Önceki bölüm
Okunma 72
Oy 20
Yorum 420 ekim
Merhabalar
---
Jongin...
Sehun'a söylemişti. Bunu yayan ise bir şekilde kulağına giden Sujin'di...
Ve ona inanmayan bir Baekhyun...
Bir haftadır ortalarda yoktu. Gerçekten okulu bırakmış mıydı? Bunu bilmiyordu ancak Chanyeol sözünde durmamıştı. Başta Jongin'e söyleyerek hata yapmıştı ancak şimdi ise Baekhyun'u istiyordu. Ona dokunmak ve sonrasında özür dilemek. Belki de başta özür dilemeliydi...
"Jongin gözüme görünme..."
Sujin onu kıskandığı için Baekhyun'un adını yaymıştı. Chanyeol herkesi korkutarak susmalarını sağlasa bile o istediği kişiyi gözünün önünde göremediği için mutsuzdu.
Bu yüzden kendi beyninde kurduğu anayasa mahkemesince bir karar alındı.
Karar:
Baekhyun ve ailesinden özür dile.
---
"Merhaba?" Kapıyı açan kişi Baekhyun'un konuştuğu ablası olmalıydı. Baekhyun kadar tatlıydı. Ancak Chanyeol'un gözleri küçüğü arıyordu.
"Merhaba, ben Park Chanyeol. Baekhyun'un arkadaşıyım."
"Aahh... şu çocuk..." Genç kız kollarını birbirine bağlayarak dişlerini sıktı. Kardeşini tüm okula rezil eden herif.
"Neden geldin buraya?""Ben Baekhyun ile görüşmek istiyorum. Telefonlarımı açmıyor."
"Artık bir telefonu yok. Görüşemezsiniz çünkü hazırlık yapıyor." Ülkeyi mi terk edecekti!? Ne hazırlığı?
"Ne için?"
"Yakında evleniyor. Okula da gitmiyor artık. Onu bekleme ve karşısına çıkayım deme. Anladın mı beni?"
"Onunla görüşmek istiyorum. Tüm bunlar yanlış anlaşılma. Eğer konuşursak açıklayabilirim. Hem Baekhyun beni dinlemedi. Anlatacaklarım var-"
"Ah Sohye. Kim bu yakışıklı çocuk?" Yaşlı bir kadın kapıya doğru geldi. Chanyeol saygıyla eğilerek selan verdikten sonra kendini tanıtmıştı.
"Baekhyun'un arkadaşıyım efendim."
"Baekhyun markete gitti. Neden onu içeride beklemiyorsun?" Kadın tatlı bir şekilde teklif edince Chanyeol ablasına bakmıştı. Sohye annesinin dediğine karşı gelemezdi bu yüzden gözlerini devirerek geçmesi için kenara geçti.
----
"Baekhyun'un okulundan aradıklarında çok şaşırdım. Ne demek istiyorlar anlamadığım için telefonu Sohye'e verdim çünkü Baekhyun o kadar saf ve temiz bir çocuktur ki dedikleri bana çok yanlış geldi. Baekhyun ablasıyla konuştuktan sonra eve geldi ve çok nadir çıktı odasından yavrum. Onun için üzülüyorum..."
"Anne, bu çocuğa bunları anlatmak zorunda değilsin-"
"Sen ona bakma," dedi annesi yanından kalkan kızına gülerek. Chanyeol'un bir elini tutarak diğer eliyle sırtını sıvazladı. "Baekhyun gibi değildir Sohye."
Böyle dese bile Chanyeol Baekhyun'un nasıl biri olduğunu dahi bilmiyordu.
"Baekhyun hiç arkadaş edinemezdi. Seninle nasıl tanıştı ki? Pekte yakışıklısın. Seni Sohye ile evlendirmemi ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red lips (chanbaek)
Fanfiction"Paraya ihtiyacım var Chanyeol. Sadece tek bir gece ve kimsenin haberi olmamak şartıyla benimle birlikte olmalısın." Baekhyun bu konuşmayla Chanyeol'un karşısına çıktığında uzun olan onu kabul etmişti. Byun Baekhyun'u herkes kabul ederdi. Ancak Cha...