13

771 39 3
                                    

Taehyung

Kafeye gelmiş ve pastayı seçmesini bekliyordum.

"Şundan istiyorum ama o da güzel hangisini almalıyım? " Bana dönüp bakmıştı dudağını büzerek. Şirin.

"Sen seç sana kalmış. "

"Seçemedim için soruyorum. "

"İkisinide alalım o zaman. "

"Ah tamam sen birini yersin ben birini. " Ben seni yesem?

"Tamam."

Pastanın parasını ödemiş ve eve gelmiştik. Jimin giyinmek için odasına gitmişti ,bende gitmiştim odama giyinmek için. Siyah bir kapşonlu ve siyah eşofman giydim. Puma kokuyordum baştan aşağı. Saçımı karıştırmış ve kapşonlumun şapkasını kafama geçirmiştim.

Odama elinde kremle giren Jimin'e bakmıştım. Sarı kabarık dağılmış saçları, ve gri benim gibi olan Puma eşofmanları giyiyordu.

"Bunu sürelim. "

"Ben sürerim. "

"Benim yüzümden oldu bırakta süreyim. "Uzatmadım.Sessiz kaldım ve önüme oturmasını izledim.

Minik elleri ile dudaklarımı şenlendiriyordu. Gözleri dudaklarımdaydı. Benim gözlerim ise güzel gözlerindeydi. Yavaşça ve acıtmamaya çalışarak özenle dudağıma kremi sürüyordu.

" Sabah ki arsız Jimin ile şuan ki Jimin arasında çok fark var."

"Taehyung o şeyi o anlamda yapmadığımı sende biliyorsun!"

"Neyi ne anlamda? " O beni sinir ediyorsa bende ederdim. Onun yüzünden resmen Jin hyungun evinde kendimi hallettim. Kirletmediğim için mutluyum. "

"Tamam Taehyung oldu. " Ellerini dudaklarımdan çekmiş ve bir süre bana bakıp çekilmişti. Bileğinden tutup kendime döndürdüm.

"Cevap almadım? "

"Taehyung bırak ya! " Güldüm. O güldüğümü görünce sırıtmış sonra ise ne yaptığının farkına varıp tepkisiz kalmaya çalışmıştı.

"Pastanı ye." O gitmeden söylemiştim.

"Sende gel bir şey izleyelim. " Her hafta en az 1 film izlerdik neden bilmiyorduk ama düzenli bir şekilde izliyorduk.

"Tamam." Diyip arkasından yürümüştüm.

Bölüm sonu

Bölüm sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin