in the chanyeol's rooM

30.7K 1.3K 1.2K
                                    

Gecen bölüm
Okunma 54
Oy 18
Yorum 1
--

Baekhyun eve gidip duş aldıktan sonra telefonunda kısa bir araştırma yaptı. Sadece Chanyeol'un istediğini yapmasına izin mi vermeliydi yoksa kendisi de ona dokunacak mıydı? Bunu nasıl yapacağına dair videolara bakarken bir anda ekranı kapatarak odasına koşup saçını kurulamaya başlamıştı. Geç kaldığını biliyordu...

Çantasına telefonunu ve birkaç eşyasını atıp evin kapısını kapatarak otobüs durağına doğru yol aldı.

Park Chanyeol ile bir gece...

Bunu ondan isterken bu kadar utanmamıştı! Hadi ama Baekhyun 21 yaşındasın ve biriyle birlikte olacaksın. Bu gayet normal. Sadece iş bittikten sonra para alacağı kısmı onu sürtük gibi gösteriyordu. Bu aklına geldikçe ağlayacak gibi oluyordu. Neyseki otobüse binmiş ve sonunda adrese varmıştı.

Ev gerçekten büyük görünüyordu. Zenginlerdi... Ailesi evde miydi!? Hayır, hayır değillerdir.

"Değillerdir." Diyerek zile bastı. Kısa bir süre sonra kapı Chanyeol tarafindan açılmıştı. Evin büyük olduğu doğruydu, onun dışında kabul etmesi gereken şey, Chanyeol gerçekten yakışıklıydı...

"Evi bulamayacağını biliyordum."

"Buldum." Dedi Baekhyun kaşlarını çatarak. Geç kalmasının sebebi olarak bunu görmesini düşünmemişti.

"Pekala, içeri gel." Baekhyun uzunun yanından geçerek büyük eve adım attı. Geniş bir alandı ve güzel görünüyordu. Etrafa bakarken Chanyeol'un sesini işitti.

"Evde kimse yok. Rahat edebilirsin." Dediğinde kısa olan rahat bir nefes almıştı. Gülümseyerek Chanyeol'e döndüğünde Chanyeol onun dudaklarından gözlerine baktı.

"Biliyorum, bunun için dua ettim."

"Neden? Yatakta çok mu seslisin?" Baekhyun böyle düşünmemişti. Sesli bir şekilde yutkunurken gülümsemesi kayboldu.

"Hayır sadece kendimi nasıl tanıtacağımı bilmiyordum." Chanyeol başıyla onaylarak önden gitti. Merdivenleri çıkarken Baekhyun onu arkasından takip ediyordu. Elini kalbine koyarak sakin kalmayı diledi. Chanyeol durduğunda Baekhyun ona çarparak durmuştu. (Kendine gel byun dbzb)

"Özür dilerim..." sırtına çarptığı alnını tutarken. Chanyeol başını olumsuz olarak sallayıp odasına girdi. Baekhyun da arkasından girdiğinde daha odaya göz atmadan kapıyı Chanyeol yerine kendisi kapatmıştı. Sonra dönerek odasını inceleyecekti ki uzunu karşısında bulmuştu. Geniş bedeni hiçbir yeri görmesine izin vermiyordu. Baekhyun gözlerine bakarken Chanyeol kısayı, kapıyla kendi arasına sıkıştırdı.

"Odanı göremiyorum." Chanyeol bir şey kaybettiğini düşünmüyordu çünkü sıradan odaydı işte. Yatak, dolap, kitaplık...

"Ne yapacağız Baekhyun?" Baekhyun ne diyeceğini bilemeyerek sessiz kaldı. "Hiçbir şey bilmiyorsun." Deyince Baekhyun sorunu anlamıştı.

"Biliyorum! Neden beni küçük görüyorsun?"

"Şuan seni öpeceğim ama bunun farkında bile değilsin." Baekhyun yutkunarak gözlerini büyüttü. Böyle söylemeden yapmasını beklerdi çünkü şuan kalbi hızlanmıştı. "Belkide başkasını bulmasın Baekhyun..."

"Hayır, yapamam. Öp beni."

"O zaman seni uyarıyorum. Sakın ben başladıktan sonra bundan vazgeçtiğini söyleme." Baekhyun dudaklarını yalayarak sesli bir şekilde yutkundu. Başıyla onaylandığında Chanyeol ona yaklaştı. Sırtını kapıya yaslamış çocuğun boynunda dudaklarını gezdirmeye başlamıştı. Ufak ufak değdiriyordu dudaklarını.

Baekhyun tüylerini diken diken eden dudaklar karşısında hareket etmeden duruyordu. Chanyeol onu kendine çekerek ince deriyi emmeye başladığında Baekhyun huylanmıştı ancak bunu beğenmişti.

Kuruyan dudaklarını tekrar yaladığında Chanyeol ilgilendiği boyundan başını geriye çekerek Baekhyun'un temiz yüzüne yavaşça iki elini yerleştirdi. Daha önce hiç öpüşmedigini söylediği için Chanyeol ne yapacağını bilmiyordu ama ona bunun için para verecekti. Bu yüzden sertçe öpmeliydi...

Yinede Chanyeol ona masum bir şekilde bakan gözlerin sahibine çok yumuşak bir öpücük vermişti. Etkisi uzun zaman geçmeyecek türden...
Baekhyun'un göz kapakları yavaşça kapanırken karşılık verdi. Ellerini Chanyeol'un ensesine koyarak parmaklarını gezdirmişti.

İlk öpücüğün nasıl olacağını hep merak etmişti. Sonunda kendini Park Chanyeol diye birinin karşısında bulmuştu. Bundan rahatsız görünmüyordu şuan...

Chanyeol'un kırmızı dudakları geri çekildiğinde Baekhyun istemsizce gülümsedi. Birkaç saniye sonra gözlerini açarak kendisine bakan Chanyeol ile karşılaştı.

"Teşekkür ederim." Dedi. Çünkü bu kadar iyi davranacağını düşünmemisti. Bundan sonra dilediğini yapabilirdi ancak ilkini böyle hatırlamak güzel olacaktı. Gerisi sorun değildi.

Chanyeol umursamadan ellerini ince bele yerleştirerek kendine çekti. Vücutlarını birleştirerek kendini küçüğe bastırdı. Aletlerini sürttüğü zaman Baekhyun hissettiği şeyden ötürü başını geriye atarak inlemişti.

Alacağın paranın hakkını ver Baekhyun. Chanyeol'un tatmin olması gerekiyor...

Büyük ellerini kalçasında hissettiği zaman Chanyeol'un boynuna kollarını sararak bacaklarını beline dolamıştı. Uzun olan ise beklemeden onu yatağa götürmüştü. Bu sırada onu öpen Baekhyun'du. Beklenmedik bir şekilde Baekhyun Chanyeol'un dudaklarna saldırdı.

Yatağa atıldığı zaman Chanyeol gibi hemen tişörtünü çıkarmıştı. Uzun olan üzerine geldiğinde Baekhyun geriye giderek sırtını başlığa yasladı. Bu uzunu güldürmüştü çünkü daha geri gidemezdi artık. Baekhyun'un göğüslerine baktığında küçüğün beyaz ancak dümdüz bir göğsü olduğunu görmüştü. Kendisi bu konuda iyiydi çünkü bu kaslar için çok uğraşmıştı...

Baekhyun'un da ilgisini çekmiş olacak ki ona dokunuyordu ancak Chanyeol pembe göğüs uçları için daha istekliydi. Sağ göğüs ucunu ağzına alarak dudakları arasında sıkıştırdı. Dil darbeleri atarken Baekhyun aralanmış dudakları arasından mırıltılar bırakıyordu. Sırtı aşağı doğru kayınca kendisini Park Chanyeol altında bulmuştu. Aletini Baekhyun'a bastırırken elleri çıplak belini okşuyordu.

Baekhyun kendine bir şeyler yapmasını söyleyerek ellerini Chanyeol'un sırtına yerleştirdi. Chanyeol'un dokunuşları onu rahatsız etmiyordu ama kendisi ona hiç dokunmuyordu. Bu yüzden geri çekilen Chanyeol'u yataga yatırarak bir anda üstüne çıkmıştı. Chanyeol şaşkınlıkla gülmüştü. Baekhyun da istemeden gülümseyerek sordu.

"Neye gülüyorsun?" Nefesleri birbirine değerken Baekhyun kucuk küçük öpücükler bıraktı dudaklarına.

"Daha ne kadar duvar gibi duracağını merak ediyordum ki üstüme çıktın."

"Duvar gibi mi!?" Baekhyun öpmeyi keserek geri çekildi. Chanyeol gözlerini devirerek onu kendine çekecekken kısa olan ayağa kalkmıştı. Yataktaki, onun ne yapacağını merak ederken Baekhyun pantolonunu çıkararak iç çamaşırıyla Chanyeol'un bacaklarının arasına girmişti.

Kötü bir bakış atarak ilk önce düğmesini daha sonra fermuarını açtı Chanyeol'un. Pantolonunu indirerek onunda çamaşırıyla kalmasını sağladı.

"Sana ne kadar bilgili olduğumu göstereceğim."

Chanyeol duyduğu şeyle küçüğe bakarken sırıttı. Okul birincinin bu konuda bile araştırma yapacağını düşünmüştü. Yinede her şey şimdi başlıyordu...

--

Ehehehe smut yazmadim hxbdbdd

Daha dogrusu yazacaktim ama olmadi bir turlu

Bugun cok kotu gecti benimde bu bolumume yansidi

Gelecek bölüm ne olacak kestiremiyorum aman neyse

Görüşürüz

red lips (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin