pentru a vedea cum reacționează. Spre surprinderea mea toți zâmbeau și ascultau atenți versurile piesei. Îmi era asa de rușine.
Cand piesa sa oprit, era liniște, nimeni nu zicea nimic. Jungkook se întoarce spre mine cu un zâmbet imens pe față iar în secunda următoare sunt luata pe sus.
- Jungkook! Spun eu printre râsete, lasă-mă jos!
- Eu de ce nu știam ca iubita mea are o voce asa de minunată? Ma întreabă el de data asta lăsându-mă jos.
- Sincer credeam ca am dat-o în bara, nu știam dacă sa ți-l dau sau nu.
- Tu glumești? Ai o voce grozava! Vreau sa îmi pui cântecul și în telefonul meu sa știi.
- CD-ul e al tău! Poți face ce vrei cu el.
- O, fi sigura ca voi face ceva cu el. Îmi spune el zâmbind.
- Sa nu te împingă ala rău să faci ceva cu el. Acest cântec e doar pentru tine!
- Ar fi păcat sa nu îl auda și alții, nu crezi?
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Ficțiune adolescențiFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.