6

1.1K 50 0
                                    

Jimin

Jungkook ve Yoongi hyung postalamıştım. Barışacaklardı eminim. "Jimin kahvaltı yapmak için dışarı çıkalım. " Tae seslendi. Bu çocukla anlaşamıyordum anlaşamayacaktım. "Tamam giyinip gidelim. "

*****

"Hadi Jimin kaç dakika oldu! " Ne yapabilirim kendime özen veren biriydim çoğu kişi kız gibi olduğumu söylesede öyle olduğumu düşünmüyordum. "Taehyung giyiniyorum! " "Ne giyinmeymiş ben hemen hazırlandım seni beklememek için ! " Beni beklememek için hazırlanması hoşuma gitsede bir şey demedim. Son olarak üstüme siyah bir ceket ve kot pantolon giymeyin tercih etmiştim. Takı sevdiğim için küpe ve yüzükde taktım.

Taehyung'u daha çok bekletmemek için yanına gittim mavi bir gömlek ve havuz desenli kravat takmıştı yeni boyadığı gümüş rengi saçlarıyla gibi gayet iyi gözüküyordu.

"Yağmur yapabilir ne olur ne olmaz şemsiye alalım Taehyung. " "Neden yağsın Jimin? Hava bence güzel. " "Tamam yağarsa yalvarma bana. "

Bir kafeye gelmiştik kahvaltı siparişi verip garsona beklemeye başladım. "Yağmur yağacak gibi Tae"  Beni umursamayıp omuz silkti.

*****
Yemek yemiş ve dışarda yağmur  yağdığını görmemle şemsiyeyi açtım. "Hovo bonco gozol. " Onu taklit ederek yürümeye başladım önümden yürüyordu ve yağmurdan dolayı saçları ıslanmış ve alnına yapışmıştı. İtiraf ediyorum şuan baya iyiydi ve üstüme atlayabilirdim. Birkaç kızın gözlerini onda gördüğümde yakasından tutup yanıms çekmiştim. "Ne oldu Jimin? " "Hasta olacaksın sonra bende hasta olamam senin yüzünden. " Güldü. Şemsiyeyi aldı solak olduğu için sorun olmamıştı tersine gelmiyordu. "Koluma gir daha iyi olur yoksa ben önden yürüyeceğim. " Şuna bak resmen yavaş yürüyorsun diyor bana! "Yah! Kes sesini gayet hızlı yürüyorum ben. " Yine o kare gülümseyiş. Yanaklarıma amaçsızca sıcaklık kaplarken koluna girmiş ve başımı eğmiştim.

*****
Yan çiftim Vmin ve NamJin olucak ancak NamJin daha az görülebilir. Vmin de seme Tae ,uke Jimin  NamJin çiftinde Namjoon seme ,uke jin

 Vmin de seme Tae ,uke Jimin  NamJin çiftinde Namjoon seme ,uke jin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin