JK
Yoongi ile eve gelmiştik.Konuşacaktık neyi konuşacaksak artık.Ayrılacaktım büyük ihtimalle ancak beni yumuşatma ve ayrılmama ihtimalim daha yüksekti. Eve girdik. Koltuğa oturdu. "Otursana Jungkook. " Dalgamı geçiyordu? Uzatmayıp oturdum. "Sarhoştum Jungkook 5-6 bardak içmiştim sen tuvalete gittiğinde.Piç adamın tekiyim özür dilerim. " Hah özürmü sadece resmen yiyişiyordu çocukla "Kimdi o? " Kimdi öpüştüğü kişi? "Ben bilmiyorum sen sanmıştım gerçekten " Yanıma oturdu.Nedense bugün gözüme o siyah kazağı sayesinde daha çok seksi gelmişti. Her neyse hayatının ayarını vermeliydim ona.
"Bir kaç hafta veya ay konuşmayalım Yoongi. " Ne yapmamı bekliyordu? "Sen istemiştim partiye gitmeyi Jungkook benim ne suçum var sarhoştum." Çok güzel gibi anlatıyordu iyice sinirlenmiştim. "Hayır,konuşmayalım." Bende istiyordum deli gibi ama olmamalı. "Saçmalama Jungkook uzatmayalım." Al işte. Bunun sonu kötü bitecekti. Tam konuşacaktımki dudağımda hissettiğim baskı ile şaşırdım. Beni öpüyordu sert bir şekilde dişlerini dudaklarıma geçiriyordu. Canım acıyordu. Bilerek yapıyordu ama ben karşılık vermiyordum. Bunu farkedip al dudağımı çekiştirdi. Dayanamadım. 1 gün sürse bile ayrı kalmaya. Dayanamadım. Bu adamla hergün olmak istiyordum. Çok bencilim biliyorum. Yoongi sadece benim olsun istiyordum.
Dudaklarımızı ayırmıştık ve derin nefesler soluyorduk. " Y-yoongi" Gözüm doldu. Elimi tuttu her parmağıma özen gösterip öpmeye başladı. "Özür dilerim sevgilim benim suçum. " Ne demeliydim benim sinirimden buraya kadardı. Çokmu aptalım veya safım bilmiyorum. Gözyaşlarımı sildi. Gözlerimi öptü ve ellerini belime doladı. "Senden ayrı kalmak istemiyorum Jungkook sabah kalktığımda seni görmeyi çok istedim. "
****
Herşey iyi gidiyordu şuana kadar 3-4 saat geçmişti. Yoongi tuvalete gitmişti. Telefondan bildirim geldi. Bir kere daha. Ve bir kere daha merakıma yenik düşüp baktım.Bilinmeyen Numara
Yoongi sevgilim~
Seninle dün güzel vakitler geçirdim teşekkür ederim.
Orda mısın?
Şu Jungkook mu ne ondan ayrılıp benimle olacaksın değil mi?Kim bu? Ne diyordu?! Yoongi'yi gelirken gördüm. "Bune Yoongi?! " Sesim yüksek çıkmıştı telefonu alıp mesajlara baktı. "Bilmiyorum bilinmeyen numara. " "Ne gecesinden bahsediyor Yoongi?! " "Bilmiyorum Jungkook birşey hatırlamıyorum. " Çıldıracaktım herşey üst üste geliyordu.
Flashback
Yoongi Jungkook'u çıkarken görmüş ve önüne dönmüştü şuan sadece aletine ve at yüzüyle ilgileniyordu. Çocuk onun elinden tuttu ve odalardan birine götürdü onunla eğlenmek istiyordu.
Yoongi ve Hoseok odadaki işlerini bitirdikten sonra Hoseok birşey olmamış gibi Yoongi'nin üstünü giydirip odadan kovdu. Yoongi o kafayla nereye gitmişti bilmiyordu Jimin ve Taehyung onu taşımış ve eve götürmüştü.
Yoongi
Yoongi dün gecenin devamı geldikçe midesi bulanıyordu. İlki Jungkookla olmalıydı tanımadığı biriyle değil. "J-jungkook ben... " Konuşamadı "Sen ne hyung? " Jungkook ayağa kalkmıştı ve üstümü çıkarmıştı. "B-bunlar ne? " Sesi kırgın ve ağlamaklı çıkıyordu. "Jungkook b-beni özür dilerim ben... " Devamını getiremedim." Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Böyle bir aptallık yaptığı için kendimi affetmeyecektim.
*******
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...