18

696 39 2
                                    

Jungkook

Jimin,Taehyung Yoongi hyung ve ben sonunda Jimin'in istediği taçlara bakıyorduk. Taçlardan melek gibi olan vardı. O'nu takmıştım. Yoongi hyunga şeytan tacını vermiştim.

"Bune Jungkook? "

"Taç hyung. "

Elimi itekledi ve iç çekti. Ay gerçekten daraldım.

"Tamam.Taehyung sen tak. "

"Ta-" Yoongi hyung elinden almış ve takmıştı.

"Çift tacı gibi. " Jimin taçlara bakarken söylemişti.(tabikide
weightlifting fairy kim bok joo dan değil. Ssfjdjd)

Jimin sonunda bir taç seçmişti. Köpek kulağı gibiydi şirin olmuştu. Taehyung ise aslan kulağı takmıştı yakışmıştı.

Taçları alıp çıktık.

Gaza gelip hız trenine binecektik. Taehyung ve ben korkmazdık ama Jimin ve Yoongi hyungu bilmiyordum.

"Binecek misin hyung? "

"Binmek istemiyorum. "

"Jimin'e sormaya gerek yok dönme dolapta bile korktu. " Taehyung alayla Jimin'e bakıyordu.

"Hah!  Öyle mi hiçte bile.Bineceğim! " Hızlıca bize arkasına dönmüş ve sıramızı beklemiştik.

"Hyung gerçekten gelmeyecek misin? "

"Hmhm."Herhangi bir masaya oturmaya gitmişti. Sıra bize gelmişti. Jimin ve Tae yanyana benim yanıma ise benim yaşlarımda bir erkek oturmuştu.

" Yah Jimin sakın kusma arkanda ben varım. " Söylemiştim. Ne yapayım korkuyordu ve inadına yapıyordu.

Sonunda başlamıştı. Jimin Taehyung'un elini sıkıyordu.

"Jimin daha başlamadı canım yanıyor. Korktuğunu bile bile niye biniyorsun? "

Jimin,Taehyung'u umursamamış önüne dönmüştü.

Yoongi hyungun görebilirim diye aşağı bakmıştım. Oradaydı. Bir hareket yapacaktım ki yokuşlar aşağı ineceğimizi görüp bir şey yapmamıştım.

"Aaa Taehyung! " Jimin'in bağırdığını duyup gülmüştüm. Deli gibi gülmüştüm  ve yanımdaki çocuk bana garip garip bakmıştı.

"Ah Jimin!KOLUM MORARDI!? "

Gülmeyi kesemiyordum ve bütün sesimin her yerde duyulduğuna emindim. Umursamamıştım.

"GÜLME LAN! "

Sonunda aşağı gelmiş ve inmiştik.Jimin Taehyung'un ve bana vurup önden yürümüş ve Yoongi hyungun yanına oturmuştu.

"Piç niye gülüyorsun evde bana kızacak! " Yine gülmüştüm. Tanrı aşkına çok komikti. O da daha fazla dayanamamış ve gülmüştü.

Jiminlerin yanına gidip oturmuştuk.

"Jimin senin bağırışını, Jungkook'un ise kahkahasını duydum. "

Jimin surat atmış ve elleriyle oynuyordu.

"Yoongi hyung bir sus ya! Sen onunla aynı evde kalmıyorsun! "

*****

Bölüm sonu

Bölüm sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin