9

924 48 7
                                    

BTS - Dimple

Yoongi

Jungkook'un nerde olduğunu Namjoon sayesinde sonunda bulmuştuk. Nasıl gideceğimizi düşünüyorduk.

"4 Kişi var depoda.Biri Hoseok diğerleri adamları olsa gerek.Yoongi,Jungkook'u alabilir. Ben kamera ile ilgileneceğim. Jin adamları oyalayabilir. "

Namjoon gibi birine tanıdığıma memnundum. En azından yardımı ve zekası sayesinde bana yetiyordu.

"Tamam.Ne zaman gideceğiz? "

"Akşam üzeri gidebiliriz. Uyuma ihtimalleri var. "Bencede akşam gitmeliydik.

*****

Saat akşam 01: 23'dü.Siyah beremi, siyah ceketimi ve siyah bir pantolon giymiştim. Sadece Namjoon'un bana bir işaret vermesini bekliyordum. Kapıda 2 adam vardı görebiliyordum. Onlarda uyudu uyuyacaklardı. Kulağımdaki  ses aygıtından Namjoon'un sesini duydum.

" Kapıda 2 adam var. Jungkook'un olduğu odada bir adam duruyor. Onu halledebilirsin. Jin sende 2 adama arabayı alıp  bir yeri sor. "

"Tamam."

"Tamam."dedim.

Jin'i arabası ile görmüştüm. Buraya Jungkook'u almak için gelmiştik ama o kendine bakım yapmaktan çekinmemişti. Her zaman ki Jin. Adamlara bir şey demeye başladı.

" Hey! Buralarda bir  otel var mı? "

Piç tipli biri cevap verdi.

"Otelde mi kalacaksın? "

"Ah... Evet. "

"Seni evime bırakabilirim. Eğlenebiliriz. " Ne saçmalıyordu bu piç?! Namjoon'un sinirli sesini duyduk.

"Jin-"

"Olur.Bana eşlik eder misiniz?" Sadece otel sormuştu...

Yine Namjoon konuştu.

"Ne saçmalıyor bu?!"

Jin arabadan inmişti bir yere çekmişti adamları. Ondan sonrasını görmedim ama Namjoon kamera sayesinde görüyordur.

"Tamam Yoongi bundan sonrası sana bağlı . " Jin gelmişti. Ne yaptığını merak ediyordum.

"Ne yaptın onlara? "

"Dövdüm Yoongi ne yapmamı bekliyordunuz sürtük mü sanıyorsunuz beni?!" Haklıydı. Çok konuşmadan içeri daldım.

Adam beni gördüğünde şaşırmış ve bana doğru gelmişti. Onu çıplak ellerimle mahvetmiştim. Benim gibi bir adamı bu yenemezdi.

Jungkook'un olduğu yere daldım.Uyuyordu.Yanına yaklaştım. Saçını öptüm. Hâlâ güzel kokuyordu.Uyanmasını istemiyordum bana kızabilirdi. Kızmasın da haklıydı. Ellerini ve bacaklarını çözdüm. Kucağıma aldım ve dışarı yol aldım. Arabaya girdim ve arka koltuğa Jungkookla oturdum. Önde Jin oturuyordu. Araba hareket etmeye başlamıştı. Jungkook'un başı bacağımdaydı.Kıpırdanmaya başladı. Önce gözleri açıldı sonra o büyük gözleri daha çok büyüyüp bana baktı.

"Yah! Jungkook birdaha gözümden kaybolma! " Jin kızgınmış gibi konuştu.

Saçını okşamak istiyordum deli gibi. Bana kızabilirdi yapamadım. "Su." Jin suyu uzattı. Jungkook vücudunu kaldırıp suyunu içti. Sessizlik olmuştu arabada. Jin sessizliği bozdu.

"Aç mısın? "Kafasını salladı.

" Tamam Yoongi sana yapar. "İtiraz etmek için ağızını açtı Jungkook. Jin susması için elini kaldırdı.

" Jungkook saat akşam 2 uyumam gerekiyor. Benim gibi yakışıklı birinin yüzü şiş olmamalı. "Sırıttım.Bu Jin'in egosu saçma şekilde iyiydi.

" Hyung evinde yemek olduğunu hatırlıyorum. Yalan söyleme. Ben pişiririm. " Ne uzatıyordu?

"Jungkook sinir bozucusun. Ses çıkarıyorsun anlamıyor musun?"

"Hyun beni sevmiyorsun. " Nokta atışı. Jungkook her zaman Jin'i bu kelimeyle yönetiyordu.

"Off! " Sonuç olarak Jin'in evine gidiyordu. Biraz kırılmıştım açıkcası. Ben sadece sarhoştum.

*****
Eve gelmiştim. Üstümü değiştirip yatağa attım kendimi. Yorulmuştum.

*****
Bölüm sonu

*****Bölüm sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin