Capitolul 22

1.6K 83 22
                                    

Stăteam de vreo 10 minute împreună cu Jennie în fata dulapului meu si încă nu eram hotărâte cu ce sa ne îmbrăcăm.

- eu zic asa, sa ne luam un tricou lejer și o pereche de pantaloni scurți iar pe dedesubt costumul de baie.

- pff, ok, ma las bătută. Ne luam repede câte un tricou și o pereche de pantaloni scurți iar la costumul de baie amundoua am optat pentru unul din doua piese.

Dupa ce ne-am îmbrăcat, m-am asigurat ca i-au doua prosoape. Cred ca toți sunt prea încântați de baie încât sa își mai ia un prosop la ei. Îmi pun prosoapele într-un rucsac și ma îndrept catre Jennie care se uita în oglinda de machiaj.

- ești gata? O întreb eu.

- da, hai, băieții o sa facă o criza de nervi dacă mai stam mult. Zis și făcut am coborât amundoua jos dar dam doar de Suga care era întins pe canapea.

- am.. Unde sunt toți? Il întreba Jennie așezându-se lângă el.

- pai și-au dat seama ca nici unul nu avea costum de baie la el, inafara de mine, asa ca s-au dus la un magazin sa își cumpere.

- și eu care credeam ca noi am stat prea mult sus.. Pff.

-ați stat, acum haideți. Băieții au spus sa o luam noi înainte.

- serios? Îl întreb eu puțin uimita.

- da. Doar spuneti adresa ca să o bag pe GPS.

- n-ai nevoie de niciun GPS  ma ai pe mine, îi spune Jennie urmând ca mai apoi sa îl sărute.

- mie dor de Jungkook! Spun eu văzând scena din fata mea.

- ai să-l vezi acolo, acum haideți sa mergem, îmi spune Jennie și ieșim în fata casei..

În fata casei se afla un gip negru superb oare a cui este?

- urcați odată? Ne întreba Suga, el aflanduse sus la volanul acelui gip acum.

Se pare ca și Jennie era fascinata de acea mașina încât a început sa sară în sus de bucurie.

- e mașina ta? Îl întreb eu.

-da, haideți ca o sa ajungem la anul dacă o ținem în ritmul asta.

M-am urcat rapid în spate, Jennie fiind pe locul din fata arătându-i pe unde sa o ia. În 15 minute ajungem în locul în care fusesem  acum 10 ani ultima data cu Jennie și Jin. Încă nu ajunsesem la lac deoarece trebuia sa mergi puțin prin pădure pana sa dai de el. Am lăsat mașina  la întrarea în pădure și am început sa mergem pe drumul spre lac.

Era ciudata deoarece se mai aflau doua mașini acolo, nimeni nu știa de locul asta, noi am fost primii  care l-am descoperit, deoarece nimeni nu știa ca pădurea ascunde un lac superb. După câteva minute bune de mers printre copaci în fata nostra apare lacul.

- ya.. Este exact asa cum îmi aminteam spune Jennie incantata. Dar stai puțin.. Cine sunt aia.. Spune ea arătând spre marginea lacului.

- haideți mai repede și nu mai vorbiți atâta. Ne spune Suga impingandune în fata.

Cand ne apropiem mai mult îmi dau imediat seama ca acele persoane erau chiar băieții.

- aish, ăștia ne-au mințit, ii spun lui Jennie și ma întorc către Suga.

- a fost idea lor, eu doar i-am ajutat.

- și ma rog de ce?

- uitate! Îmi spune el. În timp ce eram foarte aproape de băieți îmi dau seama ca ei au aranjat deja totul plus ca au montat și un cort în aer liber puțin mai încolo de pătura de picnic..

° 𝐒𝐎𝐑𝐀 𝐔𝐍𝐔𝐈 𝐈𝐃𝐎𝐋 °Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum