Capitolul 19

1.7K 102 29
                                    

- amm.. Doamna Kim? Ce va aduce pe aici? O întreb eu puțin uimita.

- bună, Rose, am trecut doar sa îi las cheile lui Jennie de la casa, poftim îmi spune ea și mi le întinde. Voi pleca câteva ore în alt oraș, te rog sa îi trimiți tu asta lui Jennie sunt c-am grăbită acum.

- nu va faceți griji, îi voi spune, îi spun de data asta zâmbind.

- mersi mult Rose, ne vedem, îmi  spune ea făcându-mi cu mana imediat  urcând în mașina și pleca.

Închid ușa și ma îndrept spre bucătărie unde mama incerca sa o învețe pe Jennie ceva.

- o, cine era? Ma întreba mama când ma vede lângă ele.

- a fost doamna Kim, mi-a lăsat asta, îi spun și le arat cheile. A spus ca trebuie sa plece în alt oraș pentru câteva ore și mi-a spus sa îți dau astea.

- în alt oraș zici? Ma întreba ea gânditoare. A.. Mi-am amintit.. Doar îmi zicea ea ca trebuie sa facă ceva cu munca.

- se pare ca mamei tale ii place sa muncească chiar și în weekend, îi spune mama.

- asa se relaxează ea de cand cu tata... Spune ea.

- am, ce ziceți sa trecem la următoarea crema? Spune mama schimbând subiectul.

- o, da.

Ma uit pe masa și vad o punga de faina desfăcuta, un gând trăsnet ma lovi asa ca i-au faina și arunc cu ea în Jennie.

- nu cred c-ai făcut asta! Îmi spune ea nervoasa începând sa arunce și ea cu faina în mine.

- fetel.. Incerca mama sa spună dar imediat împreună cu Jennie aruncam cu faina în ea.

- deci asa vreți! Îmi spune mama luând și ea faina.

Deodată sunetul sonerii iar se auzi în toată casa făcându-ne sa ne oprim din bătaia cu faina.

- ma duc eu, spun și fug sa deschid ușa. Probabil e mama lui Jennie, dar de ce s-a întors? Dacă m-ar vede acuma cred ca ar face un atac de inima. Toată din cap pana în picioare eram plina de faina, asta ma amuza dar ma decid sa deschid ușa.

- doamna Kim.. Spun dar când îmi ridica privirea rămân uimita, 7 perechi de ochi ma priveau dar când m-au văzut mai bine au început sa rada.

- băieții..!? Spun de data asta socata.

- chiar noi în persoana, spune Namjoon zâmbind.

- dar.. cum?

- ai de gând sa ne lași sa întram? Îmi spune Jhope.

- întrați! Le spun eu făcându-le loc. Ma duc sa le anunț și pe mama și Jennie. Spun și dau sa plec spre bucătărie dar Jin ma oprește.

- vreau sa le facem o surpriza. Îmi spune el iar apoi ne îndreptăm cu toții spre bucătărie dar ne oprim în fata ușii.

- Rose! Se auzi vocea mamei. E totul în regula acolo?

- ma duc eu sa vad, o auzim de data asta pe Jennie.

Cand aud asta îl apuc pe Suga de mana și îl pun în fata noastră. Ușa se deschide deodată iar Jennie era pe cale sa ma strige dar se oprește brusc când vede cine e în fata ei.

- Suga...

- și mie mi-a fost dor de tine, ii spune el și o îmbrățișează. Ea îi răspunde la rândul ei, îi analizez puțin fata și vad câteva lacrimi pe obrajii ei.. Ah, și mie îmi vine sa plâng.

- stai puțin, spune Jennie, ai sa te faci și tu de faina.

- ce contează, îi spune el și o săruta.

- ce tot se întâmplă aici? Spune mama ieșind din bucătărie. Băieți??! Jin! Spune mama îmbrățișând pe Jin iar apoi le băieți. Wow, nu ma așteptam.

- surpriza!! Ii spune Jin, și mie mi-a fost dor de voi.

Ma uitam la ei și zâmbeam, nu îmi venea sa cred. Deodată simt cum cineva ma trage de mana și urcam sus la etaj. Întram la mine în camera și imediat sunt lipita de ușa iar buzele lui se zdrobesc de ale mele sarutandule înfometat. Ii răspund și eu asezandumi mâinile pe pieptul lui iar el avându-le pe talia mea.

Dupa câteva minute ne dezlipim amundoi din cauza lipsei de aer urmând ca apoi frunțile noastre sa rămână unite.

- n-ai idee cât de mult mi-ai lipsit, îmi spune Jungkook.

- și tu mi-ai lipsit mult, ii spun si îl sărut scurt. Dar cum ați reușit să veniți?

- se pare ca am terminat mai repede de cât m-am așteptat cu albumul, bine, nu înseamnă că n-o să mai mergem sa repetam dar deja am învățat dansurile și piesele. O sa avem acum mai mult timp liber.

Ma uit la el și încep sa aplaud de fericire, nu pot sa cred, o sa putem  sa ne vedem mai des, ce bine, chiar mi-a lipsit foarte mult, mai ales săruturile lui... Aishh băiatul asta ma face sa îmi pierd mințile. Îl iubesc foarte mult.










° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum