kiss? kiss!?

19.8K 1K 803
                                    


Merhabalar

---

"Byun Baekhyun!" Sujin? Neden erkekler tuvaletine girmişti ki?

"Sevgilimden uzak duracaksın, anladın mı!?" Sevgilisi kimdi ki!? Baekhyun anlamayarak kaşlarını çattı. Bu kızın cidden sorununun ne olduğunu bilmiyordu.

"Senin bahsettiğin şeyi-"

Sözünü bile dinlemiyordu. Oldukça sinirli görünüyordu genç kız. "Bana masal anlatma Baekhyun. Chanyeol'den uzak duracaksın, duydun mu beni?"

"Sen kimsin de bana bunu söylüyorsun?" Baekhyun, topuklularla kendi boyuna yaklaşmış olan kızın gözlerine bakarak sordu. Chanyeol ile el ele kantine girdiklerinden bu yana herkesin gözü üstündeydi. Sürekli ona bakarak fısırdaşan insanlar olsada bu Baekhyun'u artık sıkmıyordu çünkü Chanyeol ile oturduğu için bir nebze rahat hissetmişti.

Chanyeol sanki biri bir şey deyince onu koruyacak gibi elini tutarken kimse umrunda değildi.

"Chanyeol sırf beni kıskandırmak için seninle yatıyor."

"Chanyeol benimle sevgili." Diye düzeltti. Kimseyle yattığı yoktu... Kimseyi kıskandırmaya da çalışmıyordu.

"Seni sevmiyor." Bu doğruydu ancak bunu bildiğini çaktırmamalıydı.

"Bunu sen bilemezsin."

"İnan bana birkaç güzel kız görünce senin adını unutacaktır. Sadece bir hevessin Baekhyun. Bu yüzden zorlama ve onu bırak."

"O zaman sen de mi bir hevestin? Çünkü seni de bıraktı." Sujin kaşlarını çattı ve Baekhyun'a karşı bir adım atarak yaklaştı.

"Ayak altında dolaşırsan seni de ezerim Baekhyun. Bu sadece bir uyarı." Sujin iki parmağıyla Baekhyun'un omzundan ittiğinde Baekhyun sendelemişti. Bu kızın ileri gittiğini farketse bile karşılık vermedi.

"Chanyeol benim. Bunu zamanla göreceksin." Dedikten sonra arkasını dönüp ilerlemişti. Baekhyun diyecek bir şey bulamıyordu. Gerçekten Chanyeol'un kime ait olduğu umrumda değildi. O bunlarla uğraşmaktan istemiyordu.

Dev adamın sorunuydu bunlar...

---

"Uh Baekhyun!" Baekhyun çantasına kitapları koyarak ilerlemeye çalışırken sesin geldiği yöne dönerek olduğu yerde bekledi. Orta boylarda, yapılı bir vücuda sahip bir çocuktu. Tanımadığı biriydi.

"Evet?"

"Bunlar senin gelemediğin dersin notları," diyerek elindeki dosyayı uzattı. Baekhyun tereddüt etsede almıştı. "Belki ihtiyacın olur."

"Teşekkür ederim. Sana bunları yarın veririm." Dedi elindeki dosyayı göz önünde sallayarak gülümsedi. Genç adamda gülümsediğinde Baekhyun kendilerine sert bir şekilde bakan sahte sevgilisini farketmişti.

Hemen yüz ifadesini düzelterek kuru bir öksürük bıraktı.

"Ne oluyor burada?" Düz tondaki sesiyle sordu. Aslında sinirli miydi?

"Bu seni ilgilendirmez." Dedi notları veren kişi ancak Baekhyun telaşla elini salladı. Chanyeol sinirli görünüyordu ve saçma bir hareketde bulunmasını istemiyordu.

"Bir şey olduğu yok. Sadece birkaç not verdi."

"Ona açıklama yapma Baekhyun." Yabancı çocuk gereksiz yere lafa giriyordu.

"Benim kim olduğumu biliyor musun?" Chanyeol Baekhyun'un önüne geçerek kendisinden daha kısa olan adamın gözlerine bakarak sordu. İşte Baekhyun devamının nereye gideceğini bildiği davranışlardan uzak durmasını istiyordu. Bu yüzden Chanyeol'un elinden tuttu.

red lips (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin