Yoongi
Jungkook tuvalete gitmişti ben o sırada neredeyse ard arda 5-6 içki içmiştim ve çabucak sarhoş olmuştum. Jungkook'un 'veya ben Jungkook sanıyordum.' geldiğini gördüğümde öpmüştü beni ne olduğuna şaşırmıştım. Midem bulanıyordu kusmak isriyordum. Sabah kalktığımda Jungkookla ve o güzel kokusuyla uyanmak istiyordum. Dudaklarını çekmişti yüzüne baktığımda uzun yüzü ve at yüzlü birini görmüştüm bu kimdi tanrı aşkına?! Yan tarafıma baktığımda Jungkook'u görmüştüm. Jimin ve Taehyung bana ve Jungkook'a bakıp duruyorlardı. Ne olduğunu kavramamıştım. Son hatırladığım Jimin ve Taehyung'un beni taşıdığıydı.
Jungkook
Ağlayarak dışarı çıkmıştım. Sadece siktiğimin 2-3 dakika tuvalette durdum diye herşey bir anda olmuştu. Soğuk olduğu için ceketime daha çok gömülmüştüm. Neden onu öpüyordu kimi öptüğünü bile bilmiyordum. Sinirlenmiştim ve gözüm görmüyordu. Yoldan geçen bir araba durup camını açtı "Jungkook bu halin ne ne oluyor? " Endişeli bir ses duymuştum. Kim olduğuna baktım.Jin hyung. "Arabaya bin donacaksın. " Arabaya bindim içerisi beni mayıştırmıştı. "Hyung Y-yoongi b-beni-" Hıçkırdım.Sustu sustum. En iyisi yarın söylemekti konuşamıyordum.
*******
Eve gelmiştik Jin hyung eşofman vermişti ve onları giyiyordum.Hyunga seslendim "Hyung seninle yatabilirmiyim? " Onunla yatmak istiyordum geniş omuzları ile beni sarmasını seviyordum. Ben abimi seviyordum. "Tamam Kook sen odaya git ben geleceğim. " Dediği gibi odasına gitmiştim Jin hyungun tanıdık güzel kokusunu kokladığımda kendime biraz olsun gelmiştim. Yatağa girip uykunun beni almasını bekledim. Bekledim. Bekledim. En sonunda Jin hyung gelmişti o da yatağa girmişti ve bana kollarını dolamıştı. "Jungkook bana herşeyi anlatacaksın sabah. " Anlatmak zorundaydım. Herşeyi anlatmak zorunda kalıyordum. Sikeyim herşeyi kırıp dökmek istiyordum. Uykunun beni alması uzun da sürse almıştı.
Yoongi
Sabah olmuştu çok fena başım ağrıyordu ve ben evimde değildim. Ne oluyordu dünü kafam almıyordu. Sonra herşeyi hatırladım ve ölmek istedim. Sadece istedim. İçeriden sesler geldi "Yah Park Jimin çık tuvaletten! " Anladım.Taehyung ve Jimin'in kaldığı evdeyim. Gerçekten ne yapmalıyım bilmiyorum bok gibi hissediyorum Jungkook hariç birini öpmüştüm ben öpmemiştim ama! Kime suç atmalıyım bilmiyorum adamı tanımıyorum bile! Büyük ihtimalle Jungkook ağlamaktan o güzel büyük gözleri iyice şişmiştir kendimi sikmek istemem normal mi?! "Sonunda çıktın şurdan! " "Sus lan gerizekalı bizde insanız işeyip sıçabiliyoruz. "
Jungkook
Sabah uyanmıştım ve Jin hyungu yanımda görememiştim. Hadi ama böyle bir durumdayken beni tek bırakmamalı ve işe gitmemeliydi. Kapı açıldı. Jin hyungtu, demekki gitmemiş işe. "Ah Jungkook uyandın mı seni uyandırtmaya gelmiştim."
*****
Yemeğimi yemiş Jin hyunga olan herşeyi anlatmıştım anlatırken ağlamayı ihmal etmemiştim. "Şimdi ne olacak onun yanına gidicek misin belki o akşam sarhoştu Jungkook." Bilmiyorum "Gitmeyeceğim." "Gitmelisin Jungkook belki sarhoştu? " Gidemezdim.Yapamazdım. "Sende gel hyung. " "Olmaz Jungkook bunu birlikte ikiniz konuşmalısınız."*****
Bir kaç saat sonra Jimin bana mesaj atmış ve burda olduğunu söylemişti.Dün onu sarhoş olduğu için eve getirmişler falan.Siyah kot yırtık ve üstüme siyah ceket ve sarı botlarımı giymiştim ve saçımı dağınık bırakmıştım.
Sonunda zorda olsa kendimi sakin etmiş ve kapını önünde duruyordum. Şuan gidebilirdim. Ama gidersem regl dönemindeki kızlar gibi abur cubur yiyip,göz altlarım morarana kadar ağlayacak ve evden çıkmayacaktım. Zile basacakken kapı çaldı. Karşımda siyah boğazlı kazak giyen ve siyah kot giyen bir Yoongi beklemiyordum. "J-jungkook konuşalım. " Başımı eğdim gözüm dolmamalıydı hayır. Elini çenem koyup başımı kaldırdı. Eli çenemde duruyordu bileğinden tutup çenemden elini çektim. "Jungkook sarhoştum.Lütfen eve gidip konuşalım bebeğim. " Jimin gelmiş ve kapıyı hala kapamayan Yoongi'yi yanıma itmiş ve kapıyı kapanmadan "En son barışacak ve sevişeceksiniz biliyorum!" Demişti. Mal bu çocuk yeminlen.
********
Yoongi öpen kişinin Jungkook olduğunu sanıyordu yani Hoseok olduğunu bilmiyordu. Hoseok kitapta yavşak olcak gibi görünüyor. Hoseok'u Jungkook ve Yoongi tanımıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...