10

946 47 9
                                    

Jimin/Jk-We Don't Talk Anymore

*****

Jin

Sabah olmuştu. İşe gidecektim. Hadi ama sadece 6 saat uyudum! Yanımda olan Jungkook'u uyandırmadan tuvalete gittim.Geldikten sonra giyinmeye başladım. Gömlek üstüne taktığım kravat ve siyah bir pantolon gitmiştim. Siyah  saçlarımı düzeltip aşağı indim. Gevrek bir kaç çikolata ve süt almıştım elime. Mutlaka orda yemek yiyecektim ama canım çekiyordu ne yapayım ben yemek seven bir insandım!

*****
Şirkete gelmiştim. Kapıda Namjoon duruyordu motosikleti ile. Bir kız vardı. Onu ilk defa görüyordum. Güzel sayılırdı ama ben ondan kat kat daha iyiydim. Kız Namjoon'un yanağına öpücük bıraktı. Namjoon tepkisizdi. Ne ara sevgilisi oldu bunun?!İçimde anlamadığım bir şekilde bir his hissediyordum. İğrençlerdi. Ben ise öylece duruyordum. Kız gitti. Namjoon beni görmüştü ve beni yanına çağırmıştı. Yanına gittim.

"Dün neden öyle bir şey yaptın?! Beni deli ediyorsun! " Asansöre yürümeye başlamıştık. 'Sanane lan göt' diyen tarafımı susturup konuştum

"Ne yaptım? "

"Bilmeyene yatma Jin, sadece otel soracaktın. "Beni orospu mu sanıyordu?!

" Namjoon bu sinir bozucu. Beni sürtük olarak gördüğünü bilmiyordum. "Sinirimi bozmuştu. Asansöre binmiştik. Onun odası benim 1 kat üstümdeydi. Tuşlara bastık.

" Seni öyle görmüyor-"sözünü kestim.

"Namjoon daha fazla uzatma lütfen Jungkook için gitmiştik oraya. Sevişmeye gitmedim. " Katıma gelmiştim. Asansörden çıkacakken bileğimden tuttu ve asansöre geri soktu. O sırada asansörün ışıkları kapanmış ve durmuştu. Hayat bana daha ne kadar siktir çekecekti?

Bir çalışanın sesi duyuldu.

"Namjoon Bey asansörü düzelteceğiz özür dileriz.Bu sıralar böyle. "

Gözlerimi yummuştum çünkü sinirlenmiştim. Onun eli hala bileğim deydi ve bana yakındı. Güzel bir kokusu vardı. Kokularımız birbirine karışıyordu. Hoşuma gitmişti.

"Tamam hızlı olun. "

Elini bileğimden çekti. Kulaklarım sesini duydu.

"Jin özür dilerim sadece gerginim ve sana kızdım. "

"Bana bağırmamalıydın. " Bana bağırmasına gerek yoktu neden böyle bir şey yapmıştı?

"Özür dilediğimi hatırlıyorum. " Ozor dolodoğomo hotorloyorom. Hıh.

Saçlarımı karıştırdım. Kurumuş olan dudağımı dilim sayesinde ıslattım.

"Sevgilin olduğunu bilmiyordum. " O tipsiz şey ile sevgili olduğuna inanamıyordum.

"Ah...karışık bir konu. "

"Seni dinlerim anlatırsan. "

"Bilmiyorum... " Bana güvenmiyordu. Kaç senedir onu tanıyordum ancak bana güvenmiyordu.

"Namjoon bana güvenebilirsin. "

"Zorunlu bir ilişki. Babam o kızla birlikte olursam şirketin daha iyi olacağını söyledi. Kız ünlü bir manken. Duymuş olabilirsin adı Sarah. İngiliz ama Kore'de uzun bir süre yaşamış. " Sarah'ı duymuştum.Manken olmak istiyordum bir ara. İsminde bile hayır yok.Sürtük, yelloz.

"Duymuştum adını bir ara mankenlik dikkatimi çekiyordu. "

"Güzel bedenin ve yüzün var manken olabilirdin neden burdasın? "Bana güzel demişti. Tabikide şaşırmadım ben yakışıklı Jin'im.

" Beni istemiyormuş gibi konuştun. "Trip atıyor gibiydim ama ne yapayım saçma şeyler söylüyor salak,şapşal.

" Neden her dediğimi tersliyorsun. Güzel olduğunu söyledim. "Tm be slk kzma şpşl sni yrm.

Önüme döndüm sıcaklamıştım. Çok mu sıcaktı burası neydi?

Sonunda asansör çalışmış ve asansörden çıkmıştım.

*****
Bölüm sonu

Hangi çifti istiyorsunuz/seviyorsunuz yazın.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin