Köszönöm szépen, Leo_Valdez375! 😍
Az én betűm az N lett. Nézzük!Fiú név: Nico (haha😐😂)
Lány név: Naomi
Wattpad író: nnnnos nem találtam egyetlen N betűs áldozatot sem, így bukta. 😐
Wattpad könyv: Néma szépség (vakszerelem írása)Kihívottaim:
just_svg - H
Leonetti686 - C
Minda_Chan - T
203phoenix - O/Ó
JAS-002 - FHa van kedvetek, csináljátok meg😊
Kellemes olvasást!Néhány nappal, vagy héttel később - nem tudom - az egyik ételhordó becsukja maga mögött a pince ajtót, ahogy belép hozzánk. Ezt eddig sosem csinálták, így nehezen, de kíváncsian emeljük fel a fejünket.
Elénk teszi a nagy fémtálcát, amire szokatlanul sok étel van pakolva.Halkan letopog a lépcsőn, majd a tálcát a földre teszi. Mi gyanúsan nézünk rá, majd egymásra.
- Ki vagy? - kérdezi fojtott hangon Annabeth.
Az alak felénk tolja a tálcát, de nem szól, arcába fekete csuklya lóg.
- Az a miénk..?
Éhesen meredünk a friss kenyérrel és gyümölcsre.
A kapucnis némán közelebb tolja, majd lassan indul kifelé. Sántít a jobb lábára, veszem észre. Úgy látom, ezt Annabeth is felfedezte, Will kevésbé, azzal van elfoglalva, hogy ételt adjon annak a két embernek, akik a fal mellett döglődnek.- Ki vagy és miért adsz nekünk ennyit enni? - emeli meg Athéné lánya a hangját.
Ezúttal sem érkezik válasz, csak az ajtó csukódik halkan.
- És ha mérgezett? - nyelek egyet.
- Nem az - rázza a fejét Will. - Nem az - ismétli meg magának halkabban.
- Ha meg akarnának mérgezni minket, kevés ételt adtak volna, mint eddig, hogy gyanútlanul bezabáljunk mindent - érvel Annabeth. - És a méreg nem terem minden bokorban, drága mulatság. Nem fogják ránk pazarolni. Simán meg is ölhetnének. Tessék - egy nagy kenyér csücsköt ad a kezembe, amit hálásan elfogadok, néhány szem érett eperrel együtt két harapással eltüntetem. Igyekszem lassan rágni, de egyszerűen lehetetlen... Az eper és a friss kenyér íze szinte ismeretlen számomra.
Annabeth szánakozva néz rám, majd elnéző mosollyal nyújt felém még egy darabot.- Ezt is edd meg.
Megrázom a fejem.
- Látom, hogy éhes vagy, na - sóhajt, és a kezembe nyomja. - Edd csak meg.
- Ez a tiéd...
- Tévedsz - von vállat. - EZ az enyém - kivesz néhány szemet az eperből, és befalja, majd a gyümölcsből oszt nekünk, a többit pedig egyedül eszi meg. Kenyeret nem fogyaszt.
Mire befejezzük az evés - valljuk be, annyira nem volt egy hosszadalmas procedúra -, fentről mozgolódás hangja szűrődik le. Fojtott beszélgetés és valaki tologatja az asztalt. Kérdőn nézek a fülelő Annabeth-re.
- Mi ez? - kérdezem végül, amikor percek múlva sem reagál a szemkontaktus kezdeményezésemre.
- Fogalmam sincs.
Valaki egészen kivehetően a bátyám hangján beszél. Elcsavarodik a szívem.
- Sajnálom, Darcy - mondja csendesen a szőke.
Megrázom a fejem. A bátyám ezek szerint áruló. Meg tudom érteni. Élni akar, ez becsülendő. De akkor is nagyon félek nélküle.
- Blake nem áruló - szólal meg Will halkan. Ő még mindig apró kenyérdarabokkal próbálja etetni azokat, akik maguktól nem esznek. - Ismerem őt, a testvérem.
Féltem, hogy ezt fogja mondani. Fáj hallanom, hogy ennyi emberrel kell osztoznom Blake-en. Rendben, Will csak egy valaki. De akkor is... Blake az ÉN tesóm, ÉN ismerem, ÉN lakok vele...
- Nem árulná el a tábort. Annyit tett érte.
Annabeth bólint.
- Ezt elismerem. De élni akar. Mint mi itt lent mindannyian, de ő egy biztosabb utat választott.
- Blake diplomata. Ezért tartja Roy őt maga mellett. Jól tárgyal és lefogadom, hogy jelenleg is ezt csinálja.
- Diplomata? - vonom össze a szemöldököm. Annyira nem illik ez most valahogy a beszélgetésünkbe.
- Igen. Bármit megtesz azért, hogy béke legyen. Ne nézz így...
- Bocsánat.
Eltűnődöm. Hogyha Blake valóban tárgyalni próbál, akkor nagyon, nagyon kell sietnie.
Blake's POV
Ez az egész helyzet az a tipikus "bazdmeg" helyzet. Luke-nak esze ágában sincs meghallgatni engem, bármikor, ha beszélni próbálok, vagy próbáltam vele, elhajtott. A pincébe leszökni lehetetlen, folyamatosan őrzik.
- Shelter - egy Orcus gyerek hátba vág. - Luke keres.
Minő újdonság...
- Vigyázz vele. Haragos - a srác sötéten elvigyorodik és belök a Nagy Házba. Bent valóban ott van Luke, nekem háttal, az ablakból bámulja a tönkre tett tábort. Kezében pohár, a pohárban nektár, mintha valami rossz maffia vezér volna. A lét lassan az egyik növényre önti, a poharat pedig egyszerűen elengedi. Az nagyot koppan és ripityára törik a padlón.
- Mondtam, hogy legyenek veled kedvesebbek - fejét félig oldalra fordítja, hogy lássam az arcát és elhúzza a száját. - Ezek szerint ez nem jött össze - sajnálkozik. - Tudod, elég nehéz kordában tartani ezt a csőcseléket.
- Kordában tartani?
- Igen. Olyanok, mint egy csapat birka. Csak bégetnek egész nap és siránkoznak. Pedig itt a nagyszerű lehetőség, hogy erőt kapjanak! Ez az egész olyan, mintha valaki mondjuk - egy pillanatra megáll - megnyerte volna a lottót. De öröm helye: jaj, de rossz nekem, gazdag vagyok! - kezeivel macskakörmöt rajzol a levegőbe.
- Vagy úgy. Te vagy a lottó? - érzem, ahogy az orrlukaim dühösen kitágulnak.
- Hát... Igen. Ha úgy vesszük. De én inkább azt mondanám, hogy messiás - vigyorog rám.
- Mit akarsz ezzel az egész ámokfutással?
- Ami azt illeti-
Kintről kiáltozások hallatszódnak. Luka először elsápad, majd hatalmasat csap az asztalra.Felpattan és cifrán káromkodva indul az ajtó felé, de nem elég gyors. A bejára kivágódik, Luke megtántorodik. Magas, hosszú köpenyes alak áll az ajtóban. Rosszallóan ciccegve járatja a szemét a szobában, végül hidegen Luke-ra mosolyog.
- Nem egészen ezt parancsoltam, ha jól emlékszem.
VOUS LISEZ
Az istenek kegyeltje [𝒫𝑒𝓇𝒸𝓎 𝒥𝒶𝒸𝓀𝓈𝑜𝓃 𝒻𝒶𝓃𝒻𝒾𝒸𝓉𝒾𝑜𝓃]
Aléatoire"- Szeretnél zuhanyozni? - Zuhanyozni...? - nem érti a helyzetet. Mégis hol zuhanyozna ő? - Igen! Na? - kedvesen néz rá. - N-nekem nem lehet... Nincs hol - vallja be szégyenkezve. - Tudom, most már van! - jelenti ki a nő vidáman. Feláll - eddig gugg...