thank you

29.9K 1.2K 985
                                    

Gecen bölüm
40 okunma
18 oy
16 yorum

"B-baekhyun! Sadece kısa sürede ıslatmanı istiyorum." Baekhyun gözlerini devirmişti. Ama izlediği videoda ki zamanda bunun süresi kısa değildi. Yani bu konuda Chanyeol'u bilgisiz görüyordu. Uzunu omuzlarından geri iterek dudaklarını öptü. Bunu rahatlıkla yapmaya başlamıştı. Tam Chanyeol karşılık vermeye başlarken başını çekmişti geri... bu da Baekhyun'u mutlu ediyordu çünkü Chanyeol bu durumda sinirleniyordu.

"Sırtını yasla. Emin ol bunu yapabilirim." Chanyeol gözlerini kapatarak başını geriye attı. Baekhyun kendine güvenerek aşağı inip ilk defa karşılaştığı organa parmaklarını sarmıştı.

Birkaç saniye kendisine oranla daha büyük ve kalın olan penise baktıktan sonra başını yaklaştırarak uç kısmını ağzına almıştı. Sanki bir şeker parçası gibi ağzında yuvarlarken Chanyeol'un derin sesini duymuştu.

Hoşuna gidiyor Baekhyun! Devam et...

Kendine bunu dese bile aslında bu Baekhyun'dan hoşuna gitmişti. Daha fazlasını ağzına alarak parmaklarını ulaşamadığı yerlere koydu. Dudaklarını sıkarak yukarıdan aşağı doğru onu emerek çıkardıktan sonra Chanyeol inlemişti. Saha sonra onu dediği ıslat kelimesini hatırladı.

Dilini çıkararak ucunda itibaren yukarı doğru penisini yalarken Chanyeol altında kıvranıyordu. Büyük organ havaya doğru kalktığında Baekhyun bilgili bir sekilde dilini atmadığı yer bırakmamıştı. Başındaki yarıkta gördüğü beyaz sıvıyı da diliyle alırken Chanyeol'un gelmemek için kendini sıktığını farketti.

"Pekala Baekhyun..." Dedi gözlerini açmaya zorlarken ama kısa olan onu duymuyordu bile. "Geri çekil."

Baekhyun içine gireceğini elbet biliyordu ama tuttuğu aleti çekmek istiyordu. Bu yüzden ona sormadan ince parmaklarını sardığı organı çekmişti. Chanyeol'un açılmayan gözlerinin yanı sıra dudakları devam etmesini söylüyordu.

Eli ritim tutturarak Chanyeol'u çekerken uzun olan buna bayılmıştı. Bir elini Baekhyun'un elinin üstüne koymuş kendisini çekiyordu ancak Baekhyun buna yapmayı keserek ucunda beliren sıvıları dudaklarıyla almıştı.

"Evet bebeğim. Hepsini al." Madem sonun sıvısını içmek istiyordu Chanyeol'de kendini tutmazdı. Baekhyun iki eliyle aleti tutmuş aç bir varlık gibi yarıktan gelenleri yutarken menisi yanaklarına sıçramıştı.

Chanyeol tamamen boşaldığı zaman Baekhyun son kez penisi temizleyip dizleri üzerinde oturdu. Saçı başı darma dağın olmuş gözleri hafif kapalıydı ve yanağında beyaz bir sıvı ile ona bakıyordu. Bu tekrar tahrik olması için bir sebepti.

İnce parmaklarıyla yanağında hissettiği meniyi alarak ağzına götürdü. Chanyeol onu izlerken parmağındaki sıvıyı emmişti. Uzun olan dayanamayarak küçüğü altına çekip dudaklarına saldırdığında Baekhyun ellerini onun sırtına sarmış öpücüklere karşılık vermeye çalışıyordu. Bu sefer en sert birleşmeydi. Birbirlerini yakalayamıyorlardı.

Baekhyun hala çamaşırlı olduğu için Chanyeol öperken onu çıkarmayı başarmıştı. Çıplak aletleri birbiribe değerken Baekhyun ilk inleyen olmuştu.

"İnle," dedi aynen böyle olsun istiyordu. Hatta daha fazlası. "Baekhyun çokça." Baekhyun nefessiz kaldığı için gözleri aralıklı üstündeki adamı görmeye çalışıyordu. Ona sürtünen bir penis delirmesine sebep oluyordu. Chanyeol Baekhyun ile tekrar dudaklarını birleştirirken Baekhyun'unda karşılık vereceği an geri çekilmişti. Tıpkı onun yaptığı gibi.

"Chanyeol..." dedi aralıklı dudaklarından. Göğüs kafesi hızla kalkıp inerken dudaklarını yaladı. Chanyeol onun sakinleşmesini beklemeden dudaklarını birleştirdi. Baekhyun sırtında eklerini gezdirip gitmesine engel olurken Chanyeol'de kollarını ona sarmış dillerini savaştırıyordu.

Orta boylarda olan penise kendini bastırdığı zaman Baekhyun'un gözleri kaymıştı.

"C-chanyeol..." Daha fazla ne kadar işkence edeceğini bilmiyordu ama bir an önce ona girmezse Baekhyun delirecekti. Uzun olan iki yana ayrık, kırılmış bacakları okşayarak kalçalara çıkardı ellerini. Yumuşak yerleri sertçe sıkarak ovaladı.

"Uh! Nhh..."

"Çok iyisin Baekhyun!" Küçüğün her yeri güzeldi. Çıkardığı sesler bile muhteşem geliyordu kulağa ama o bunu farketmeyecek kadar bilincini kaybetmemişti.

Kısa olanı yatakta ters çevirdi. Baekhyun dizleri ve elleri üzerinde durmaya çalışırken Chanyeol kalçalarına bakarak bile boşalabilirdi. Baekhyun'a bayılmıştı. Kendini birkaç kez bu görüntü karşısında çekerken küçüğü bekletmeden kalçalarını iki yana ayırıp delikle karşılaştı.

Baekhyun başını yastığa bırakarak Chanyeol'un artık bir şeyler yapmasını beklerken içine gönderilen bir parmak hissetmişti. Ancak bu yeterli değildi.

"Penisin- Ohh..." Baekhyun açılmayı istemeden sert bir şekilde ona girilsin istiyorsa bu Chanyeol'un işine gelirdi. Çok sıkı bir delikte ilerlemekten zevk alırdı.

Atletin başını içeri soktuğunda Baekhyun'un açılmayan gözleri bir anda açılmış ve nefesi kesilmişti.

"E-evet... H-hepsi Channie-"

Chanyeol gülümseyerek küçüğün beline ellerini yerlestirip kendini içeri göndermişti.

"Ohhh..."

"Ngghh Chanyeol!!" Diye yüksek sesle bağırdı. Gözünden yaş akarken derin derin nefes almaya çalışıyordu. Bu ona acı vermişti. Ancak Chanyeol biraz bekledikten sonra kendini çekip tekrar itti ve bunu tekrarlayıp durdu.

"Orası!! Tekrar yap. Chanyeol Ohh tekrar. Ah. Chan. Evet! Çalıştır şu güzel penisini. Evet..." Chanyeol onun dediklerine gülerken aynı yere tekrar tekrar vurmaya başlamıştı. Baekhyun gerçekten çok sesliydi...

İlk baştaki halinden eser kalmadan deli gibi inliyordu. Chanyeol gidip gelirken elini Baekhyun'un orgazm olmuş penisine atarak onu çekmeye başlamıştı.

"Tanrım!" Küçük olan sanki bunu bekliyor gibi çok geçmeden eline ve yatağa boşalırken Chanyeol de kendini ona sormadan içine bırakmıştı.

İkiside yan yana yatağa düştüklerinde nefeslerinin düzene girmesini beklemişlerdi.

"Saat kaç?" Baekhyun merakla sorarken Chanyeol anlamayarak kaşlarını çatmıştı.

"Bilmiyorum..."

"İzlediğim bir videoda çocuk, ıslattığı penisin üzerine oturuyordu."

Chanyeol kahkaha atarken Baekhyun yan dönerek Chanyeol'un yanağına dudaklarını bastırmıştı.

"Seni yetince tahrik edemezsem her şeyin araya gideceğini söylemiştin."

"Yeter bu kadar. Zaten yorulduk..."

Baekhyun kaşlarını çattı.

"Yani istemiyor musun?"

"Seni mi?" Dedi Chanyeol yan dönüp ona bakarken. Elini Baekhyun'un vücudunda gezdirdi yavaşça. "İstiyorum." Baekhyun bunu duyunca gülümsedi ve uzunun dudaklarına yaklaştı. Gözünü kapatarak ona kendinden küçük bir öpücük bırakıp nefesini alacak kadar yakınında durdu.

Chanyeol kendinden beklemediği bir şekilde küçük bedeni kendine doğru yaklaştırıp kollarını ona sarmıştı.

"Uyuma Chanyeol..."

"Uyu Baekhyun..." dedi. Daha fazlasına gerek yoktu. Onun yorulduğunu görüyordu. Alnına dudaklarını bastırarak saçını geriye doğru okşadı.

"Uyumayacağım..." diye isyan etsede yorgun göz kapakları ona itaat etmeden kapanmıştı. Chanyeol kolları arasındayken çok rahat bir uyku çekeceğini düşünüyordu...

----

Merhabaaa

Sabah ki kismida yazacaktim ama diger bolume kaldi artik

Hoşçakalin

red lips (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin