Jimin
Duyduğum ses ile gözlerimi açtım.
"Jimin uyan ineceğiz. " Tae konuşuyordu.
Gözlerim neredeyse kapanacaktı. Eve gittiğimde direk uyuyacaktım.
Kalkmış ve çantamı takmıştım. Uykumun olmasına rağmen heycanla konuştum.
"Komşumuz nasıl biri olur acaba? Köpeği var mıdır? "
"Bilmiyorum Jimin gidince göreceğiz. "
"Hiç mi heyecanlı değilsin? Sanki her gün taşınıyorsun."
"Heycanlıyım ama heyecanlı olmak için çok yorgunum. "
"Uyuduğunu sanıyordum. Rahatsız ettim değil mi? Söyleyebilirdin. "
"Hayır sadece Namjoon hyung çok horluyor. " Namjoon hyung duyması için biraz sesli söyledi.
Namjoon hyung döndü.
"Git başımdan velet. Niye horlayayım?! "
"Bilmiyorum hyung ayı gibi uyuyorsun Jin hyunga acıyorum. "
Uçak sonunda durmuş ve hepimiz inmiştik.
"Araba parktaymış. Şimdi baktımda parka gitmek için taksiye binmeliyiz. 6 kişi olduğumuz için 2 taksi çağıracağız."
"Yoongi hyung haklı biz Jiminle birlikte aynı taksiye bineriz"
Jin hyung atladı.
"Tamam biz üçümüz onlarda üçü gider gidelim. "
Taehyung'un ve benim koluma girmiş ve önden yürümüştük.
"Çok hızlısın hyung yavaş yürü. "
Taksi gelmiş ve üçümüz binmiştik. Jin hyung yanıma oturmuştu. Tae ön koltuktaydı.
Tae İspanyolca konuşup parka gideceğimizi söylemişti adama.
Jungkook
Parkın önüne gelmiş ve üçlüyü beklemeye koyulmuştuk. Sonunda gelmişler ve parka girip arabayı çalıştırmıştı Yoongi hyung. Yoongi hyungun arabasında sadece ben vardım. Taehyung'un arabasında sadece Jimin, Namjoon hyungun arabasında kimse yoktu. Jin hyung kendi arabasıyla gitmişti. Trip atıyordu büyük ihtimalle.
Eve gitmiştik. Jin hyungların evi hemen yanımızdaydı. Jin hyungların evinin yanında da Jiminler vardı.
Herkes yorgun olduğunu söyleyip evlerine geçti. Yarından itibaren İspanya'yı tanıyacaktık.
*****
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...