1

2.9K 116 19
                                    

JK

Yoongi ile yine görevimizi tamamlamıştık.Bu sefer ki soygun diğer soygunlara göre daha ballıydı.Şuan Amerika'da yaşıyorduk ama daha sonrasında İspanya veya Kore'ye dönebilirdik.İspanya'ya hayatlarımızı birleştirmek için gidebilirdik. Kore'ye ise Amerika'da yakalanmamak için dönebilirdik. Aptal sevgilim hala bana bir evlilik teklifi etmemişti.

Evimize gelmiştik ve rahat evde giymelik kapşonlu ve altıma bir şort giymiştim. Sonbahara girmiştik ama şort giymiştim. Umursamadım ve kapşonlumun şapkasını çekip salona geçtim. "Yoongi açım bir şeyler yiyelim. " Diyerek mutfağa geçtim. "Sen yapabilir misin sevgilim duş alacağım." Yemek yapmayı o daha çok beceriyordu ama hergün o bana 'sen yap sevgilim' diye diye yemeklerimi daha güzel yapmaya başladım.

Dolaptan ne bulduysam çıkarıp yemek yapmaya başladım. Salata da yapıp yemeğimi yemeğimi yemek için masaya oturdum. Evimiz büyüktü ve ormanlık bir yerdeydi gayet güzeldi ve mükemmel bir manzarası vardı. Soygun yapmak için aldığımız bir evde vardı. Merkezde bulunuyordu. Soygun yaparsak önceden oraya giderdik.

Yemeğimi bitirip salona geçip telefonumu elime alıp arkadaşlarım olan Jimin,Taehyung ve benim bulunduğum bir grubumuza yazdım. Onlar benim böyle bir işte olduğumu bilmiyordu. Bu işimizi sadece öz abim olan Jin hyung ve Namjoon hyung biliyordu.Namjoon hyungu Jin hyungun çalıştığı Kim şirketinden tanıyordum. Namjoon hyungun babasının şirketiydi baya akıllı bir adamdı Yoongi'yi onun sayesinde tanımıştım.

'Bir uzaylı, bir mal tavşan, ve normal olan Jimin' grubu

Jk
Ne yapıyorsunuz?

Jimin
Vay Jungkook bey sizi buralara getiren şey ne 5 gündür yoksunuz.

Aklıma gelen ilk yalanı yazdım

JK
Telefonumu kırdım.

Tae
Öyle olsun bakalım...
✔✔

Yoongi'nin bedenini gördükten sonra Taehyung'a görüldü atmak zorunda kalıp telefonumu masanın üzerine koydum. "Kiminle konuşuyordun? " "Jimin ve Taehyungla. " Hmm demiş ve benim yanıma oturup bedenimi kucağına çekmişti.Burnuma dolan o erkeksi koku ile kafamı boyun girintisine gömdüm "Çok güzel kokuyorsun. " Sesim boğuk çıkmıştı yorgunluktan.Saçımı okşayıp saçımı öptü. "Yorgunsun uyuyalım." İtiraz etmedim ve mırıldadım. Kollarıma boynuna doladım,beni kucağında taşımasını istiyordum.Mesajımı anlayıp kucağında taşımıştı. Yatak odasına geldiğimiz de bedenimi yatağa koyup kendiside yanıma uzanmıştı. Göğsüne kafamı yaslamıştım ve kollarımı ona dolamıştım. O da bana kollarını belime dolamıştı. Bu huzurlu ortamda uykuya gömülmeden en son Yoongi'nin benim yanağımdan öptüğünü hatırlıyordum.

*********
İlk ficim hor görün kötü yazdıysam... 💜

 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin