"Senden nefret ediyorum." Dedi Baekhyun sokağa açılan yola ilerlerken. Chanyeol derin bir nefes alarak arkasından gitmişti. Gerisinden sessizce takip ediyordu."Sana iş bulacağım." Arkasından tereddüt ederek söyledi. Geri dönmediği için mutluydu.
"Senden nefret ediyorum Chanyeol."
Dedi Baekhyun akan göz yaşlarını elinin tersiyle silerken. Uzun olanın konuşmasını istemiyordu."Bir daha benden nefret ettiğini söylersen-"
"Senden nefret ediyorum, anladın-" sözü kesilmişti. Chanyeol'un dudaklarıyla. Tamda bunu söyleyecekti.
"Benden nefret ettiğini söylersen seni öperim."
"O kızlar sana istediği gibi dokunuyordu ama sen sadece elini belime koyan adamı dövdün ve benim işime sebep oldun! Öpme beni bir daha!" Diye sonuna ekledi. Öpmesini istemiyordu ki!
"O an sadece sana bakıyordum. Bana dokunan kimseyi görmedim."
Yalan söylediğini düşünüyordu Baekhyun. Bir şey demeden arkasını dönerek ilerledi. Umrunda değildi.
"Tek sen vardın orada yemin ederim."
"Gelme peşimden!"
"Kızların yanına geri dönüyorum o zaman?" Baekhyun yerinde durdu ve daha sonra Chanyeol'un arkasına geçip onu sırtından ileriye itti.
"Önden yürü Chanyeol."
"Beraber yürürsek?" Islak kirpileri dikkat çeken Baekhyun şuan çok öpülesiydi. Az önceki kısa öpücüğü uzatmak istiyordu ancak Baekhyun yürümeye başlamıştı bile. Chanyeol Yanına giderek elini tuttu. Baekhyun ise hemen tutulan eline bakmıştı şaşkınlıkla.
"Ne yapıyorsun?" Diye sorduğunda uzub olan omzunu silkti.
"Hiç bilmiyorum..."
"Geri zekalısın, senden nefret-" derken kendi sözünü keserek başını sallamıştı. "Neyse, izin veriyorum."
Baekhyun bundan sonra bir sey demedi. Chanyeol de onu daha fazla yanına çekerek tuttugu eli hırkanın cebine koydu. Nereye gittiklerini bilmiyorlardı ama kimse konuşmadı.
--
"Chanyeol evladım!" Annesi neden kendi evladından önce uzunu gördüğüne seviniyordu? Baekhyun gözlerini devirdi.
"Merhaba efendim. Geç olduğu için Baekhyun'u bırakmak istedim."
"Sen de mi onunla ders çalıştın? Baekhyun son zamanlarda hep kütüphanede oluyor."
"Evet anne. Teşekkürler Chanyeol her şey için." Bu iması çok açıktı... "Hoşçakal."
"Evin uzak mı? Burada kalabilirsin." Annesi kapının kapanmasına engel olarak sordu. Chanyeol neden cevap vermek yerine Baekhyun'a bakıyordu ki? Tabiki Baekhyun onun burada kalmasını istemiyordu.
"Hadi ama! Gel içeri." Dedi yaşlı kadın ve önden gitti. Baekhyun arkasından bağırsa da Chanyeol utanmaz bir şekilde eve girmişti.
"Evi uzak değil anne gidebilir- Sohye seni öldürecek." Dedi içeri giren Chanyeol'e olumsuz bir şekilde bakarken. Daha sonra uzunu geride bırakarak mutfağa gitmişti.
"Nerede kaldın Baekhyun?" Dedi Sohye mutfakta yanına gelen kardeşine. "Ev sahibi yarın yine geleceğini söyledi. Sen avans isteyebildin mi?" Geniş tabaktaki salatayı karıştırırken sormuştu.
"B-ben yarın alacağım parayı."
"İlaçları getirdin mı?"
"O-onuda yarın getireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red lips (chanbaek)
Fanfiction"Paraya ihtiyacım var Chanyeol. Sadece tek bir gece ve kimsenin haberi olmamak şartıyla benimle birlikte olmalısın." Baekhyun bu konuşmayla Chanyeol'un karşısına çıktığında uzun olan onu kabul etmişti. Byun Baekhyun'u herkes kabul ederdi. Ancak Cha...