Capitolul 2

5.2K 214 66
                                    

*needitata*

- JENNIE!! Femeie ai înnebunit??

- CE???

- de ce ți-ai adus o toneta de haine?

- știi doar ca trebuie sa arat bine mereu. Jennie e obsedata după haine, fata asta ar putea sa fie și model la ce corp sexy are. Dar sa revenim....

- hai sa ieșim sa facem niște poze, spune ea alegândusi niște haine. Dau aprobator din cap și mergem la baie sa ne aranjam puțin. Ne îmbrăcăm cu ceva drăguț dar în același timp și sexy.

 Ne îmbrăcăm cu ceva drăguț dar în același timp și sexy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi i-au camera foto și ieșim din camera.

- unde vă duceți? Ma întreabă tata din living.

- mergem sa facem niște poze, spun și ridic aparatul foto.

- sa nu stati prea mult, masa este aproape gata. Dau din cap și ieșim pe ușa.

- unde vrei sa facem pozele?

- ce zici de parcul din spatele casei mele? Spune Jennie.

- ok.

După ce ajungem acolo încep sa o pozez pe Jennie. Chiar e foarte bună și priceputa pentru a fi un model. După facem cu schimbul, ea începe sa îmi facă mie poze.Dupa vreo ora în care doar câteva fotografii au ieșit perfecte ne îndreptăm spre acasă.

- le descarc pe laptop în seara asta spun uitându-mă prin poze.

- o voi pune pe cea mai frumoasa pe instagram, spune ea zâmbim și privind fotografiile.

Când dam sa întram pe ușa auzim foarte multe voci râzând.

- o nu! Spun deja nervoasa, cum au putut?

- ce e? Zice Jennie speriata.

- sunt aici!

- cine?

- Jin și maimuțoii.

- serios? Spune bucuroasa.

- nu mai zâmbi ca te bat!

Întru cu Jennie în urma mea pe ușa iar imaginea din fata mea ma lasă muta. Toți stateau la masa și mâncau iar unii râdeau.

- Rose! Spune mama bucuroasa venind spre mine. Toți sau oprit din activitatile pe care le făceau și și-au îndreptat privirea spre mine și Jennie. Se pare ca fratele tău ne-a făcut o surpriza, spune mama zâmbind.

- trebuia sa vina mâine nu azi, spun nervoasa.

- Rose! Spune tata.

Nu apuc sa m-ai zic ceva că o i-au de mana pe Jennie și urcam la mine în camera. Nu trec nici doua minute și se aude un ciocănit în ușă.

- ce vrei?

- Rose te rog sa nu te m-ai comporți asa, spune mama. Nu uita ca mi-ai promis ceva. Te rog sa vii măcar sa mănânci.

° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum