A.Y.A - 13

673 73 22
                                    

Sevilen Adam (Luhan)

Derslerle ilişkisini mezun olduktan sonra bitirmeyi düşünüyordu sevilen adam önündeki kitaba bakarken. Girmesi gereken sınavların sonu yok gibiydi ama illa bir gün bitecekti hepsi.

Sayfadaki son satırın da altını çizdikten sonra dosyasından yeni bir kâğıt çıkardı. Bugün tuttuğu notlarla neredeyse bir kitap çıkarabilirdi. Tam yeni kâğıdını önüne koyacağı sırada masasının diğer tarafındaki sandalyenin çekildiğini hissetti. Bu sefer gerçekten sinirlenmiş gibi hissediyordu. 

“Yeter artık ama rahatsız etme demiştim beni!”

Başını kitabından kaldırmadan belirtti sinirli olduğunu sevilen adam. Biran önce gitmesini istiyordu. Tam tekrar kâğıdına not almaya başlarken duyduğu sesle irkildi.

"Luhan, benim Sehun."

Özlediği sesi duyunca başını kaldırdı sevilen adam. Kalbi ne kadar onu görmek istese de buraya gelebileceğini tahmin etmemişti. Ama şu an sanki yıllardır onu görmemiş gibi hissetmişti. Özlem bu kadar mı can yakıyordu?

"Sehun burada ne işin var?"

"Seni rahatsız eden biri mi var Luhan?"

"Ş-şey ben bilmiyorum."

"Anlat bana Luhan, sinirli gözüküyorsun."

Oturduğu sandalyeden kalkıp özlediğinin yanına gitti sevilen adam. Kütüphanede kimsenin rahatsız olmasını istemediği için diğerinin elinden tutup ayağa kaldırdı. Çıkış kapısına yürürken hala sessizdi ikisi de. Yanlarından geçenleri umursamayarak kapıyı açtı ve diğerinin geçmesi için tuttu sevilen adam.

Gökyüzü akşam olmasına rağmen koyu kızıldı. Soğuğun yakıcı etkisi hala geçmemiş olsa da içine ısıtan yanındaydı sevilen adamın. Soğuğu bile hissetmemişti köşedeki banka otururken. Hafifçe esen rüzgâr bile diğeri kadar ferahlatmıyordu içini.

"Beni mi merak edip geldin Sehun?"

"Tabii ki de seni merak ettim. Telefonunu kaç defa aradım. Neden açmadın?"

"Sanırım sessize almıştım ders çalıştığım için. Özür dilerim."

"Peki, o dediğin neydi? Seni rahatsız eden biri mi var?"

"Şey anlatırım ama sakın sinirlenme."

"Tamam, bekliyorum Luhan."

"Bugün biraz ders çalıştıktan sonra bir şeyler yemek için kantine gittim. Yiyecek bir şeyler aldıktan sonra geçip oturdum. Tam yemeğimi yiyecekken masama biri oturdu. İlk başta boş masa olmadığı için oturdu sanmıştım ama diğer masalar boştu. Bana adımı sordu ama konuşmak istemediğimi belirttim. Sonra ismimi söyledi. Ve sürekli aklını meşgul ettiğimi söyledi. Kim olduğunu gerçekten bilmiyorum. Okulda da ilk defa gördüm."

Seven Adam (Sehun)

Sıktığı yumruğunu montunun cebine sakladı seven adam. 

Kalbinde hissettiği acıdan çok kıskançlıktı. Kim olursa olsun onun yanına yaklaşmasını istemiyordu. Ama şu an aklını toparlamalıydı. Meleği bu kadar sinir olmuşken bir de kendisi onu sıkmak istemiyordu.

"Ş-şey sence neden yanına gelmiş olabilir?"

"Sehun, senin de olayı anladığını biliyorum."

"Anladım, yani sanırım. Peki, ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Eğer bir daha gelirse uygun bir dille bir daha anlatırım rahatsız olduğumu."

"Sanırım mantıklı."

ARAYI YAPAN ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin