2

2K 101 17
                                    

Yoongi

Bir kaç dakika önce uyanmıştım ve Jungkook'un uyurken ki sevimli yüzünü izliyordum. Uyandırmamak için dokunmamıştım ama saçlarını okşamıştım ve öpücük bırakmıştım. Uyurken dudakları hafif aralanmış, saçları dağılmıştı çok tatlıydı onu gören hırsızlık yaptığını anlamazdı.

Hafifçe gözlerini aralamıştı ve bana bönbön bakıp "Günaydın." Diyip yatakta yuvarlanmıştı."Günaydın." "Benimi izliyordun? " Kısa bir tamam dedim. "Salyam akmamıştır umarım. " Saçmalıyordu gayet şirindi. Kendime çekip dudaklarını öpmeye başladım.Öpüşmemiz derinleşirken Jungkook kasıklarıma oturdu. Dillerimiz adeta dans ediyordu. Nefes almak için geri çekildik "Kalkalım Yoongi. " Utanıyordu bu yanağındaki kırmızılıklardan belli oluyordu.Daha önce onunla sevişmemiştim. İzin vermiyordu ne diyebilirim ki? "Biraz daha böyle duralım."     " İstemiyorum~" Gitmek için ayağa kalkmıştı ama ben izin vermemiş ve bileğinden tutup geri kucağıma düşmesini sağlamıştım.

"Yah! " "Senden büyüğüm bana hyung demelisin bune rahatlık? " İsmimi söleyişini seviyordum ama alışamamıştım bilmiyorum. "Hyung~ akşam Jimin ve Taehyung'un yanına gidebilir miyim? " Aegyo yapıyordu gitmesi tehlikeli olabilirdi daha dün olmuştu soygun "Olmaz Jungkook polisler dışarıda dolanıyordur. " 'Off' çekti "Hyung yaaaa bu güne anlaşmıştık ama. " "Jungkook yine şirin şirin bakma bu sefer olmayacak geçen gittiğinde neler olmuştu." Geçen sefer ben de onunla gitmeseydim aptal gibi kalabilirdi polisler gelip bize birşeyler sormuştu.

Jungkook

Yoongi hyung yüzünden dışarı çıkamıyordum. Tamam geçen sefer iyi şeyler olmamıştı ama en azından onlar gelebilirdi buraya izin vermiyordu işte!

********

Aradan bir kaç saat geçmişti. Yoongi hyung trip atıyordum "Jungkook uzatma lütfen gitmiyorsun. " Üzerimi giyiniyorum (Medyadikileri giyiyor) odaya birden Yoongi hyung girdiğinde beni üstsüz yani yarı çıplak görmüştü. Kızardığımı düşünüyordum. Kafasına elime geçeni attım."Jungkook dur atma şunları. " "Çık hyung ya! Kapı çalsana. " "Burası benim de odam Jungkook. " Aklıma gelmiş ve tişörtümü giymiştim. Yoongi hyungun yanından geçip salona oturdum.

"Jungkook?" "Ne var hyung ya?! " Sesimi üzgün çıkartmaya çalışarak söylendim. "Gidicek misin? " Bilmiyorum ama gitmek istiyordum Tae ve Jimin ile partiye gidebilirdik bunu Yoongi hyunga söylersem ağızıma sıçardı. Omuz silktim. "Bende geleceğim o zaman. " "H-hayır." Kekelediğim için kendime küfrettim "Jungkook nereye gidiyorsunuz? " Korktuğum soruyu sormuştu ne diyecektim şimdi!Doğruyu söylemek zorunda kaldım çünkü o anlayacaktı benim yalan söylediğini "Partiye gidecektik hyung ama sen kızarsın o yüzden gitmeyeceğim. " Off gerçekten sorma işte evet de gideyim!  "Tamam Jungkook gidelim. Ama geç saatlere kadar durmayacağız sarhoş olmamalısın. " "Hyung ben değil belki sen olacaksın sarhoş! "

*****
Yoongi hyungun hazırlanmasını beklerken çikolata yiyordum. Canım çekmişti. Yoongi hyungun giyindiğini gördüğümde çikolata dudağımda kalmasın diye dudağımı yalamıştım. Gözlerinin dudağıma kaydığını gördüğümde tepkisiz kalmaya çalışmış ve çikolata paketini atmak için mutfağa gittim. "Nerdeymiş şu parti?" Partinin olduğu yeri tarif etmiştim

Sonunda partiye gelmiş ve Taehyungu ve Jimin'i bulmuştum. Sarılmış ve konuşmuştuk Yoongi hyungun çoktan oturmuş olduğunu ve bana ateş saçan gözlerle baktığını görmüştüm. Kıskanmışmıydı? Min Yoongi kıskanmışmıydı? Min Yoongi diyorum ya odun olan. Yanına oturmuş ve kulağına yaklaşarak "Benimi kıskandın? " Dedim. "Hayır, sadece fazla yakındınız. " Hah kıskanmamışmış gördüm bikere bana olan bakışlarını "Öyleyse öyle olsun " Diyip Jimin ve Taehyung'a döndüm "Partinin sahibi kim?" "Hoseok diye biri baya zengin yakışıklı birde. " Taehyung cevaplamıştı herkese yavşıyordu ne diyebilirim ki? Yoongi hyungun yanına oturan bir adet yelloz veya sürtük 'ki sürtük bence' Yoongi'ye bakıyordu. "Nereye bakıyorsun sen?! " Diyip Yoongi hyungun elini tutmuştum.Sinirle bakıyordum kıza. Sonunda kalkıp gitmiş ve bu sefer başka erkeklerin yanına gitmişti.

Sinirlenmiş arkama yaslanmış ve kollarımı bağlamıştım. Resmen Yoongi değil ben kızların hesabını veriyordum, birşey yapmasam kızlarla takılacak! Yoongi hyung anlamış olcakki yanağımı öpmüş ve belime atmıştı kolunu,elleri rahat durmayarak belimi okşuyordu "Benimi kıskandın? " Omuz silktim. Ve tuvalete gittim. Tuvaletten döndüğümde Jimin ve Taehyung'un dans ettiğini ve bir erkekle Yoongi hyungun öpüştüğünü görd- ne!?

Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin