17

708 42 1
                                    

Jungkook

Jimin  ve Taehyung önden salona giderken Yoongi kısa bir öpücük bırakmıştı.

"Hyung izin vermediğimi hatırlıyorum." Sadece Yoongi'nin duyacağı bir şekilde söylemiştim.

Bir şey demeyip salona geçmişti ben mutfağa girmiş ve elime yosun cipsini ve çubuklarımı alıp geri salona dönmüştüm.

"Jungkook anca ye." Jimin söylenmişti. Umursamayıp omzuma silkmiştim.

"Lunaparka gidelim yeni taçlar gelmiş almalıyım! " Jimin'in garip bir huyu vardı. Gittiği lunaparklarında satılan taçlardan biriktiriyordu.

"Gidelim." Gitmek istiyordum. Sıkılıyordum.

"Hayır Jungkook. Gitmeyeceğiz . "

"Hyung dışarı çıkmıyoruz hiç. Sende şuan yaptığın gibi benimle ilgilenmiyorsun. " Sabahtan beri tabletteydi bana karışamazdı.

"Jungkook gitmeyeceğiz. Hava çok soğuk ve kar yağıyor. " Amerika da şuan kar yağıyordu.

"Sıkı giyinirim hyung ya sıkılıyorum lütfen~."

"Hayır."gidecektim tabi ki.

Telefonumu alıp Jimin ve Taehyung'a 'hazır olun gidip giyinip gideceğiz. " Önce bana bakıp onaylamışlardı ve sonra önlerine dönmüşlerdi.

Ayağa kalkıp odama gittim. Üstüme bir şeyler geçirmiştim. Ne giyersem yakışıyor ya.

Odamdan çıkıp konuştum.

"Hyung gidiyorum ben. Geliyorsan gelirsin" Diyip ayakkabımı giymiştim. Jimin ve Taehyung kapıda bekliyordu.

"Jung-" Kapıyı kapamamla Taehyung'un arabasına hızlı adımlarla yürüdüm.

"Yoongi hyung sana çok kızacak. " Bana kızarsa ona daha çok trip atardım. Sorun yok.

Arka koltuğa geçmiş ve koca bir yer kaplamıştım.Jimin'in yanıma geçememesini sağlamıştım. Küfür mırıldanıp ön koltuğa geçmişti.

*****

Sonunda gelmiş ve etrafa bakınıp dolanmıştık. Arkamdan biri eliyle belime dokunmuştu. Hızlıca arkama dönmüştüm. Yoongi hyung. Üzerinde siyah mont ve beresi ile yakışıklı ve karizmatik duruyordu. Bazı kızlar ona bakıyordu. Ona bakan kızlara sinirle bakıp onları kaçırmıştım.

"Şunları takalım. " Elinde atkı ve bere vardı. Jimin ve Taehyung çoktan bir aletin sırasına girmişti.

"Burnun çok soğuk Jungkook. Hasta olursan sana bakmam."

Kızarmış burnumu insanları umursamadan öpmüş ve atkımı sarmıştı. Beremide takmıştı.Elimi alıp kendi eliyle birleştirdi, sonra ise montunun cebine ellerimizi yerleştirmişti.

Jimin

Bir dönme dolaba binmek için sıraya girmiştik. Hâlâ tacımı almamıştık.

"Jungkook nerde?"

Etrafa baktığımda Yoongi hyung ile görmüştüm.

"Yoongi hyung gelmiş. " Sıra bize gelmiş ve dolaba binmiştik. Açıkcası korkuyordum.

"Çok yukarı çıkar mı? "

"Korkuyor musun?"

"Biraz(!)"

Karşı oturaktan kalkmış ve yanıma oturmuştu.

"O zaman seninle dalga geçebilirim. " Piç ya. Dizilerdeki gibi-çok dizi izliyordum- bana kormamamı söyleyebilirdi.

En tepeye ulaşmış ve biraz beklemişti alet.

"Neden inmiyor aşağı. "

"Çünkü öyle. Şimdi iner. "

Güldü.

Birden inmeye başladığında korkmuş ve elimle onun kolunu sıkmıştım.

"Yah! " Gözümü kapamıştım. Taehyung ise benim taklidimi yapmıştı.

"Boroz."

"Yüksekten korkuyor olamaz mıyım! Gülme. "

Elimle onun elini tutmuştum ve sıkmıştım.

"Gülme"

Önce ellerimize bakmıştı sonra gözüme hâlâ gülüyordu salak.

"GÜLME YA! "

"T-tamam." Güldüğü için kekelemişti.

Sonunda inmiş ve yere adımımızı atmıştık.

*****

Bölüm sonu

Bölüm sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin