Bts-Rain
Yazardan
Jungkook ikiliye bakıp duruyordu. Birden Jimin,Taehyung'u üstünden atmasıyla Jungkook'a açıkladı. Jungkook gülüyordu.
"Yah! Jungkook gülme yanlış anlıyorsun. Aptal! " Jungkook gülmesini durduramıyordu.
"Bana söyleyebilirdiniz. " Jimin söze atladı.
"Ne diyorsun Jungkook neyi? "
"İlişkinizi Jimin.Bana neden söylemediniz?! "
"Aptal yanlış anlıyorsun her zaman bizim bir ilişkimiz yok. Olamazda bu salağa kalmadım ben! " Taehyung yerden ayağa kalkıp mutfağa girmeden söyledi.
"Jungkook her boku yanlış anlıyorsun. Açım ben gidiyorum."
Jungkook gülerek mutfağa gitti. Jimin ise çarpan kalbinin saçma olduğunu düşünüyordu.
Taehyung
Jin hyungun evinden çıkmıştık. Eve doğru yürüyordyu. Jin hyungun evi bizim evimize yakın olduğu için arabayla gelmemiştik. Jimin yanımda başını eğmiş ayakkabılarına bakarak yürüyordu. Adamın teki duvara yaslanmış duruyordu. Sarhoştu.
Bir bire Jimin'e dik dik bakmaya başlayınca sinirlenmiştim. Adam önümüzde durmuş Jimin'e seslendi.
"Hey güzelim, şu aptalı bırakıp yanıma gelsene. "
Dişlerimi sıktım. Dudağımı kemirdim. Adam Jimin'in omzuna eline koyduğunda sabrım taşmıştı. Adama dönüp elini çektim ve yüzüne yumruk yapıştırdım. O da bana yumruk atmıştı. Dudağımı kanatmıştı. Dudağımı yalayıp boynuna tutuldum. Jimin durmamı söyleyip bir şeyler geveliyordu.
"Kendi yoluna bak piç herif!"
Jimin omzuma elini koyup sakinleşmemi söylüyordu. Adam yere düşmüş ve beyaz bayrağını çekmişti. Ben sinirlenip Jimin'in elinden kurtulup hızlıca yürümeye başladım. Jimin arkamdan geldiğine emindim.
"Taehyung iyi misin dudağın kanıyor! "
"Beni bekle! "
"Tae-"
Birden arkama dönmüş ve göğsüme çarpmasına neden olmuştum. Bir adım geri gidip gözüme baktı. Güzel bakıyordu. Çok güzeldi o.
Elini kanayan dudağıma koymuştu. Çok güzel dokunuyordu birde. Beni öldürmek istese sadece gözleriyle ve dokunuşlarıyla öldürebilirdi. Gözlerimi yumdum.
"Jimin ben özür dilerim seni korumalıydım. Sana dokunmamalıydı. " Bana sarıldı. Benden kısa olan boyu ile çok şirin gözüktüğünü düşünüyordum. Fısıldadı.
"Teşekkür ederim Taehyung. "
Ellerimi beline koyup kokusunu çekmek için kafamı boynuna koydum.
"Jimin güzelsin. "
"Hmm? "
"Çok güzelsin Jimin. "
Vücudu sıcaklamıştı. Sırıttım.Kızarıyordu.Geri çekilmek zorundaydım. Geri çekilecekken omzumdaki ellerini sıkılaştırdı. Yüzünde ki durumu görmemem için yapıyordu.
"Taehyung... "Mırıldanmıştı.
" Efendim?"
"Canım pasta çekti. "Pastayı çok severdi. Özellikle çikolatalı.
" Tamam. Bir kafeye gidelim. "
Geri çekilecektimki yine beni durdurdu.
"Jimin... Hadi gidelim." Onunla bu durumda saatlerce kalmak istiyordum ama etraftaki insanlar uzaylı görmüş gibi bakıyordu. İğrençlerdi.
Bir kaç dakika daha öyle sarılı durmuştuk. Sonra benden ayrılmış ve yürümeye başlamıştı. Her türlü kızaracaktı neden sarılmıştı o kadar? Aslında şikayetçi değildim ama bunu düşünmeliydi.
*****
Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of Thieves/Yoonkook✔
Fanfiction" Ş-şimdi böyle bir piçlik yapmadığını söyle bana. " Ağızından bir hıçkırık kaçtı. "Y-yoongi konuşur musun b-bir şey de lütfen!" Ağlamaya devam ediyordu. Yoongi böyle bir aptallık yaptığı için kendisini affetmeyecekti... Yan çift: Namjin/Vmin Yazdığ...