Ya arkadaslarYb lütfen yazısı beni cok mutlu ediyor
Gercek diyorum sevdigin çocuğu unuttum bölüm yazıyorum
Neyse teşekkür ederim. Hem oy hemde yorumlariniz icin cok cok mutlu oldum bana sevdiğim çocuğu unutturdunuz. Acaba o suan napiyor sorusuna gelmeden bitiriyorum
İyi okumalar
----
"Dün nereye gittin?"
"Ne zamandan bahsediyorsun?"
"Chanyeol'u bulacağını söyleyerek gittin ve geri gelmedin?"
"İşim çıktı. Beni bırak, maç nasıldı?"
"Bilmiyor musun, kaybettik. Chanyeol yüzünden ama onu suçlayamıyorum bile..."
"Bir sorun mu var? Kavga mı çıkardı?" Neden kavga çıkarabileceğini düşünüyordu hemen, belki de Chanyeol'den beklediği için.
"Duymadın mı?"
"Neyi!? Ne oldu?"
"Chanyeol sahada bayıldı. Daha sonra hastaneye kaldırdılar, birkaç gün orada kalması gerekiyormuş ancak iyi olduğunu söylediler."
"N-neden? İyiyse neden orada kalıyor? Neden bayılmış?"
"Baekhyun sakin olur musun? Neden hala onu umursuyorsun, bir karar aldın ve arkasında dur-"
"H-hangi hastane?"
"Bilmiyor-"
"Hangi hastane!?"
"Pekala, öğreneceğim."
Baekhyun sabırsızlıkla bekledi. Meraktan ve endişeden ölebilirdi. Chanyeol neden kendine dikkat etmiyordu ki!?
---
"Baekhyun?" Çok sevgili bayan Park onu yakalamıştı. "Burada ne arıyorsun? Chanyeol aranızda ki şeyin bittiğini söylemişti." Onların arasında olan sahte de olsa sevgiydi. Nasıl bundan sadece 'şey' olarak bahsederdi.
"Pornolar beni etkilemiyor tamam mı?" Jongin? Yanındaki uzun çocuğa bir şeyler anlatarak gelirken Bay Park ve Baekhyun'u görmesiyle bir anda sessizlemişti. "Uh Baekhyun, sen mi geldin?"
"Her neyse ben gidiyorum. Sehun sana güveniyorum." Jongin ve Baekhyun'u sevmediğini başka türlü belli edemezdi. Diğerlerinin de onu sevdiği söylenemezdi.
Bayan Park yanlarından gidince Baekhyun rahatlık hissederek Jongin'e döndü.
"C-chanyeol nasıl? Neyi var?" Diye sordu merakla. Jongin kısa bir süre umutsuzca sevgilisine bakıp Baekhyun'a döndü.
"Chanyeol hasta Baekhyun, çok hasta..."
"Neyi var? Ne olmuş, iyi mi?"
Başını olumsuz olarak salladı Jongin. Gerçekleri saklayamazdı. "Baekhyun-"
"Kötü bir şey mi var?" Ardarda sormasına rağmen hiçbir cevap alamaması onu kızdırmıştı.
"Boğaz ağrısı, yüksek ateş, kuru öksürük ve-" Sehun, olayı abartarak anlatacak olan sevgilisine gözlerini devirerek araya girdi.
"Önemli bir şey yok Baekhyun, sadece yorgunluktan bayılmış ancak bir gün hastanede kalması gerekti." Bu sefer sinirle Jongin'e bakan bir Baekhyun vardı. Bu da kötü bir şeydi ancak büyük bir hastalığı olduğunu düşünüyordu az kalsın. Jongin'i öldürecekti.
"Şimdi nasıl?" Dedi esmer çocukla uğraşmayarak.
"Daha iyi. Görmek ister misin?"
"Aslında-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red lips (chanbaek)
Fanfiction"Paraya ihtiyacım var Chanyeol. Sadece tek bir gece ve kimsenin haberi olmamak şartıyla benimle birlikte olmalısın." Baekhyun bu konuşmayla Chanyeol'un karşısına çıktığında uzun olan onu kabul etmişti. Byun Baekhyun'u herkes kabul ederdi. Ancak Cha...