Első évad: Harmincegyedik rész.

1.8K 114 6
                                    

-Nyugodj meg Hope-mondta halkan Andy majd lassan felemelt testem gyenge volt igy ha csak egy pillanatra is újra előjött a súlytalanság érzete majd lassan  az ágyhoz vitt és le helyezett.

-Élsz és ez a lényeg-mondta és az ágy mellé helyezett egy sámlit majd leült mellém.

-mi történt?-kérdeztem halkan. Lélegzet vételem lassú volt és gyenge a szavakat pedig nehezemre esett ki mondani. Az egész olyan zűr zavaros volt, hiszen leszúrt meg kellett volna haljak.

-Zayn haza jött az elvérzésed utolsó pillanatában, Ő segített elállítani a vérzést, én pedig egy arany fonállal össze vartam a sebet. A fonál begyógyította a sebeket amik keletkeztek. -magyarázta Andy majd a fülem mögé tűrt egy tincset. Zaynre néztem majd egy halvány mosollyal jeleztem hálámat. Az ágy másik oldalára néztem ahol Harry ült. Tőlem elfordulva a térdén könyökölt és arca a kezébe volt temetve.

-jobb lesz ha most alszol-mondta Zayn majd leült a fotelba elővett egy zacskó vért és szürcsölgetni kezdte mintha valami finom üdítő lenne. A gyomrom fordult fel a látványtól is.

-még valamit kérdeznék-szólt Andy miközben megigazította a takarómat.-mikor meghaltál, és bekerültél az angyalok között úgy nevezett emlék tengerbe, volt ott valami?- kérdezte.

-múltam pillanatain kívül semmi-mondtam kissé be rekedve  és Andy szemeit néztem.

-Attól félsz hogy bűn követsz el igaz?-vigyorgott Zayn és szem fogaira vér volt tapadva.

-miféle bűnt?-kérdeztem és össze ráncoltam a homlokom.

-Bűn az angyaloknak vissza hozni egy lelket úgy hogy annak meg kell halnia, ha lett volna ott még valaki, egy fekete árny vagy egy fehér fény szerű jelenség akkor az azt jelenti hogy neked meg kellett volna halnod. -magyarázta.

-Harryhez az élete nézésének  utolsó pillanataiban a fekete árny vagyis a kaszás jött el-szólt közbe Zayn. Egy pillanatra Harryre néztem aki már az ágy mellett állt majd besétált a fürdőbe és magára zárta az ajtót.

-Bűn tudata van-mondta az Őr angyalom

-nem hat meg-fordultam lassan oldalamra majd szinte azonnal elaludtam.

-mintha haragudna -szólalt meg Zayn két korty között.

-te nem haragudnál arra aki megöl?-nézett rá Andy amire Zayn csak megvonta a vállát.

-véletlen volt, te mondtad hogy előtte 10 perccel arról beszélgettek, hogy sosem bántaná. Hope egyszerűen csak rosszkor volt rossz helyen, de egyébként erről te is tehetsz, de idegesítetted fel Harryt-magyarázta Zayn majd felállt és bementem Harryhez.

Fogalmam sincs körülbelül hány órát aludtam. Az tudom, hogy bőven éjszaka volt mikor felébredtem az alvó Harry mellett. Andy is pihent a bőr fotelben de tudtam hogy éber a nap minden pillanatában. Zayn sehol sem volt szóval kihasználtam a csendes éjszakai pillanatot és felkeltem az ágyban. Fájt már az is, hogy felüljek az ágyban . De akár mennyire kínzott a hasamon lévő össze vart seb nem bírtam nyugton maradni. Magamra húztam egy felsőt majd előkerestem a bakancsomat és a lehető leghalkabban sétáltam ki az ajtón. A lifthez siettem, szerencsémre pont azon a szinten volt így amint kinyílt az ajtó léptem is be-vagyis csak akartam.

-Hova mész?-állt velem szembe Andy.

-ezt mégis hogy a francba csinálod?-kérdeztem és beszálltam mellé majd megnyomtam a gombot ami a földszintre vitt.

-mikor csinálták meg a liftet?-tettem fel a következő kérdést.

-Össze vagyunk kötve ezt sose feledd, és egy angyal sosem árulja el a titkát-mondta és a lift tükrében láttam ahogy vigyorog.

-nem vagy bűvész sem Jedi- forgattam meg a szemem majd elnéztem a tükörről, hogy legalább egy kicsit ne érezzem kínosnak a helyzetet azzal hogy engem néz .

-Nem volt mit megcsinálni a liften, Lucifer állította meg miután elment működött ugyan úgy ahogy eddig-mondta-te jössz, szóval hova megyünk?-tette fel a kérdést amire nem sok kedvem volt válaszolni de mivel követett így nem volt választásom, ahhoz még inkább nem volt kedvem hogy piszkáljon.

-Luke-hoz tervezek menni-léptem ki a liftből majd tárcsáztam a számát. Egy ideig hagyta kicsöngeni majd bele szólt.

-Kivel beszélek?-szólt bele a telefonba. A háttérből kerekek zörgése és nyikorgása hallatszódott és egy halk rock féle zene.

-a lánnyal aki csodálkozott a versenyen-mondtam mosolyogva-merre talállak, szívesen találkoznék veled-mondtam.

-Most? Egy kis lánynak nem az ágyban lenne a helye hajnali fél kettőkor?-szívta a vérem a magasságomra utalva.

-kicsi a bors de erős szóval vigyázz mit mondasz-mondtam majd mindketten halkan felnevettünk.

-gyere a pályához ahol találkoztunk, itt vagyok pár barátommal-mondta majd letette a telefont.

-rosszat érzek Hope-mondta Andy aki sietett utánam ki a Hotelből.

-te mindig-jegyeztem meg majd amint kiértünk felvettem a kapucnimat.


Bocsánat srácok,hogy sokat csúsztam ezzel a részel és, hogy nem tettem bele azt amit instagramra is kiírtam. De többször lett át írva ez a rész mire sikerült kidolgoznom és úgy gondoltam ki adhatom egy résznek. Ettől függetlenül remélem mindenkinek elnyeri tetszését.

Pszichopata StylesWhere stories live. Discover now