Jungkook
Lunaparka gittiğimizden beri 2 hafta geçmişti. 2 hafta içerisinde Jin hyung,Namjoon hyung ve Jiminlerle takılmıştım. Yoongi hyunga kendimi öptürtmemeye devam ediyordum. Şuanda salonda uzanıyordum ve bir türlü geçemediğim bölümü yapmaya çalışıyordum. O sırada Yoongi geldi ve yanıma uzadı. Ona sırtım dönük şekilde dönmüştüm.
"Jungkook ne yapıyorsun? Bir şeyler yaparız sanıyordum ama oyun oynamaktan başka birşey yapmadığını görüyorum. "
"Hyung öleceğim bir dakika.Bu bölümü bitirmeliyim. " Umursamamış ve ellerini belime yerleştirmişti. Enseme küçük bir öpücük bırakmıştı. Dirseğimi karnına indirmiştim.
"Git hyung ölürsem parçalarım seni. "
"Kookie~ benimle ilgilen. "
Oyunda son atağımı yapmıştım şarjımın 3 kaldığını görüp telaşlanmıştım.
"Şarjım 3 hyung bırak hemen! "
Elini benden korktuğu için çekmişti. Bende hemen kalkmış ve şarj aletimi aramıştım.
"Hyung şarj aletim nerde çabuk?! "
O ayağa kalktığında telefon çoktan kapanmıştı. Sinirle telefonu masaya atmış ve koltuğa uzanmıştım.Yüz üstü uzanmıştım.Tepiniyordum.Yüzümü yastığa koymuş ve boğuk sesimle konuşmuştum.
"Hyung ne yapıcağım o bölümü kaç haftadır yapmaya çalışıyordum. " Koltuğa oturmuş ve acıtmayarak popomu vurmuştu.
"Boşver Jungkook daha önemli şeyler var. "
"Hmmmm."
"Benimle ilgilenebilirsin mesela. "
Doğrulmuş ve bacaklarımı beline dolamıştım,başımı omzuna koymuştum.
Omzumdan tutup yüzlerimizi yakınlaştırmıştı.
Dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştiştirmiştim. Anında karşılık vermişti ve beni kucağına almıştı. Öpüşmemiz bu hareketle daha derinleşmişti. Bütün sinirim uçmuştu. Bana huzur veriyordu. Elleri belimdeydi. Ben de boş durmayıp saçını çekiştiriyordum.
"Mhm... " Dudaklarımız sesli bir şekilde ayrılmıştı. Yoongi'nin saçları karışmış ve dudakları şişmişti. Eminim ki benimde ondan bir farkım yoktu.
"Jungkook seni çok özledim bebeğim." Fısıldamıştı.Bende çok özlemiştim. Birbirimizi özlemiştik.
*****
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...