13. - Meg nem tett dolgok

1.4K 108 3
                                    


Taehyung pov's

Reggel mikor felkeltem, Yeon már nem volt mellettem. Akarom mondani az ölemben. Tegnap olyan gyenge voltam, hogy azt se vettem észre mikor közeledik felém. De ő mégis jött, értem jött, hogy segítsen, és bár vissza utasítottam, mégis felajánlotta magát. Tudom, hogy ez a kínzó érzés miatt van ami a mellkasát és a szívét hasogatja, de jó érzés mégis, hogy van aki törődik veled. Még ha nem is magától.

Nyilván mikor felkelt rögtön elment, hiszen sok mindent kell megbeszélniük a nagyanyjával. Nekem is vissza kellene mennem, de nagyon aggaszt, amit Namjoon mondott.. öljem meg? Egyikhez sincs kedvem, mert ha Yeon meghal vele pusztulok én is, ha a nagyanyját ölöm meg... az gondot jelenthet.

- Jungkook, gyere le, ne leskelődj. - sóhajtok fel mély gondolataimból. Már egy ideje érzékeltem, hogy itt van, de gondoltam leugrik ha látja, hogy fent vagyok.

- Hyung, jól vagy? - guggol le elém, hogy jobban végig mérjen. Válaszul csak bólintottam neki, és hátra hajtottam a fejem.

- Miért vagy itt?

- Mert aggódtam. Nem jöttél vissza, és.... Yoongi hyung meg a kígyója.. - fordult el.

- Miért ragaszkodsz hozzám ennyire? - kérdeztem, de nem a mostanira voltam kíváncsi. Az utóbbi időkben ha én megyek valahova mindig követ és inkább velem van mint a többiekkel.

- Mert te megértesz. Namjoon még fiatal taknyosnak gondol, aki gyenge és csak csalinak van a csapatban. Itt csakis rád és Jiminre számíthatok, mint barátok. - vissza gondoltam az eddig átélt dolgokra. Igaza lehet a kölyöknek, eddig mindig ő volt feláldozható szerepben és ha valami nyomta a lelkét én vettem észre először, és Jimin kérdezett rá, mert a többiek csak lekoptatták. Szerencsétlen még nem igazán van a helyzete magaslatán és ezt mocskos módon kihasználják. - Mit fogsz tenni? - telepedik le még mindig előttem török ülésbe. Kérdőn nézek rá, bár tudom mire gondol, mégse akarom hallani.

- Azzal a lánnyal kapcsolatban...

- Jungkook... nem fogok senkit se megölni, ezt Namjoonnak is elmondom. - dehogy mondom, kedves az életem, nem állok elé ilyen hülyeségekkel. - Valahogy majd szépen lassan leválok tőlük és-

- El akarsz menni?! - vágott a szavamba. De hülye vagy Taehyung elmondod itt a most kieszelt tervedet amiből úgyse lesz semmi ha így folytatom.

- Menjünk ki. Éhes vagy. - jelentettem be majd felálltam és a pajzs széléhez indultam vele. Tereltem a témát való igaz, mert egyik végletet se akarom. Nem akarok vérfürdőt, pláne azt nem, hogy az Yeon-é vagy valamelyik hozzátartozójáé legyen, de a csapatból se szeretnék kilépni és esetleg holtan végezni. Gondolkodnom kell, és azt hiszem erre lesz is időm amilyen bosszús most rám a főnök.

--------------------

Miután Jungkook vissza ért bevittem a búra alá és elindultam vele haza fele, de eszem ágában sem volt bemenni a házba. Megálltam az utca előtt abban reménykedve, hogy mit sem sejtve tovább bandukol ameddig be nem ér, én pedig eltűnhetek, de amint megtorpantam észre vett.

- Nem megyek oda vissza. Ma még nem. De neked muszáj, különben gyanút fognak, hogy velem voltál és elvernek. - intettem közben kezemmel, hogy távozásra intsem és elindultam a másik irányba. Némán nézte végig, ahogy lefordulok az egyik kis mellék utcába, azután pedig végre bement. Nem akarom, hogy bármi baja legyen. Ő és Jimin nőttek hozzám a legközelebb, de ez lehet a korunk miatt van.

Most jut eszembe. Miért is foglalkozok én ilyen dolgokkal? Mindig is azt csináltam ami nekem jó volt, akkor most miért másokkal foglalkozom? Nekem az a jó, ha a családom körül lehetek, akik most Namjoon és a bandája, lévén már hosszú évek óta utánuk koslatok. Miért érdekelne egy bugyuta lány sírása a halott nagymamája után? Megölöm, és mikor éhes vagyok elveszem ami kell, a kapcsolatunknak ott vége, és mindenki boldog. Aki nem az meg nem az én problémám!

Kapcsolat [Taehyung ff.] - BefejezettWhere stories live. Discover now