Jungkook
Dün Yoongi hyung ile evimize geri dönmüştük. Herşey güzeldi ama ona hâlâ kırgındım. Kırgın olmakta haklıydım onu çok özleyip sonrasında kendimi yıpratmak istemiyordum. Beni sevmiyorsa sevdirecektim. Bana dediği seni seviyorumlar boşa söylenemezdi.
Yoongi bana dün yanaşmaya çalışsada izin vermemiş ve onunla uğraşmamıştım.
Şuanda yanımda uyuyordu. Ben ona sırtımı dönmüştüm. Yanımda kıpırdanma olduğunu hissetmiştim. Elini belime atıp beni kendine çekmişti.
"Yoongi... " Söylenip elinden kurtuldum. Sesim boğuk çıkmıştı.
"Hmm." Elini yine belime attı. Off çekip ona döndüm. Dudaklarıma bakıyordu. İşaret parmağımı dudağına bastırarak fısıldadım.
"Yasak."
"Bebeğim... " Gözleri kapanıp duruyordu.
"Uyuyalım hyung uykun var. " Belindeki elimi sıkılaştırıp daha da çekti kendine. Yüzlerimiz arasında santimler vardı. Burnunu burnuma sürttü ve mırıldandı. Kollarımı boynuna dolayıp bacağımı üstüne attım. Onunla bu şekilde uyumaktan utanmıyordum.
*****
Aradan bir süre geçmişti Yoongi hyung beni izlediğini gördüğümde gülümsemiştim ve esnemiştim. Üstüme çıkmıştı. Bir şey yapmasına izin vermeyerek onu eski yerine yani yanıma itmiştim.Zorla da olsa sonunda burnumdan öpücük çalabilmişti.
"Seni istiyorum. " Bende onu istiyordum ama yapamazdım.
"Hyung dışarı çıkalım bir şey yapalım bu gün. " Evde sıkılıyordum zaten.
"Tamam bebeğim. Nereye gitmek istiyorsun. " Bana bebeğim diye seslenmesi hoşuma gidiyordu. Bacağımı beline attım.
"Bilmiyorum.Şey...alakasız olacak konuyla ama Hoseok aranda ne var onu daha önce tanıyor muydun? "
"Bu konu kapanmadı mı? "
"Hyung."
"Tanımıyorum ama o da senin gibi ortağım olmak istiyormuş."
Elleri rahat durmayıp belimi okşuyordu. Yanağımı öpecekken durdurdum.
"Jungkook izin ver. Seni özledim sevgilim. "
Dudağına kısa ama sert bir öpücük verdim. Daha fazlasını istiyormuşcasına bakıyordu dudaklarıma. Bu sefer o öptü. Yumuşaktı sanki değerli bir şeyi kırmak istemiyordu. O nu öperken dudağına sertçe ısırıp kanattım yanlışlıkla. Geri çekildim.
"Özür dilerim hyu-" Umursamamış ve hırçınca öpmeyi başlamıştı. Üstüme çıkmıştı. Ellerimi saçına yerleştirdim. Ensesindeki saçlarla oynuyordum. Öpüşmemiz duygu doluydu. Ancak en çok özlem barındırıyordu. Nefes almak için dudaklarımızı ayırdı.Gözlerime bakarak dudaklarını yaladı.
Göğsüm yukarı aşağı çıkıyordu. Hızlı nefesler alıyorduk. Birbirimizin nefeslerini soluyorduk. Sonra boynumu öpmeye başlamıştı. Kelebek öpücüklere dişi ve dilide katılmıştı.
Birden zil çaldı.
"Hyung kapı. "Küfür mırıldandı.
" Sikeyim... "
Yoongi hyung aşağı inmiş ve kapıyı açmıştı. Kapıyı açınca gördüğümüz kişi teyzemden başkası değildi.
"Jungkookie bu küçük miniğe bakacaksın değil mi~? " Bu çocuk şeytan gibiydi bunu yaparsam yarın deli hastanesinde olabilirdim. Kız cadı resmen! Üstelik sadece 6 yaşında!
"Jiminlere bırakabilirdin teyze. "
"Niye Jungkook oppa beni sevmiyor musun? " Tanrım sen koru.
"Jimin ve Taehyung seni gezdiyebilirdi ben hastayım üşüttüm biraz o yüzden şey ettim. " Saçımı karıştırdım. Kız şirindi ama öyle bir cadı ki... Herşeyi burnuna sokuyordu.
"Jungkook yalan söylüyorsun bende anne yarısıyım. "
"Tamam ben bakarım. "
"Yoongi sana güveniyorum Jungkook yapamaz böyle şeyleri."
Öv göm yani.
Yoongi hyung kıkırdadı.
"Tamam noona gözün arkada kalmasın. "
Sonra kız boynuma sarılmıştı. Boyu bacağım kadardı neredeyse komik. Bende ona sarılıp içeri geçtim.
"Yoongi oppa ile sevgili misin oppa? " Al işte başlıyoruz. Bunu her geldiğinde soruyordu. Ben ise reddediyorum. Ne demeliydim. Teyzem sevgili olduğumuzu biliyordu. Sorun etmedim.
"Hmmm" Bacağımı tutmuştu. Sürüklemeye başlamıştı beni.
"Oppa ben Jimin oppayı istiyorum. " Yah bu velet!
"Neden söylediğimde gitmedin?" Yoongi lavaboya girmişti. Beni bu veletle bırakmamalı.
"Çünkü Yoongi oppayıda istiyorum. " bu cidden...
Kulağıma yaklaşmamı söylemişti. Fısıldadı.
"Yoongi hyung seni sevdiğini söylemişti. " Kya~ yerim ben bunu tabikide çığlık atmak istemiyordum.
Gülümsedim.
"Öyle mi? "
"Öyle oppa~"
Yoongi lavabo dan çıkmıştı.
"Jungkook yemek yap sen ben bakarım. " Tam baba tipi gel beni al.
Kafamı salladım. Mutfağa gidip yemek yapmaya başladım. Jimin ve Taehyung'u arayıp onlarıda çağırdım. Velet yanıma sonradan gelmiş ve Jin hyunguda istemişti. O'nun işte olduğunu söylediğimde ısrar etmiş ve küsmüştü. Küsmeye yer arıyor resmen kapı çalmıştı. Yoongi hyung gidip açmıştı.
*****
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...