Cesta Prince: Za zavřenými dveřmi (18+)

490 22 0
                                    


Cesta Prince: Za zavřenými dveřmi 

18+


Severus Snape pevně svíral černovlasého chlapce v náručí. Harry, letmo zabalený v pokrývce, tvrdě spal, aniž by si byl vědom svého tichého strážce, který klidně oddechoval a nijak si nepřál narušit pro jednou klidný spánek jeho svěřence. Pomalu, nesmírně opatrně po pár minutách položil Harryho na postel a důkladněji ho přikryl. Očima ještě naposledy spočinul na blednoucích jizvách, které mu v uplynulém týdnu nedaly spát, a když konečně přestal pozorovat pravidelné zdvihání jeho hrudníku, pomalu se přesunul do křesla u stolu. Kouzlem jej zvětšil a nechal protáhnout do tvaru pohodlné lenošky, a konečně si dovolil zavřít oči.

To, co se právě stalo, se mu neustále míhalo před očima jako sen.

***

Harry Potter málem zapomněl dýchat. Vnímal jen horké rty jeho někdejšího nenáviděného učitele, a horečně přemítal, jak někdo normálně tak chladný a odtažitý v sobě dokáže probudit takovou vášeň. Nic podobného nikdy předtím nezažil a sám byl ohromně překvapen, jak na Snapeovy dotyky reaguje jeho tělo. Vnímal, jak teplé, silné ruce bloudí po jeho zádech, jak ho laskají a hladí, a zajíždějí i do vlasů, což především způsobovalo Harrymu třes v celém těle. Málem nevnímal, že i on sám používá ruce a rozhodně ne k obraně, nýbrž k poskytnutí trochu potěšení tomu člověku v jeho blízkosti.

Snape, proboha, vždyť je to Snape, ozval se vztekle hlas v jeho hlavě, a v tu chvíli se trochu vyděšeně odpoutal z vášnivého sevření a pohlédl bradavickému učiteli do tváře. Vůbec toho člověka nepoznával; jindy bledé tváře pokryl ruměnec, pootevřené rty lapaly po vzduchu a tmavé, přísné oči překrýval opar touhy, kterou, jak si Harry uvědomil, niterně cítil i on sám. Opět ucítil ruku v týle, která ho jemně chytla za neposlušné vlasy a přiměla ho maličko zaklonit hlavu; to už se ony hebké, smyslné rty přibližovaly k odhalenému chlapcovu krku, kde se lačně přisály na kůži a líbaly a laskaly každičký kousek nahého těla. Harrymu rázem bylo úplně jedno, kdo to nad ním stojí, kdo způsobuje tohle mrazení a vzrušuje ho až do morku kostí; jediné, co si přál bylo, aby dotyčný pokračoval.

A nemusel si to přát dvakrát.

Severus postřehl ono naprosté odevzdání v Harryho pohledu před tím, než se sklonil políbit další část jeho těla. Jedním pohybem se zbavil pláště překrývající jeho ramena, aby se mohl lépe pohybovat a za nepřerušovaného laskání rty začal rozepínat chlapcovu košili. Jemně ho také kormidloval k posteli, ke které dospěli zrovna když se mu povedlo uvolni poslední knoflíček. Severu lehce stáhl rozepnutý kus oblečení přes Harryho ramena a zastavil se pohledem na jeho hrudi, která se vzdouvala zrychleným dýcháním; Snapeova tvář trochu zvážněla, když se dotkl prsty pásu jizev, které pokrývaly značnou část Harryho těla. Harry vycítil změnu nálady v tom člověku, který mu způsoboval tolik blaha, že sám vzal mužovu ruku, odtáhl ji ke svým rtům a jemně ji políbil. Do Severusova pohledu se okamžitě vrátila jiskra. Fascinovaně sledoval, jak chlapcovy rty laskají postupně větší část jeho paže, jak se jeho napůl obnažené tělo přibližuje a jak se jeho ruce začínají zajímat o Snapeovu vlastní černou košili.

Tmavooký muž se pohodlně usadil na posteli a nechal Harryho, aby zápolil s knoflíky na jeho svršcích. Přitom nespustil ruce z chlapcova těla a přejížděl po jeho silném, mladickém hrudníku a zádech, přes které stále ještě visela nebelvírova košile. Vnímal také, jak se chlapcův dech stále zrychluje a ze zvědavosti nechal své ruce přejet o trochu níž přes Harryho stehna a rozkrok, stále zakrytý černými kalhotami.

Cesta PrinceKde žijí příběhy. Začni objevovat