Acum eram în dus pentru a scăpa de faina de pe mine, se pare ca și Jungkook era de faina dar nu a vrut sa ma lase din brate asa îi trebuie. Ies din cabina dusului sa ma șterg repede cu un prosop. Urma sa ma îmbrac dar mi-am dat seama ca nu mi-am luat nicio haina la mine, asta tot din vina lui Jungkook, a trebuit sa ma închid în baie. Se pare ca nu sunt singura căreia i-a fost dor asa de tare.- dă doamne sa fi plecat din cameră altfel sunt moarta. Deschid încet ușa și pășesc încet la mine în camera, se pare ca el nu a plecat dar în schimb era întins pe pat, se pare ca a adormit.
Ma îndrept tot la fel de încet spre dulap unde ma chinuiesc sa îmi găsesc niște haine. Pana la urma am optat pentru o pereche de pantaloni de trening lejeri și un tricou negru. Acum ma chinuiam sa îmi aleg o lenjerie dar deodată simt niște mâini pe talia mea asta făcându-mă sa ma sperii.
- cea roșie arata bine. Îmi spune el sarutanduma pe gat. Aish băiatul asta ma înnebunește. Săruturile lui sunt asa de.. de... ah spun când Jungkook începe sa muște încet de pielea gatui.
- Jungkook.. Spun când ma întoarce cu fata spre el și continua cu săruturile pana deasupra prosopului.
- hai sa scăpăm de asta, îmi spune el cu niște ochi rugător mâinile lui fiind pe parginea de la prosopul meu . Eu am rămas efectiv pe loc, nu știam ce sa fac. Îmi era rușine mai ales sa stau dezbrăcată în fata lui.
- I-m-i e rusine.. Ii spun în timp ce îmi întorc capul.
- Rose, îmi spune el și îmi întoarce încet capul spre el. Esti a mea si doar a mea, n-ai de ce sa îți fie rușine.
- dar.. Spun eu încă rușinata.
El se apropie de mine iar în următoarea clipa îi simt buzele peste ale mele, începe sa ma sărute flamand.
- hai la dus! spune și ma trage după el pana în baie.
- dar eu am făcut deja dus.
- m-ai faci odată. Îmi spune el cu un zâmbet pervers. El începe sa se dezbrace de tricou lăsându-și la iveala abdomenul bine lucrat iar apoi și-a dat pantalonii jos rămânând doar în boxeri.
- am... Sper ca-i sa faci dus cu aia pe tine.
- mm.. nu, ce zici sa ne jucam puțin?
- eu una...
Imediat își da boxeri jos iar eu ma întorc imediat cu spatele..
- yah, de ce tot te rușinezi? Îmi spune el râzând.
- cum sa nu imi fie, eu stand tot cu spatele la el. N-am mai văzut un băiat dezbrăcat pana acum.
- nici nu trebuia, îmi spune el puțin supărat. Hai sa faci dus spune și ma întoarce cu fata spre el, mi-am deschis ochii dar privirea mea era acum pe fata lui.
- aish, de asta ma faci sa te iubesc mai mult, îmi spune și întram în dus unde potrivește apa iar apoi ma lipește imediat de cabina dusului și începe sa ma sărute, în același timp mainile lui se plimbau pe corpul meu chiar dacă inca aveam prosopul pe mine.
- hai sa scăpăm de asta, îmi spune și trage încet de prosop pana când îl da de tot jos, acum fiind goala în fata lui. Din instinct am vrut sa ma acopar dar el îmi i-a mâinile și le lipește de cabina dusului.
- ți-am mai spus nu trebuie sa îți fie rușine cu mine, știi ca te iubesc mult.
- stiu asta doar ca..
Nu apuc sa termin propoziția ca el ma săruta apăsat, de data asta cobora cu săruturile pe gatul meu pana deasupra sânilor mei. Asta făcându-mă sa gem. Săruturile lui se simțea asa de bine pe pielea mea, îmi dădeau o stare ciudata dar tot o data și plăcuta.
CITEȘTI
° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °
Teen FictionFratele ei Jin din BTS decide sa vina acasă după mulți ani. Ea îl urăște și nu vrea sa îl m-ai vadă în viata ei. Dar Jin nu va veni singur ci și cu colegii lui de trupa. Cum va reacționa Rose? Se vor împaca ei?? Citiți și veți afla.