16

734 45 2
                                    

Jungkook

Jimin ve Taehyung gelmişti.O üçlü oradayken Yoongi yanımda yemek yapıyordu. Ben salata yapmakla meşguldüm.

"Jungkook  o çocuk gelmeseydi bir şey yapabilirdim biliyorsun dimi? "

"Ne yapardın anlamadım. "

"Bana zaman ayırabilirdin. "

Yanaklarıma gıden sıcaklığı hissediyordum.

"Öyle bir şey olmazdı izin vermezdim. "

Arkama geçip belime ellerini doladı.

"Hyung bıçak var. "

"Ne yapacaksın benimi bıçaklayacaksın? "

"Hyun- A-ahğh " Parmağıma gelmişti işte oynama diyorum!

"Jungkook iyi misin özür dilerim bekle yara bandı getireceğim. "

O gidince bende peçete almıştım. Canım yanıyordu yahu!

"Geldim sevgilim. "

Yara bandını alıp parmağıma taktıktan sonra parmağımı öptü.

"Özür dilerim, özür dilerim. " Saçımı öptü.

"Yah hyung söylemiştim sana! "

Belime doladı kollarını, ben ona bakmıyordum parmaklarıma bakıp oynuyordum.

"Aptallık ettim,acıyor mu? "

"Evet."

Parmağımı öptü yine.

"Şimdi acıyor mu? "

"Evet."

Dudağımda takıldı gözleri öpüp çekildi. Yüzlerimiz yakındı.

"Şimdi? "

Ellerimi ensesine götürdüm. O sırada olan oldu. Yanık kokusu geldi.

"Hyung kapatmadın mı tost makinesini! "

"Unutmuşum tamam. Sadece yanmış,yeni koyarız. "

"Otur sen bir şey kalmadı zaten ben yaparım. " O yapmasa ben yaptıracaktım zaten.

Birden mutfağa Bora girdi.

"Oppa acıktım. " Kucağıma oturmaya çalışıyordu. Onu kaldırıp sandalyeye oturttum.

"Tamam şimdi yiyeceğiz. "

Kalkıp paytak adımlarla Jimin'in yanına gitti. Kollarını açtı ki taşısın diye. Jimin onu kaldırıp taşımıştı. Bora şirin bir kızdı. Siyah saçları, yuvarlak gözlükleri, kahkülleri ve kot tulumuyla benim kız halim gibi duruyordu.

*****
Yemek yiyip her şeyi topladıktan sonra herkes oturuyordu. Bora bir çizgi film izliyordu. İngilizce bilmediği için Korece bir şey açmıştık. Ben Yoongi'nin bacağında uzanıyordum ve telefonumda geziniyordum. Yoongi,Tae  ve Jimin benim gibi rahattı. Yoongi tablette bir şeyler yapıyordu. Tae ve Jimin arada birbirlerine kaçamak bakıyordu. Bence bunlar sevgili olacaklar.

Saçımı okşamaya başlamıştı.Bildirim gelmişti. Baktığımda Yoongi'nin attığını gördüm. Resmen çocuk var diye internet üzerinden konuşuyorduk.

MYG
Uykun mu var bebeğim?

JeonJk
Hayır. Sadece mayıştım.

MYG
Tamam.

Gözlerimi ona diktim. Yuvarlak gözlüklerini gözümden çıkarıp yastık aldım ve Yoongi'nin kucağına koydum uzanmak için. Ona doğru yan dönüp kollarımı ona sardım.
O hâlâ saçlarımla oynuyordu.

Elleri omurgamdan omzumdan burnuma kadar geldi. Son olarak dudağıma geldiğinde alt dudağımı işaret ve orta parmağı arasına almıştı.

Zil çalmıştı sonra. Yoongi sinirlenmiş olmalı ki gözlerini yumdu. Her zaman zamanlama kötü oluyordu. Kalkıp kapıyı açtım. Teyzemdi.

"Ben geldim Bora. "

"Anne!"

Bora annesine konuş sarıldı.

"Teşekkür ederim çocuklar ben gideyim sizi oyalamayayım."

Sarıldım teyzeme.

"Görüşürüz teyze. "

Sonra Bora'ya sarıldım öbürleride teyzeme ve Bora'ya sarılmıştı.

*****
Bölüm Sonu

*****Bölüm Sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Love of Thieves/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin