Aslında yazdığım bir bölüm vardı ama bir anda damara bağladım ve yeni bir sey yazmaya giriştim
İyi okumalar
--
"Benden önce ne yapıyordun Baekhyun?"
"Sadece nefes alıyordum sanırım, yaşadığımı seninle gözgöze geldiğim o an farkettim."
"Hatırlıyor musun?"
"Nasıl unutabilirim ki!?" Chanyeol göğsünde yatan adamın cevabına gülerken saçlarını okşamaya devam etti. Üstünden farketmeseler bile uzun zaman geçmişti. Şuan dağ evindeki odada uzanıyorlardı.
"Neden bunu benden istediğini hala anlamış değilim."
"Çünkü salaksın." Dedi beklenmedik bir şekilde. Kimse tanımadığı bir insana gidipte birlikte olması için istekte bulunmazdı. Ya da Baekhyun öyle biri değildi. "Sen benim ilk aşkımdın... Lanet orta okul'un en özel yanı sendin."
"Ne!?" Diye bağırdı Chanyeol korkuyla.
"Sessiz, utangaç, kilolu, Chanyeol..." aklına gelen görüntü Baekhyun'u gülümsetti. Chanyeol inanamayarak ağzını açmıştı. Gözleri büyürken anlamaya çalışıyordu. Orta okuldayken hiç arkadaşı olmamıştı ki? "Seninle arkadaş olacaktım ama korktum. Lise de karşıma çıktın yine. Bu sefer cesaretimi topladım ve yanına geliyordum ama yine gelemedim."
"N-neden?" Dedi kısık bir sesle. Her şey parça parçaydı ve Chanyeol bunların hiçbirinden haberdar değildi. Baekhyun'un gözyaşı Chanyeol'un beyaz tişörtünü ıslatmıştı. "O zamanlar senin ilk sevgilin olmuştu." Bunu okuldaki kızlardan duymuştu ve daha sonra okulunu değiştiren kendisi olmuştu.
"Benim-"
"Daha sonra üniversitede karşıma çıktın. Başta tanıyamadım çünkü çok yakışıklı olmuşsun. Görünüşün değişmiş ama geri kalan her şey aynıydı Chanyeol..." Chanyeol onu övdüğü kısımda gülümsedi. Bunlar şaka gibi geliyordu kulağına, Baekhyun sadece tesadüf değil miydi?
"O zamanlar Sujin vardı. Yine konuşmayacaktık seninle ama o gün ödemelerin son günüydü ve yine etrafındaydın. Birilerinden duyduğun fikirle ayağa kalkıp yanına geldim."Chanyeol gerisini biliyordu zaten ama Baekhyun devam etti.
"Elbette böyle başlasın istemezdim ama oldu işte."
"Orta okul zamanlarımı kimseye anlatmadığın için teşekkür ederim." Deyip gülmeye çalıştı. Baekhyun da gülerek başını kaldırıp yukarı doğru çıktı yatakta. Şimdi yüzyüze bakıyorlardı.
"Peki sen neden o teklifi kabul ettin?"
"Okulun gözdesi olan Byun Baekhyun... benimle birlikte olmak istiyordu. Sence kabul etmeseydim hata olmaz mıydı?" Olmazdı anlamında başını salladı küçük olan ama Chanyeol gözlerini devirip beline iyice sarılmıştı. Gitmesini istemiyordu. Bu durum çok rahattı.
"O gece muhteşemdin-"
"Hadi ama seni uzun zamandır tanıdığımı söylüyorum ama sen hala seks düşünüyorsun..."
"Aşık olduğunu da söylemiştin Baekhyun."
"Her neyse-"
"Orta okulda hiç arkadaş bulamadığım için başka bir okula gittim. Lisede hiç sevgilim olmadı ve seni yine görmedim etrafımda. Üniversite de ise birkaç kere birlikte olduğum kızlar oldu sadece o kadar-"
"Bana bunlardan bahsetmeyeceksin değil mi?" Kaşlarını çatarak son dediğini vurguladı. Kiminle seviştiği umrunda degildi. Kendisi şuan onun sevgilisiydi. Önemli olan oydu. Ne geçmişti ne gelecek.
"Üzgünüm, demek istediğim keşke daha erken yanıma gelseydin..."
"Ben korkak bir insanım Chanyeol-"
"Dedi ilk konuşmamızda onunla birlikte olmamı isteyen insan." Deyince ikiside gülmüştü. Baekhyun korkak felan değildi. Aksine çok cesurdu ki şuan Chanyeol ile yanyanaydı...
"Evet... her neyse her şeyi tersten yaşıyoruz." Diye başladı ciddiyetini takınırken. "Başta seviştik, sonra ailelerimizle tanıştık, sonra aşık olduk, şimdi ise birbirimizi tanıyoruz. Çok garip değil mi?" Böyle anlatınca daha komik gelmişti. Bunlar tersinden olsaydı ne değişecekti ki?
"Garip Baekhyun... gerçekten ama seni kabul edeceğimi düşündüren neydi? Beni biliyor olmana rağmen ya seni istemeseydim?"
"Peki sen neden kabul ettin Chanyeol?"
"Seni herkes isterdi."
"Ben de seni istiyordum işte."
Şuana kadar bunun sadece para için olduğunu düşünmüştü ikiside ama öyle değildi. Chanyeol için Baekhyun mükemmeldi, her şeyiyle. Baekhyun için Chanyeol ulaşılmaz değildi, ulaşmıştı ona ve bırakacağını düşünmüyordu.
"Seni sevdiğimi söylemeye utanıyorum." Bunu söylerken bile yanakları kızarmıştı. Öperken bu kadar utanmamıştı.
"Öpmen yeterli olacaktır," diye Chanyeol önermişti. "Ben zaten seni sevdiğimi sen duymaktan bıkıncaya kadar söyleyeceğim."
"Bıktım dersem kesecek misin yani?" Küçük bir kedi gibi sırnaştı ve kuruduğunu hissettiği dudaklarını yaladı. Chanyeol onun hareketlerine kıkırtı bırakmıştı.
"O zaman bile bırakmayacağım!"
"Şimdiden başla Chanyeol söylemeye."
"Seni seviyorum Baekhyun." Çok kısık bir sesle kendisine çok yakın duran dudakların üzerine fısıldadı. Baekhyun gülümsemişti. "Peki sen?" Dedi Chanyeol onun da söylemesine beklerken çok geçmeden Baekhyun da karşılık verdi, dudaklarıyla.
Chanyeol'un dudaklarını öperken gözlerini kapatmıştı. Chanyeol'un de gözleri kapalı hafif dudakların değişini hissediyordu. Nefesleri birbirine girmişken Baekhyun geri çekildi. Hala çok yakındı yüzleri ve kalbi patlamaya hazırdı.
"Seni seviyorum Chanyeol."
Baekhyun cesurdu...
---
Son
Bunu bitirmek hiç istemiyordum gerçekten...
Ama yazacak vaktim olmuyor finaller geliyor bir sürü dersten kaldım hdbshsh komik değil...
Hicbir derdim yokmus gibu fransızca öğrenmeye kalktım japonca hala yarımın çeyreği iken bjxbzh
Neyse gel gelelim son sözlere
Hepinize çok teşekkür ederim ❤
Yeni bölüm yazacağım ama gelmezse eger bunu final olarak kabul edebilirsiniz
-bbhyun
Öpdünüz hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red lips (chanbaek)
Fanfiction"Paraya ihtiyacım var Chanyeol. Sadece tek bir gece ve kimsenin haberi olmamak şartıyla benimle birlikte olmalısın." Baekhyun bu konuşmayla Chanyeol'un karşısına çıktığında uzun olan onu kabul etmişti. Byun Baekhyun'u herkes kabul ederdi. Ancak Cha...